• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245727

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245727

OF-290944

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524191

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

31368646

Ultra Print Digital, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 831 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zborník Matúš Čák Trenčiansky 1321 - 2021

tlač zborníka

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zborník Matúš Čák Trenčiansky 1321 - 2021
Funkcia
pre odbornú činnosť obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zborník Matúš Čák Trenčiansky 1321 - 2021 ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát B5 výška 250 mm x šírka 176 mm
Polep 2 str. polep 3 mm lepenka, plátno Savana 5000 E (165 g/m²)
Razba 1 x striebornou fóliou v rozmere 230 x 140 mm
Razba 1 x striebornou fóliou na chrbát  v rozmere 7 x 200 mm
Predsádky 8 str. 140 g BO, 4 + 0 (2 rôzne grafiky pre prednú a zadnú časť)
Vnútro 224 strán, 120 g BO, 4 + 4
Väzba V8 - rovný chrbát, biely kapitálik, farebná lacetka (tmavomodrá)
Prebal 85 mm (výška) x 680 mm (šírka), 140 g lesklý, 4 + 0, 2x falcovanie (prispôsobené hrúbke polepu)
Obálkovanie všetkých kusov do prebalu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače a všetky potrebné podklady pre jednotlivé položky. Počas realizácie zákazky bude dodávateľ komunikovať s kontaktnou osobou objednávateľa uvedenou v tejto zmluve.
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Korešpondenčná adresa Jilemnického 532/2, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.07.2024 14:00 — 30.09.2024 14:00

1,00 celok

7 645,00

6 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.07.2024 08:05

17.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 08:54 - Vstupná ponuka 7 645,00 € Cena s DPH
17.07.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS