30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
00612758
AMEDIS spol. s r.o.
Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK
Kurz pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms
kurz, školenie, obsluha, kvapalinový, chromatograf, varian, 500ms
Služba
1. Kurz pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie kurzu v oblasti servisovania, údržby a nastavovania analytického vybavenia chemického laboratória a rozvoj analytických metód pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms. |
Vedenie kurzu pre 3 osoby servisným technikom/školiteľom v laboratóriu používateľa chromatografu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kurz pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms | deň | 2 |
Názov |
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia. Dodávateľ vystaví certifikát o úspešnom vykonaní kurzu/školenia. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu/školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu/školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu/školenia bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu/školenia (poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu/školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu kurzu/školenia alebo absolvovania kurzu/školenia účastníkmi. |
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu/školenia a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac august - november 2024. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz/školenie priestoroch laboratória objednávateľa. |
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 06.11.2024. |
Kurz/školenie sa požaduje vykonať v laboratóriu používateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.08.2024 10:12 — 06.11.2024 10:12
2,00 deň
1 008,00
1 008,00
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2024 10:15
29.07.2024 10:10
29.07.2024 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2024 13:20 - Vstupná ponuka | 1 008,00 | € | Cena bez DPH |
23.07.2024 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 008,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: