• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2024 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2024 12:15

Detail zákazky Z20245769

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2024 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2024 12:15

Základné údaje

Z20245769

OF-290941

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524213

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, školské lavičky a stoličky

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup školských lavíc a stoličiek
Funkcia
Pre zabezpečenie vzdelávacieho procesu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička konferenčná ISO alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 30
- hĺbka sedenia cm 42
- nosnosť kg 120
- šírka sedenia cm 47
- výška operadla cm 40
- výška celkom cm 84
- šírka celkom cm 54
- výška sedenia cm 48
Stolička konferenčná ISO alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 50
- hĺbka sedenia cm 42
- nosnosť kg 120
- šírka sedenia cm 47
- výška operadla cm 40
- výška celkom cm 84
- šírka celkom cm 54
- výška sedenia cm 48
Školská lavica LT dvojmiestna alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 12
Školská stolička LP pevná alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička konferenčná ISO alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- pevná pohodlná stolička so širším operadlom a sedadlom -
- kostra kov, chrómové kovové nohy, čalúnený sedák aj operadlo -
- látka C06 modrá -
Stolička konferenčná ISO alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- pevná pohodlná stolička so širším operadlom a sedadlom -
- kostra kov, čierny komaxit, čalúnený sedák aj operadlo -
- látka C06 modrá -
Školská lavica LT dvojmiestna alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- lavica vyrobená z oválneho profilu 50x30 mm, nohy spevnené po celej dĺžke v strede polooblúkovým oválnym profilom 40x20 mm -
- vystúženie aj pod doskou po celej dĺžke -
- 2xháčik s odkladacím priestorom -
- hrúbka steny 1,5 mm ukončená plastovými koncovkami -
- doska DTD 18 mm ABS 2mm, oblé rohy (R=60mm), ABS hrana pevne zabezpečená s doskou lavice -
- farba konštrukcie - po upresnení - odtieň zelenej -
- doska 1300x500 mm, farba dosky buk, hrúbka 18mm, veľkosť č. 7 -
Školská stolička LP pevná alebo ekvivalent s min. tech. parametrami: -
- profil - ovál 40x20 mm -
- hrúbka steny 1,5mm -
- veľkosť č. 7 -
- sedák - hrúbka preglejky 10mm -
- operadlo - hrúbka preglejky 10mm -
- nohy stoličky - ukončené plastovými klzákmi - farba konštrukcie - po upresnení - odtieň zelenej -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením v pracovné dni, v čase od 07,00 – 13,00 hod. -
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy -
Dodávateľ je povinný zabezpečiť vynesenie nábytku do priestorov skladu. -
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. -
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov -
Dodať nový, nepoužívaný tovar. -
Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu nábytku prostredníctvom vystavenej objednávky. -
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

23.07.2024 07:00 — 16.08.2024 13:00

1,00 zákazka

5 605,89

4 671,58

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2024 08:11

18.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 160
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 12:03 - Vstupná ponuka 5 604,00 € Cena s DPH
17.07.2024 22:41 - Najvýhodnejšia ponuka 5 595,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS