• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 12:20

Detail zákazky Z20245810

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2024 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2024 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2024 12:20

Základné údaje

Z20245810

OF-289630

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9528129

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

52013928

Proteko s. r. o.

Semerovo 566, Semerovo, 941 32, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby technika požiarnej ochrany a preventívne a ochranné služby v zmysle zákona o BOZP

preventívne a ochranné služby, ochrana zdravia pri práci

  • 71317210-8 - Poradenské služby týkajúce sa ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71317200-5 - Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci
  • 71317100-4 - Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred požiarom a výbuchom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby technika požiarnej ochrany a preventívne a ochranné služby v zmysle zákona o BOZP
Funkcia
Komplexný výkon technika požiarnej ochrany, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a zákonom č. 129/2015 Z.z. , č. 177/2018 Z.z. a č. 73/2020 Z.z., ktorými sa mení a dopĺňa zákon č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony (ďalej len "OPP") pre osoby objednávateľa v sídle objednávateľa.
Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej ako "BOZP") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre osoby objednávateľa v sídle objednávateľa.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K pol.č.1 - Komplexný výkon technika požiarnej ochrany, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a zákonom č. 129/2015 Z.z. , č. 177/2018 Z.z. a č. 73/2020 Z.z, ktorými sa mení a dopĺňa zákon č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony  (ďalej len "OPP") pre osoby objednávateľa v sídle objednávateľa v rozsahu: ----------------
Vykonávať školenie o ochrane pred požiarmi novoprijatým zamestnancom a praktikantom. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonávať školenie o ochrane pred požiarmi vedúcim zamestnancom objednávateľa a písomne overiť ich vedomosti. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonávať periodické školenie o ochrane pred požiarmi ostatných zamestnancom objednávateľa a písomne overiť ich vedomosti. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonávať preventívne protipožiarne prehliadky a navrhovať opatrenia na odstránenie závad. počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonávať odbornú prípravu protipožiarnych hliadok / pracovísk, asistenčná/. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. počas trvania zmluvného vzťahu
Určovať miesta so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a navrhnúť ich značenie. počas trvania zmluvného vzťahu
Určovať počty členov protipožiarnych hliadok. počas trvania zmluvného vzťahu
Vypracovať, viesť a udržiavať dokumentáciu ochrany pred požiarmi v súlade so skutočným stavom. počas trvania zmluvného vzťahu
Určovať požiadavky protipožiarnej bezpečnosti pri zmene užívania stavieb. počas trvania zmluvného vzťahu
Informovať štatutárneho zástupcu o zistených nedostatkoch a navrhovať opatrenia na ich odstránenie. počas trvania zmluvného vzťahu
Organizovať a vyhodnocovať cvičné požiarne poplachy. počas trvania zmluvného vzťahu
Zabezpečovať kontroly hasiacich prístrojov, požiarnych hydrantov a navrhovať odborne spôsobilú osobu na vykonanie kontroly has. prístrojov, požiarnych hydrantov. počas trvania zmluvného vzťahu
Zabezpečovať opravy hasiacich prístrojov u oprávnených firiem po dohode s objednávateľom. počas trvania zmluvného vzťahu
Zastupuje objednávateľa pri jednaniach s orgánmi vykonávajúcich štátny požiarny dozor na základe zvláštneho splnomocnenia. počas trvania zmluvného vzťahu
Spracováva text školenia o ochrane pred požiarmi pre osoby, ktoré sa s vedomím objednávateľa zdržujú v jeho objekte. počas trvania zmluvného vzťahu
Stanovenie protipožiarnych opatrení pre práce s nebezpečenstvom vzniku požiaru. počas trvania zmluvného vzťahu
Spracovanie príslušných správ, informácií a rozborov situácie v oblasti ochrany pred požiarmi. počas trvania zmluvného vzťahu
Zriadenie potrebného počtu ohlasovní požiarov. počas trvania zmluvného vzťahu
Označenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru príslušnými príkazmi, zákazmi a pokynmi podľa predpisov o ochrane pred požiarmi. počas trvania zmluvného vzťahu
Určenie a označenie trvalo voľných núdzových východov, únikových ciest, nástupných plôch a pravidelná kontrola prístupu k nim, ako aj prístupov k uzáverom rozvodných zariadení, najmä: počas trvania zmluvného vzťahu
- elektrickej energie, - plynu, - vody, - hasiacim prístrojom, - požiarnym hydrantom, - elektrickej požiarnej signalizácii. počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonávať oboznamovanie na prácu vo výškach a nad voľnou hĺbkou vybraných zamestnancov objednávateľa a písomne overiť ich vedomosti, vrátane vydania dokladu na preukázanie odbornej spôsobilosti na činnosť vo výškach a nad voľnou hĺbkou bez použitia špeciálnej techniky. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. počas trvania zmluvného vzťahu v lehote stanovenej zákonom
Upozornenie zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce objednávateľovi z legislatívy v oblasti OPP. počas trvania zmluvného vzťahu
Odporúčania na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti OPP. počas trvania zmluvného vzťahu
Sledovanie a upozorňovanie na zmeny v legislatíve v oblasti OPP a aktualizácia príslušných interných predpisov. počas trvania zmluvného vzťahu
Vypracovanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie o ochrane pred požiarmi v súlade so skutočným stavom. počas trvania zmluvného vzťahu
K pol.č.2 - Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej ako "BOZP") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre osoby objednávateľa v sídle objednávateľa v rozsahu: ----------------
Kontrolovať dodržiavanie platných právnych predpisov vyplývajúcich zo zákona č.124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov, sústavne, minimálne 2x mesačne na pracoviskách objednávateľa; počas trvania zmluvného vzťahu
Zisťovať nebezpečenstvá a ohrozenia, posudzuje riziká na pracoviskách, ktoré spracuje do písomného dokumentu. počas trvania zmluvného vzťahu
Navrhovať pravidlá o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci , systém školenia o BOZP. počas trvania zmluvného vzťahu
Kontrolovať vykonávanie lekárskych preventívnych prehliadok u zamestnancov podľa osobitných predpisov. počas trvania zmluvného vzťahu
Viesť registráciu a evidenciu pracovných úrazov a chorôb z povolania a zúčastňovať sa šetrenia príčin vzniku pracovných úrazov. počas trvania zmluvného vzťahu
Pripravovať podklady pre odškodnenie pracovných úrazov a chorôb z povolania zamestnancov. počas trvania zmluvného vzťahu
Písomne vypracovať koncepciu politiky bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorá obsahuje zámery zamestnávateľa v oblasti BOZP. počas trvania zmluvného vzťahu
Viesť dokumentáciu BOZP v zmysle platných predpisov. počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonať periodické školenie BOZP vedúcich zamestnancov a písomne overiť ich vedomosti. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. počas trvania zmluvného vzťahu v lehote stanovenej zákonom
Vykonať periodické školenie BOZP zamestnancov a písomne overiť ich vedomosti. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. počas trvania zmluvného vzťahu v lehote stanovenej zákonom
Na vyžiadanie objednávateľa vykonávať školenie BOZP novoprijatých zamestnancov a praktikantov pred nástupom na pracovisko. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné ku školeniu. počas trvanie zmluvného stavu
Na vyžiadanie objednávateľa kontrolovať či zamestnanec nie je v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu, omamných látok a či dodržiava určený zákaz fajčenia v priestoroch zamestnávateľa počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonávať min. raz za rok pravidelnú previerku BOZP v spolupráci s pracovnou zdravotnou službou na všetkých pracoviskách a zariadeniach zamestnávateľa počas trvania zmluvného vzťahu
Navrhovať opatrenia na odstránenie zistených závad z hľadiska BOZP počas trvania zmluvného vzťahu
Informovať štatutárneho zástupcu alebo ním povereného zástupcu o stave BOZP počas trvania zmluvného vzťahu
Vypracovávať správy o stave BOZP počas trvania zmluvného vzťahu
Vykonávať ďalšie úlohy zamestnávateľa uvedené v zákone o BOZP počas trvania zmluvného vzťahu
Zabezpečovať spoluprácu a zúčastňovať sa jednaní s orgánmi štátneho odborného dozoru / RÚVZ, Inšpektorát práce/ počas trvania zmluvného vzťahu
Vypracovanie a aktualizácia interných riadiacich aktov a interných smerníc v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti BOZP. počas trvania zmluvného vzťahu
Sledovanie a upozorňovanie na zmeny v legislatíve v oblasti BOZP a aktualizácia príslušných interných predpisov. počas trvania zmluvného vzťahu
Zástupca dodávateľa je povinný zúčastniť sa na audite BOZP podľa ISO normy  BS OHSAS 45001:2018 vo vopred oznámenom termíne. 1x ročne vo vopred oznámenom termíne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom výkonu poskytovania služby je pracovisko objednávateľa, ktorý má sídlo v Považskej Bystrici. Počet zamestnancov objednávateľa - 981 (stav k 30.6.2022).
Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oprávnenia k výkonu činnosti technika OPP, právoplatné oprávnenia na poskytovanie bezpečnostnotechnickej služby resp. platné osvedčenie autorizovaného bezpečnostného technika, vrátane aktualizačných odborných príprav.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy.
Zmluvnú cenu za poskytovanie služieb opísaných vyššie bude dodávateľ faktúrovať objednávateľovi pravidelnými mesačnými poplatkami vo výške 1/24 celkovej ceny predmetu zmluvy. Faktúra bude vystavená vždy najneskôr k 15. dňu nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov vo vlastníctve a v prenájme.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti BOZP najmenej 1 pracovný deň pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PO najmenej  1 pracovný deň pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Predávajúci/Dodávateľ sa zväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

15.08.2024 00:00 — 14.07.2026 00:00

1,00 celok

5 880,00

5 880,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.07.2024 08:16

19.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 546
 271
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2024 15:03 - Vstupná ponuka 5 760,00 € Cena bez DPH
19.07.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 5 635,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS