00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
51689839
LIMEX ČR, s.r.o., organizačná zložka
Kamenné pole 4557/12, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Koberec pre MŠ Strečnianska 2
koberce, pokládka kobercov
Tovar, Služba
1. Metrážny koberec - 3ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Koberce do tried DYNASTY 41 alebo ekvivalent. |
Koberec má filcový podklad, ktorý zvyšuje tepelnoizolačné vlastnosti, luxusnosť a predlžuje životnosť vlákna. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
koberec 4 m x 6 m | ks | 3 | ||
hustota vlasu | bodov/m2 | 112000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | zelená alebo podľa výberu zadávateľa |
vzor koberca | jednofarebný |
materiál | 100% polypropylén |
výška vlasu | min. 6,3 mm |
podklad | filc |
typ koberca | velúrový/strihaný |
realizácia | s obšitím, dopravou a vynesením |
Názov |
1. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesta plnenia v MČ Petržalka a vrátane pokládky - s obšitím, dopravou a vynesením. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, nepoužitý, nevystavovaný, nerepasovaný, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Predmet zákazky nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Predmet zákazky musí byť dodaný v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Predmet zákazky musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
5. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie. |
6. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
8. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií. |
9. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
10. Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov. |
11. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, sprevádzkovaním tovaru na mieste plnenia vrátane pokládky (ak bola dohodnutá), potvrdení dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa. |
12. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. |
13. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,3 a 10 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
MŠ Strečnianska 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2024 08:00 — 30.08.2024 14:00
1,00 celok
814,08
678,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2024 08:42
17.07.2024 12:00
17.07.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2024 11:39 - Vstupná ponuka | 813,96 | € | Cena s DPH |
15.07.2024 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 813,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: