• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  • Základné údaje
  • Objednávateľ
  • Dodávateľ
  • Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky
  • Položky opisného formulára
  • Osobitné požiadavky na plnenie
  • Rozpory k zákazke
  • Zmluvná špecifikácia
  • Podmienky súťaže
  • Hodnotiace kritériá
  • Výzva na účasť v elektronickej aukcii
  • Ponuky
  • Zmluvné dokumenty
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2024 10:55

Detail zákazky Z20245790

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2024 10:55

Základné údaje

Z20245790

OF-290737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9514779

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT technika

HDD, SSD

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT technika
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Externý disk 5000 GB – HDD úložisko ks 1
2. Externý disk 2000 GB – SSD úložisko ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Formát 2.5"
1. Kapacita disku 5 120 GB (5 TB)
1. Šírka 75 mm
1. Typ úložiska HDD
1. Farba Čierna
1. Rozhranie USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
1. Konektor Micro USB-B
1. Materiál Plast
1. Šifrovanie AES-256
1. Referenčný produkt WD My Passport 5TB
2. Kapacita úložiska (celková) 2 000 GB (2 TB)
2. Typ úložiska SSD
2. Farba Zlatá
2. Rozhraní NVMe
2. Konektor USB-C
2. Rýchlosť čítania 1 050 MB/s
2. Rýchlosť zápisu 1 000 MB/s
2. Šifrovanie AES-256
2. Materiál Kov
2. Obsah balenia Kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Súčasťou dodania tovaru je vykládka na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje písomne garantovať, že tovar ním dodaný je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných komponentov).
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť faktúru, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. Preddavok na cenu sa neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch mimo sviatkov pondelok až štvrtok v čase 8.00 - 13.00 hod, piatky 8.00 - 11.00 hod.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, dodávateľ je povinný vymeniť chybný tovar do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom. V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v tomto opisnom formulári, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis do 48 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručný servis do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v počítačoch.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zakázky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zakázky s DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

19.07.2024 09:00 — 31.07.2024 09:00

1,00 sada

320,00

320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.07.2024 09:50

16.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 636
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 15:36 - Vstupná ponuka 320,00 € Cena bez DPH
16.07.2024 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka 310,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Pracujem...
NázovDátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť
Návrat hore

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.

Upresniť nastaveníe cookies