• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 10:20

Detail zákazky Z20245770

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 10:20

Základné údaje

Z20245770

OF-290969

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524211

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36270032

Elektro plus, s.r.o.

Trnavská cesta 4455/1A, Sereď, 926 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup elektrocentrál

Elektrocentrály

  • 31121200-2 - Generátorové hnacie agregáty so zážihovým spaľovacím motorom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosná elektrocentrála
Funkcia
Elektrocentrála bez prístupu k elektrickej energii zo siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrocentrála ks 10
Prepojovací kábel 2 elektrocentrál ks 3
Dĺžka mm 600
Šírka mm 500
Hĺbka mm 330
Suchá hmotnosť elektrocentrály kg 30
Maximálny výkon W 3 000
Menovitý výkon W 2 600
Menovité napätie V 230
Menovitá frekvencia Hz 50
Menovitý prúd A 10
Objem valcov cm3 130
Otáčky motora ot./min. 4 500
Objem oleja L 0,45
Objem palivovej nádrže L 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne 2 ks zásuviek minimálne 16A – 250 V
1-valcový 4-takt motora
Typ invertorov jednofázový
Paralelná prevádzka dve zariadenia na zvýšenie výkonu
Rukoväť pre ľahkú manipuláciu maximálne 1 madlo
Chladenie minimálne vzduchom
Prevádzkový čas pri menovitej hodnote minimálne 3 hodiny
Minimálne ručný štartér
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia a zaškolenia najmenej dvoch zamestnancov Objednávateľa, v každom mieste dodania. Termín školenia po vzájomnej dohode.
Vlastný návrh plnenia musí byť predložený v rámci ponuky a musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formuláru.
Do 5 (päť) pracovných dní od uzavretia Zmluvy Dodávateľ predloží Objednávateľovi oznámenie obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie, technických vlastností tovaru, potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v Slovenskej republike (SR) pre danú značku, certifikát CE.
Podrobný aktualizovaný rozpočet sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia Zmluvy.
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru na Objednávateľom určené miesta dodania, vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa v rozsahu minimálne 2 hodín.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 (deväťdesiat) kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy. Miesta dodania predmetu zákazky budú úspešnému uchádzačovi oznámené do 5 prac. dní od uzatvorenia Zmluvy. O dodaní Predmetu zmluvy bude Dodávateľ informovať Objednávateľa minimálne 3 dni vopred telefonicky, emailom, prípadne písomne.
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť Objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu zákazky, a ktorých následkom bude omeškanie dodania. V opačnom prípade má Objednávateľ právo na uplatnenie sankcií.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň dodania Predmetu zákazky Preberací protokol, Potvrdenie o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, Záručný list, Návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v Slovenskom jazyku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra za Predmet zákazky bude vystavená po dodaní tovaru a po zaškolení zamestnancov a jeho prevzatí Objednávateľom.
Prílohou faktúry bude kópia Preberacieho protokolu a kópia Potvrdenia o zaškolení zamestnancov Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe.
Splatnosť faktúry je min. 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby Objednávateľa.
Bezplatný záručný servis v rozsahu pravidelných prehliadok podľa pokynov výrobcu, vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania Preberacieho protokolu.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam, podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Nedodržanie záväzku splniť Predmet zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v stanovenom termíne sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

24.07.2024 08:00 — 22.10.2024 12:00

10,00 ks

27 468,92

27 468,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.07.2024 08:02

17.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 475
 55
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 08:23 - Vstupná ponuka 27 450,00 € Cena bez DPH
16.07.2024 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS