738425
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK
36388173
TECHNOLOGY SLOVAKIA, s.r.o.
Záturčianska 10, Martin, 03601, SVK
Zváračka fólií na zatavovanie misiek s potravinami
zváračka fólii na zatavovanie misiek s potravinami, zabalenie hotových jedál v miskách, zatavovanie potravinových misiek
Tovar, Služba
|
1. Zváračka fólií na zatavovanie misiek s potravinami (potravinových plastových misiek) Duniform, typ DF10 alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pre potreby hromadného stravovania |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zváračka fólií na zatavovanie misiek s potravinami (potravinových plastových misiek) Duniform, typ DF10 alebo ekvivalent | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| výška stroja, veko otvorené/zatvorené | 500/260 mm |
| dĺžka stroja, držadlo/základňa | 640/540 mm |
| šírka stroja | 240 mm |
| napätia | 230 V, 1 fázové |
| príkon | 750 W |
| šírka fólie | max.185mm |
| maximálny rozmer misky | 180x250x100mm(šxhxv) |
| teplota zatavovania | 70 - 210°C |
| kapacita | max.8 cyklov/min |
| ovládanie | termostat mechanický |
| pracovný cyklus | manuálny |
| možnosť výmeny matríc | pre 1-dielene, 2-dielne, 3-dielne, okrúhle misky |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Záručný servis bude dodávateľ vykonávať v pracovných dňoch v čase od: 8:00 do 14:00 a najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy e-mailom, telefonicky alebo písomne. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená dňom dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou, vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. |
| V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/ ako sú uvedené v technických vlastnostiach tejto špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať. |
| Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
| V prípade dodania ekvivalentu je dodávateľ povinný preukázať, že ekvivalent spĺňa všetky požadované technické parametre, prípadne ich má lepšie. Uvedené dodávateľ preukáže zaslaním dokladov objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ posúdi ekvivalent a oznámi Dodávateľovi, či navrhovaný ekvivalent akceptuje. Pokiaľ nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 u) OPEP objednávateľ odstúpi od Zmluvy a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa. |
| Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
25.07.2024 08:00 — 31.07.2024 14:00
1,00 predmet zákazky
1 025,17
854,31
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2024 14:17
23.07.2024 09:00
23.07.2024 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.07.2024 10:19 - Vstupná ponuka | 1 020,00 | € | Cena s DPH |
| 18.07.2024 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 019,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: