30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, revízia
Služba
1. Kontrola - revízia prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola (revízia) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prenosný práškový 6 kg | ks | 135 | ||
prenosný snehový 5 kg | ks | 36 | ||
prenosný halónový 2 kg | ks | 3 | ||
prenosný práškový 2 kg | ks | 4 | ||
prenosný práškový 1 kg | ks | 21 | ||
prenosný vodný 9 litrový | ks | 2 | ||
pojazdný S2x30 kg | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich .... |
1. Revízia hasiacich prístrojov | ....prenosných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok. |
Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok |
Miesto plnenia: Bratislava III. |
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody. |
V zmysle ustanovení OPET si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2024 12:00 — 30.08.2024 11:12
1,00 jeden súbor
883,55
883,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2024 11:23
17.07.2024 11:10
17.07.2024 11:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2024 11:30 - Vstupná ponuka | 680,00 | € | Cena bez DPH |
11.07.2024 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 679,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: