34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
31368646
Ultra Print Digital, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 831 03, SVK
Zborník Matúš Čák Trenčiansky 1321 - 2021
tlač zborníka
Služba, Tovar
1. Zborník Matúš Čák Trenčiansky 1321 - 2021
|
|
---|---|
Funkcia |
pre odbornú činnosť obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zborník Matúš Čák Trenčiansky 1321 - 2021 | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát B5 | výška 250 mm x šírka 176 mm |
Polep | 2 str. polep 3 mm lepenka, plátno Savana 5000 E (165 g/m²) |
Razba | 1 x striebornou fóliou v rozmere 230 x 140 mm |
Razba | 1 x striebornou fóliou na chrbát v rozmere 7 x 200 mm |
Predsádky | 8 str. 140 g BO, 4 + 0 (2 rôzne grafiky pre prednú a zadnú časť) |
Vnútro | 224 strán, 120 g BO, 4 + 4 |
Väzba | V8 - rovný chrbát, biely kapitálik, farebná lacetka (tmavomodrá) |
Prebal | 85 mm (výška) x 680 mm (šírka), 140 g lesklý, 4 + 0, 2x falcovanie (prispôsobené hrúbke polepu) |
Obálkovanie všetkých kusov do prebalu |
Názov |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače a všetky potrebné podklady pre jednotlivé položky. Počas realizácie zákazky bude dodávateľ komunikovať s kontaktnou osobou objednávateľa uvedenou v tejto zmluve. |
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Mierové námestie 46, Korešpondenčná adresa Jilemnického 532/2, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
22.07.2024 14:00 — 30.09.2024 14:00
1,00 celok
7 645,00
6 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2024 08:05
17.07.2024 10:00
17.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2024 08:54 - Vstupná ponuka | 7 645,00 | € | Cena s DPH |
17.07.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: