• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2024 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2024 15:15

Detail zákazky Z20245747

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2024 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2024 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2024 15:15

Základné údaje

Z20245747

OF-290775

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9510267

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranný prostriedok proti ektoparazitom.

Ochranný prostriedok proti ektoparazitom.

  • 33631600-8 - Antiseptiká a dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diffusil repelent spray -  ochranný prostriedok proti kliešťom a komárom
Funkcia
na ochrannú funkciu proti kliešťom s repelentným účinkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diffusil repelent spray - ochranný prostriedok proti kliešťom a komárom ks 809
balenie ml 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odpudzuje a ničí kliešte, komáre, ovady a muchy
účinná látka deet 25%  (lcaridin 16%)
účinnosť prípravku na pokožke cca 8 hod.
aplikácia nástrekom na pokožku, odev, obuv.
 2. Enviroscab - ochranný prostriedok proti svrabu a iným parazitom
Funkcia
na ochrannú funkciu proti svrabu a iným parazitom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Enviroscab - ochranný prostriedok proti svrabu a iným parazitom ks 100
balenie ml 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odpudzuje a ničí svrab, vši, blchy, ploštice, roztoče
účinná látka permetrín, piperonylbutoxid, tetrametrín, geraniol
účinnosť prípravku cca 8 hod.
aplikácia nástrekom na textílie a povrchy
 3. NH - Liberella ochranný eko sprej
Funkcia
prevencia pred zavšivavením
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
NH - Liberella ochranný eko sprej ks 100
balenie ml 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sprej vytvárajúci nepriaznivé prostredie pre usídľovanie vši
účinná látka esenciálne oleje, pantenol
aplikácia nástrekom na vlasy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa, aby tovar mal ku dňu dodania minimálnu dobu použiteľnosti 18 mesiacov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 13,00 hod.
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Za porušenie zmluvy sa bude považovať nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. kúpnej zmluvy, alebo dodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 2.3. osobitných požiadaviek.
Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108 , Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

19.07.2024 07:30 — 02.08.2024 10:30

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

8 694,00

7 245,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.07.2024 10:36

15.07.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 117
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 09:10 - Vstupná ponuka 8 694,00 € Cena s DPH
15.07.2024 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka 8 592,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS