• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 08:47
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 09:40

Detail zákazky Z20245767

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2024 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 08:47
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 09:40

Základné údaje

Z20245767

OF-290062

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524227

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47632500

RUBBEX s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebné materiály

stavebné materiály, omietka, cement, sadra, penetračný náter, sieťka sklovlaknitá, cementové lepidlo

  • 44221300-8 - Brány
  • 44192000-2 - Iné rôzne stavebné materiály
  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44190000-8 - Rôzne stavebné materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Armovacia mriežka,
Funkcia
tkanina na vytvorenie  základnej vrstvy v kontaktných zateplovacích systémoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balenie 2
Dlžka balenia (návinu) m 50
Šírka m 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť oka 4,3x4,3 mm
 2. koliesko na bránu
Funkcia
Pozinkované koliesko s konzolou na skrutkovanie s konzolou, pre koľajnicu tvaru U
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
Priemer kolieska mm 100
Vzdialenosť upevňovacích skrutiek mm 90
Šírka konzoly mm 39
Výška kolieska s konzolou mm 105
Určené pre koľajnicu Ø 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Koliesko koľajovej brány na skrutkovanie s konzolou, pre koľajnicu Ø20 tvar U áno
 3. Hmoždinka do betónu
Funkcia
univerzálna hmoždinka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 10x60
uzlovanie hmoždinky áno
 4. závitová tyč
Funkcia
Pevnostné závitové tyče používané v stavebníctve a strojárstve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 20
dĺžka m 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť závitu M12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovar, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať.
• Všetky návody musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
• Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
• Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou preberajúceho v pracovných dňoch v čase 07:00 – 13.00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
• Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
• Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu bezhotovostným bankovým prevodom na účet dodávateľa na základe oprávnene vystavenej faktúry dodávateľom po podpísaní dodacieho listu najneskôr do 30 dní od jej doručenia na adresu objednávateľa.
• Dodávateľ dodá 2 x originál  faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa  miesta plnenia.
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
• Termín dodania zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi min. 2 pracovné dni vopred.
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
• Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení zmluvy
• Za ekvivalent je myslený výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári. Zároveň je myslený výrobok plne kompatibilný s požiadavkou v opisnom formulári.
V prípade, že Dodávateľovi nebol umožnený vstup do objektu z dôvodu nesplnenia povinnosti, ktorých plnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, Objednávateľ považuje plnenie zmluvy za nedodané.
V prípade, ak Dodávateľ nedodá tovar včas podľa podmienok tejto zmluvy, je Dodávateľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny riadne a včas nedodaného tovaru, a to za každý, aj začatý, deň omeškania.
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

22.07.2024 06:47 — 26.07.2024 08:47

1,00 ks

325,00

270,84

Predloženie technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2024 11:58

17.07.2024 08:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2024 09:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2024 07:52 - Vstupná ponuka 325,00 € Cena s DPH
17.07.2024 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 324,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS