• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 09:55
  •    Zrušenie zákazky
    15.07.2024 09:57

Detail zákazky Z20245698

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 09:55
  •    Zrušenie zákazky
    15.07.2024 09:57

Základné údaje

Z20245698

OF-290718

zrušená

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny zdravotnícky materiál

lekáreň, sterilizácia, vrecko

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny zdravotnícky materiál
Funkcia
vybavenie lekárne a ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. INTROCAN SAFETY G22 0.9x25mm intravenózna kanyla ; balenie 50 ks // Bezpečnostná intravenózna kanyla s pasívnym ochranným prvkom. /univerzálna skosená časť zadného rezu – umožňuje široký výber uhlov vloženia a je navrhnutá pre minimálnu traumu vpichomröntgenovo nepriepustné prúžky – Pre dobrú viditeľnosť kapiláry katétra pod röntgenovým žiarenímPower Injectable – tlaková hodnota pre aplikáciu kontrastnej látky pri 300 PSImateriál IV katétra dostupný v PUR a FEP – PUR pre mäkší a pohodlnejší výkon, FEP ;nevyrába sa z DEHP, latexu/prírodnej gumy, PVC bal 1
2 . GELOVY VANKUSIK 21X38 cm // Gélový vankúšik studeného alebo teplého obkladu. ks 2
3 . GELOVY VANKUSIK 30X40 cm // Gélový vankúšik studeného alebo teplého obkladu. ks 2
4 . HELIPUR H-PLUS-N 5l balenie // kvapalný koncentrovaný dezinfekčný prostriedok s čistiacim účinkom na báze kombinovaného pôsobenia aldehydov a alkoholov neobsahuje formaldehyd /  vhodný pre vyšší stupeň dezinfekcie //  je určený na veľmi rýchlu dekontamináciu nástrojov, termolabilného materiálu, rigidných aj flexibilných endoskopov // účinné látky: glutaraldehyd, 2-propanol, ethylhexanol /  účinnosť: baktericidný, virucidný, sporicidný, fungicidný, mykobaktericidný, tuberkulocidný, účinný na MRSA ks 2
5 .  INTROCAN SAFETY G18 zelená 1.3x45mm / 50ks balenie // Bezpečnostná intravenózna kanyla s pasívnym ochranným prvkom. ; Power Injectable – tlaková hodnota pre aplikáciu kontrastnej látky pri 300 PSI / univerzálna skosená časť zadného rezu – umožňuje široký výber uhlov vloženia a je navrhnutá pre minimálnu traumu vpichom /  röntgenovo nepriepustné prúžky – Pre dobrú viditeľnosť kapiláry katétra pod röntgenovým žiarením / materiál IV katétra dostupný v PUR a FEP – PUR pre mäkší a pohodlnejší výkon, FEP / nevyrába sa z DEHP, latexu/prírodnej gumy, PVC bal 1
6. STERIKING lepiaca páska s indikátorom parnej sterilizácie 25mm x 50m ; je určená k uzatváraniu balení s predmetmi určenými k sterilizácii v zdravotníckych i iných zariadeniach zmena farby po sterilizácii z bielej na čiernu, Rozmery: 25 mm x 50 m ks 10
7. STERIKING lepiaca páska bez indikátora parnej sterilizácie 50mm x 50m ; lepiaca páska Steriking bez indikátora parnej sterilizácie je špeciálna páska určená na fixáciu sterilizačných obalov bez indikátora pre parnú sterilizáciu ; Rozmer: 50 mm x 50 m ks 6
8 . STERIKING PLOCHA ROLKA 100mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; mechanicky odolná; materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená  bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť bal 2
9. STERIKING plochá rolka 150mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: - jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; - mechanicky odolná ; - materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť bal 2
10. STERIKING plochá rolka 200mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: - jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; - mechanicky odolná ; - materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť bal 2
11. STERIKING plochá rolka 50mm x 200m / Teplovzdušné ploché rolky Steriking z polyamidovej priehľadnej fólie sú vhodné na sterilizáciu horúcim vzduchom do teploty 180°C. / transparentné fólie pre jednoduchú identifikáciu sterilizovaného predmetu obsahuje procesový indikátor triedy 1, objem sterilizovaného predmetu = max 75% objemu vrecka / Zloženie: - jedinečná deväť vrstvová fólia Wipak Medical Steriking® Multi-X9® ; -mechanicky odolná ; - materiál podstatne lepší v porovnaní s konvenčnou fóliou obal Steriking® s papierom 70 g / m² zdokonalená bariéra, vodoodpudivosť a mechanická odolnosť bal 2
12. STERIKING SACKY 300X450 200KS ; Priehľadné vrecká (sáčky) s indikátorom so samolepiacim uzáverom pre sterilizáciu v pare alebo etylénoxide. Balenie 200 ks ; rozmer 90x250 mm bal 2
13. STERIKING papierové vrecko s indikátorom 150x200mm S15 3P / Steriking papierový sáčok s indikátorom parnej sterilizácie. /papierové sáčky pre parnú sterilizáciu;  zatváranie pomocou zváračky bal 2
14. STERIKING prekladaný krepový papier 100x100cm 60/60G/M2 zelený / Sterilizačný papier pre sterilizáciu parou a plynom. // Vlastnosti:  sterilizačný papier pre sterilizáciu parou a plynom ;  krepový hárkový papier je veľmi ekonomická možnosť pre balenie veľkého a neskladného náčinia ;  Môžete kombinovať krep s inými druhmi balenia ;  krep od Stericlinu pozostáva zo 100% celulózy a zodpovedá požiadavkám EN 868-2 ;  polkrep 60g/m2; // Balenie: 125 ks bal 2
15. STERIKING samolepiace vrecko 200x350mm SS 5/200 / Samolepiace vrecko (papier/fólia) pre sterilizáciu parou alebo etylénoxidom. // Vlastnosti:   určené na balenie jednotlivých chirurgických nástrojov a sád ; balenie v transparentných obaloch umožňuje okamžitú identifikáciu zabalených predmetov ;  Rozmery:  200 x 350 mm ;  Balenie:  200 ks bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy:
I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení.
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať .....
..... minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si .....
..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy.
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom.
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. .....
...... Zároveň:o Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;;o pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;;
II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru:
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa.  Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve.
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať.
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy.
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy.
IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu.
IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

1 405,00

1 170,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2024 09:51

15.07.2024 09:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2024 10:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 340
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS