Z20245714
OF-290936
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Nádoby, obaly a obalový materiál
nádoba plastová
Tovar, Služba
|
1. Fľaša HDPE hranatá širokohrdlá 1000ml bez uzáveru
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo: | ks | 230 | ||
| Objem: | ml | 1000 | ||
| Dĺžka | mm | 86,5 | ||
| Priemer hrdla vonkajší | mm | 50 | ||
| Priemer hrdla vnútorný | mm | 39,2 | ||
| Hĺbka | mm | 86,5 | ||
| Výška | mm | 178,5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Charakteristika: | fľaša plastová UN |
| Materiál: | HDPE |
|
2. Skrutkovací uzáver LDPE na širokohrdlú fľašu 1000ml
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 230 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| LDPE uzáver skrutkovací pre fľaše so širokým hrdlom s objemom 50/750/1000 ml: | áno |
| Uzáver je farby natur: | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (DPH, poštovné, balné a pod.) na adresu: Lesík Delostrelcov 1, Prešov |
| Požaduje sa dodať tovar jednorazovo. |
| Požaduje sa dodať nový, doteraz nepoužívaný tovar. |
| Požaduje sa predložiť mailom podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých položiek do 5 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy. |
| Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 8,00 hod. do 14.00 hod. |
| Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia. |
| Na faktúre uviesť aj adresu miesta plnenia, faktúru zaslať len do miesta plnenia. |
| O dodávke tovaru vyrozumieť kontaktnú osobu minimálne 2 pracovné dni vopred. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien,. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2x faktúru, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2x faktúra a 2x dodací list ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Lesík Delostrelcov 1, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
24.07.2024 13:02 — 30.08.2024 13:02
460,00 ks
610,00
507,53
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2024 13:03
19.07.2024 13:02
19.07.2024 13:17
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: