35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36270032
Elektro plus, s.r.o.
Trnavská cesta 4455/1A, Sereď, 926 01, SVK
Nákup elektrocentrál
Elektrocentrály
Tovar
1. Prenosná elektrocentrála
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrocentrála bez prístupu k elektrickej energii zo siete. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektrocentrála | ks | 10 | ||
Prepojovací kábel 2 elektrocentrál | ks | 3 | ||
Dĺžka | mm | 600 | ||
Šírka | mm | 500 | ||
Hĺbka | mm | 330 | ||
Suchá hmotnosť elektrocentrály | kg | 30 | ||
Maximálny výkon | W | 3 000 | ||
Menovitý výkon | W | 2 600 | ||
Menovité napätie | V | 230 | ||
Menovitá frekvencia | Hz | 50 | ||
Menovitý prúd | A | 10 | ||
Objem valcov | cm3 | 130 | ||
Otáčky motora | ot./min. | 4 500 | ||
Objem oleja | L | 0,45 | ||
Objem palivovej nádrže | L | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne 2 ks zásuviek | minimálne 16A – 250 V |
1-valcový 4-takt motora | |
Typ invertorov | jednofázový |
Paralelná prevádzka | dve zariadenia na zvýšenie výkonu |
Rukoväť pre ľahkú manipuláciu | maximálne 1 madlo |
Chladenie | minimálne vzduchom |
Prevádzkový čas pri menovitej hodnote | minimálne 3 hodiny |
Minimálne ručný štartér |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a zaškolenia najmenej dvoch zamestnancov Objednávateľa, v každom mieste dodania. Termín školenia po vzájomnej dohode. |
Vlastný návrh plnenia musí byť predložený v rámci ponuky a musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formuláru. |
Do 5 (päť) pracovných dní od uzavretia Zmluvy Dodávateľ predloží Objednávateľovi oznámenie obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie, technických vlastností tovaru, potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v Slovenskej republike (SR) pre danú značku, certifikát CE. |
Podrobný aktualizovaný rozpočet sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia Zmluvy. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru na Objednávateľom určené miesta dodania, vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa v rozsahu minimálne 2 hodín. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 (deväťdesiat) kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy. Miesta dodania predmetu zákazky budú úspešnému uchádzačovi oznámené do 5 prac. dní od uzatvorenia Zmluvy. O dodaní Predmetu zmluvy bude Dodávateľ informovať Objednávateľa minimálne 3 dni vopred telefonicky, emailom, prípadne písomne. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť Objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu zákazky, a ktorých následkom bude omeškanie dodania. V opačnom prípade má Objednávateľ právo na uplatnenie sankcií. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň dodania Predmetu zákazky Preberací protokol, Potvrdenie o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, Záručný list, Návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v Slovenskom jazyku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Faktúra za Predmet zákazky bude vystavená po dodaní tovaru a po zaškolení zamestnancov a jeho prevzatí Objednávateľom. |
Prílohou faktúry bude kópia Preberacieho protokolu a kópia Potvrdenia o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Splatnosť faktúry je min. 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
Bezplatný záručný servis v rozsahu pravidelných prehliadok podľa pokynov výrobcu, vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania Preberacieho protokolu. |
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam, podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Nedodržanie záväzku splniť Predmet zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v stanovenom termíne sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Slovenská republika
24.07.2024 08:00 — 22.10.2024 12:00
10,00 ks
27 468,92
27 468,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2024 08:02
17.07.2024 09:00
17.07.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2024 08:23 - Vstupná ponuka | 27 450,00 | € | Cena bez DPH |
16.07.2024 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: