• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.07.2024 08:03

Detail zákazky Z20245710

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.07.2024 08:03

Základné údaje

Z20245710

OF-290622

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

oprava kopírovacieho stroja Kyocera TaskAlfa

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava - Stroj kopírovací multifunkčný Kyocera TaskAlfa 3011I, v.č. V937Y13184
Funkcia
- kopírovanie, scanovanie, tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stroj kopírovací multifunkčný Kyocera TaskAlfa 3011I ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Kyocera TaskAlfa 3011I
Rok výroby 2018
Počet výtlačkov 129 500
Popis problému Na vytlačených stranách zanecháva čierny, rozmazaný pás, v niektorých riadkoch nie je čitateľný text.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia Žilina.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Služba bude objednávateľom prevzatá na základe servisného (montážneho) listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. List musí obsahovať dátum vykonanej služby-opravy, činnosť, príp. materiál, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie zariadenia po vykonaní opravy s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou. Na faktúre musí byť aj uvedená aj adresa miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Na vykonanú službu-opravu, príp. materiál (výmena ND) poskytne dodávateľ zákonnú záruku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

24.07.2024 06:00 — 30.08.2024 14:00

1,00 súbor položiek

459,60

383,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2024 12:08

19.07.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 523
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS