• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2024 11:55

Detail zákazky Z20245797

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2024 11:55

Základné údaje

Z20245797

OF-290765

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9514788

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

Mobilná kartotéka, široký regál, nástenná skriňa s priehradkami

  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 39200000-4 - Zariadenie interiéru
  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39156000-0 - Nábytok do vstupných hál a recepcií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nástenná skriňa s malými priehradkami, 25 oddielov
Funkcia
Na úschovu drobných cenností
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 2
Výška mm 720
Šírka mm 1000
Hĺbka mm 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvo priehradiek 25 ks
Veľkosť priehradiek (v x š x h) 140x200x200 mm
Materiál oceľový plech I.triedy
Základná farba RAL 7035 / svetlosivá
Povrchová úprava práškové lakovanie
 2. Široký regál - šedý
Funkcia
Na priehľadné uloženie dokumentácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 2
šírka cm 158
výška cm 118
hĺbka cm 43,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál Lamino - LTD
ABS hrany
sila materiálu korpusu: 18 mm
zadná strana skrine: HDF
protišmykové nôžky: 1 cm
hmotnosť: 57 kg
Miestnosť Kancelárie
Povrch Matné
počet otvorených políc 6
 3. Mobilná kartotéka čierna 39x45x67 cm oceľ
Funkcia
Umožňuje prehľadne triediť spisy do rôznych kategórií a uchovávať ich v bezpečí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 2
Šírka cm 39
Výška cm 67
Hĺbka cm 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
So zámkami a skladacími kľúčmi
2 zásuvky s 3 sekciami guľôčkových ložísk
Zásuvky je možné úplne vysunúť
Kompatibilná veľkosť: Letter, A4, legal
S 5 kolesami 2 predné kolesá s brzdou, 2 zadné kolesá a 1 koleso na zabezpečenie stability
Nosnosť na jednu zásuvku: 25 kg
Celková nosnosť: 50 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH atď.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Záručná doba musí byť v trvaní min. 2 roky
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.07.2024 07:00 — 26.07.2024 11:24

1,00 zákazka

2 500,00

1 095,00

Podľa opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2024 11:30

16.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 116
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2024 09:24 - Vstupná ponuka 2 499,60 € Cena s DPH
15.07.2024 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 499,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS