Z20245698
OF-290718
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Špeciálny zdravotnícky materiál
lekáreň, sterilizácia, vrecko
Tovar, Služba
1. Špeciálny zdravotnícky materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie lekárne a ambulancie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. INTROCAN SAFETY G22 0.9x25mm intravenózna kanyla ; balenie 50 ks // Bezpečnostná intravenózna kanyla s pasívnym ochranným prvkom. /univerzálna skosená časť zadného rezu – umožňuje široký výber uhlov vloženia a je navrhnutá pre minimálnu traumu vpichomröntgenovo nepriepustné prúžky – Pre dobrú viditeľnosť kapiláry katétra pod röntgenovým žiarenímPower Injectable – tlaková hodnota pre aplikáciu kontrastnej látky pri 300 PSImateriál IV katétra dostupný v PUR a FEP – PUR pre mäkší a pohodlnejší výkon, FEP ;nevyrába sa z DEHP, latexu/prírodnej gumy, PVC | bal | 1 | ||
2 . GELOVY VANKUSIK 21X38 cm // Gélový vankúšik studeného alebo teplého obkladu. | ks | 2 | ||
3 . GELOVY VANKUSIK 30X40 cm // Gélový vankúšik studeného alebo teplého obkladu. | ks | 2 | ||
4 . HELIPUR H-PLUS-N 5l balenie // kvapalný koncentrovaný dezinfekčný prostriedok s čistiacim účinkom na báze kombinovaného pôsobenia aldehydov a alkoholov neobsahuje formaldehyd / vhodný pre vyšší stupeň dezinfekcie // je určený na veľmi rýchlu dekontamináciu nástrojov, termolabilného materiálu, rigidných aj flexibilných endoskopov // účinné látky: glutaraldehyd, 2-propanol, ethylhexanol / účinnosť: baktericidný, virucidný, sporicidný, fungicidný, mykobaktericidný, tuberkulocidný, účinný na MRSA | ks | 2 | ||
5 . INTROCAN SAFETY G18 zelená 1.3x45mm / 50ks balenie // Bezpečnostná intravenózna kanyla s pasívnym ochranným prvkom. ; Power Injectable – tlaková hodnota pre aplikáciu kontrastnej látky pri 300 PSI / univerzálna skosená časť zadného rezu – umožňuje široký výber uhlov vloženia a je navrhnutá pre minimálnu traumu vpichom / röntgenovo nepriepustné prúžky – Pre dobrú viditeľnosť kapiláry katétra pod röntgenovým žiarením / materiál IV katétra dostupný v PUR a FEP – PUR pre mäkší a pohodlnejší výkon, FEP / nevyrába sa z DEHP, latexu/prírodnej gumy, PVC | bal | 1 | ||
6. STERIKING lepiaca páska s indikátorom parnej sterilizácie 25mm x 50m ; je určená k uzatváraniu balení s predmetmi určenými k sterilizácii v zdravotníckych i iných zariadeniach zmena farby po sterilizácii z bielej na čiernu, Rozmery: 25 mm x 50 m | ks | 10 | ||
7. STERIKING lepiaca páska bez indikátora parnej sterilizácie 50mm x 50m ; lepiaca páska Steriking bez indikátora parnej sterilizácie je špeciálna páska určená na fixáciu sterilizačných obalov bez indikátora pre parnú sterilizáciu ; Rozmer: 50 mm x 50 m | ks | 6 | ||
8 . STERIKING PLOCHA ROLKA 100mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; mechanicky odolná; materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť | bal | 2 | ||
9. STERIKING plochá rolka 150mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: - jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; - mechanicky odolná ; - materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť | bal | 2 | ||
10. STERIKING plochá rolka 200mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: - jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; - mechanicky odolná ; - materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť | bal | 2 | ||
11. STERIKING plochá rolka 50mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: - jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; -mechanicky odolná ; - materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť | bal | 2 | ||
12. STERIKING SACKY 300X450 200KS ; Priehľadné vrecká (sáčky) s indikátorom so samolepiacim uzáverom pre sterilizáciu v pare alebo etylénoxide. Balenie 200 ks ; rozmer 90x250 mm | bal | 2 | ||
13. STERIKING papierové vrecko s indikátorom 150x200mm S15 3P / Steriking papierový sáčok s indikátorom parnej sterilizácie. /papierové sáčky pre parnú sterilizáciu; zatváranie pomocou zváračky | bal | 2 | ||
14. STERIKING prekladaný krepový papier 100x100cm 60/60G/M2 zelený / Sterilizačný papier pre sterilizáciu parou a plynom. // Vlastnosti: sterilizačný papier pre sterilizáciu parou a plynom ; krepový hárkový papier je veľmi ekonomická možnosť pre balenie veľkého a neskladného náčinia ; Môžete kombinovať krep s inými druhmi balenia ; krep od Stericlinu pozostáva zo 100% celulózy a zodpovedá požiadavkám EN 868-2 ; polkrep 60g/m2; // Balenie: 125 ks | bal | 2 | ||
15. STERIKING samolepiace vrecko 200x350mm SS 5/200 / Samolepiace vrecko (papier/fólia) pre sterilizáciu parou alebo etylénoxidom. // Vlastnosti: určené na balenie jednotlivých chirurgických nástrojov a sád ; balenie v transparentných obaloch umožňuje okamžitú identifikáciu zabalených predmetov ; Rozmery: 200 x 350 mm ; Balenie: 200 ks | bal | 2 |
Názov |
I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy: |
I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR. |
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení. |
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná. |
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu. |
I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať ..... |
..... minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si ..... |
..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy. |
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy. |
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. |
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. ..... |
...... Zároveň:o Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;;o pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;; |
II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. |
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. |
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru: |
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme. |
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť. |
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. |
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy. |
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať. |
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru. |
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy. |
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy: |
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy. |
IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. |
IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
1 405,00
1 170,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2024 09:51
15.07.2024 09:55
15.07.2024 10:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.