• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 11:00

Detail zákazky Z20245792

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2024 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2024 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2024 11:00

Základné údaje

Z20245792

OF-291036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9558653

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

00612758

AMEDIS spol. s r.o.

Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms

kurz, školenie, obsluha, kvapalinový, chromatograf, varian, 500ms

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms
Funkcia
Zabezpečenie kurzu v oblasti servisovania, údržby a nastavovania analytického vybavenia chemického laboratória a rozvoj analytických metód pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms.
Vedenie kurzu pre 3 osoby servisným technikom/školiteľom v laboratóriu používateľa chromatografu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz pre obsluhu kvapalinového chromatografu varian 500ms deň 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia. Dodávateľ vystaví certifikát o úspešnom vykonaní kurzu/školenia.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu/školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu/školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu/školenia bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu/školenia (poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu/školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu kurzu/školenia alebo absolvovania kurzu/školenia účastníkmi.
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu/školenia a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac august - november 2024. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz/školenie priestoroch laboratória objednávateľa.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 06.11.2024.
Kurz/školenie sa požaduje vykonať v laboratóriu používateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.08.2024 10:12 — 06.11.2024 10:12

2,00 deň

1 008,00

1 008,00

Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.07.2024 10:15

29.07.2024 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2024 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2024 13:20 - Vstupná ponuka 1 008,00 € Cena bez DPH
23.07.2024 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 008,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS