• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2024 11:50

Detail zákazky Z20245690

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2024 11:50

Základné údaje

Z20245690

OF-290704

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524175

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

00214973

Danucem Slovensko a.s.

Rohožník, Rohožník, 90638, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Betóny 2024 Žilina 2 /Rudinka, Čadca/

Betónová zmes, vodostavebný betón, surový, hotový betón.

  • 44114000-2 - Betón
  • 44114100-3 - Hotový/surový betón
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Betónové zmesi budú používané na reguláciu vodných tokov v rámci stavebných opráv, periodickej údržby a investičnej výstavby. Betóny musia vyhovovať platným, STN ENV 206-1, STN EN 12390-8.
Funkcia
Betónová zmes C30/37 XC4, XD2, Dmax 16 S3 Vodostavebný betón, ktorý je dlhodobo jednostranne vystavený vodnému tlaku, max. priesak 50 mm podľa STN EN 12390-8. Druh kameniva riečne. Maximálne zrno kameniva 16 mm. Stupeň konzistencie S3. Stupeň vplyvu prostredia XC4 - striedavo mokré a suché, povrchy betónov v styku s vodou, ktoré nie sú zahrnuté v stupni vplyvu prostredia XC2 a XC3; časti stavieb priamo vystavené zrážkam alebo vlhkosti. Maximálny obsah chloridov Cl. 0,4. Prostredie s pôsobením chloridov XD2- mokré, občas suché prostredie (plavecké bazény, betóny vystavené pôsobeniu
priemyselných vôd obsahujúcich chloridy) Dmax maximálna menovitá horná medza frakcie kameniva (maximálne zrno kameniva)
Betónová zmes C25/30 XC2 Dmax 22, V2 STN EN 12390-8 . Vodostavebný betón, ktorý je dlhodobo jednostranne vystavený vodnému tlaku, max. priesak 50 mm podľa STN EN 12390-8. Druh kameniva riečne. Maximálne zrno kameniva 22 mm. Pevnostná trieda v tlaku C25/30. Stupeň konzistencie V2. Stupeň vplyvu prostredia XC2 - mokré, občas suché - povrch betónu vystavený dlhodobému pôsobeniu vody alebo vysokej**** vlhkosti vzduchu; častí vodných nádrží; väčšina základových prvkov budov; vnútorné priestory s vysokou vlhkosťou vzduchu.
Maximálny obsah chloridov Cl.1,0. Dmax maximálna menovitá horná medza frakcie kameniva (maximálne zrno kameniva).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. BETON STN EN 206-1 C30/37 - XC4, XD2-Cl0,4-Dmax16-S3- max priesak 50 mm podľa STN EN 12390-8 m3 4
2. BETON STN EN 206-1 C25/30 - XC2(SK)-Cl1,0-Dmax22-V2, max. priesak 50 mm podľa STN EN 12390-8 m3 30
3.  BETON STN EN 206-1 C30/37 - XC4, XD2-Cl0,4-Dmax16-S3 - max priesak 50 mm podľa STN EN 12390-8 m3 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bližšia technická špecifikácia betónu, množstvo a miesta dodania je uvedená v Prílohe č. 1 Prevádzkové stredisko Žilina 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda (ďalej aj „Zmluva“) sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu jana.pitakova@svp.sk aktualizovaný cenník uvedený v Prílohe č. 1 Prevádzkové stredisko Žilina 2 s vyplnenými údajmi o jednotkových cenách vo formáte .xls.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu jana.pitakova@svp.sk platný certifikát potvrdzujúci, že betón vyhovuje požadovaným normám STN EN 206-1, STN EN 12390-8; vyplnenú, podpísanú Prílohu č. 2 – Čestné vyhlásenie k sankciám
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu jana.pitakova@svp.sk e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry a e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ doručovať Dodávateľovi e-mailové objednávky.
Dodávateľ je povinný dodať tovar s naložením, s dovozom na miesta plnenia, dovoz do 60 minút, s vykládkou do 30 min a použitím betón pumpy. Cena za dodanie tovaru je konečná, stanovená vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s plnením predmetu zákazky, okrem iného aj s naložením, s dodaním betónovej zmesi na uvedené miesta dodania, s jej vyložením do 30 min. a použitím betón pumpy
Množstvo a čas dodania betónovej zmesi bude uvedený 1 hodinu pred predpokladaným dodaním v e-mailovej objednávke vystavenej Objednávateľom
Miesta dodania s množstvami betónov a druhmi betónov sú uvedené v priloženej tabuľke Prevádzkové stredisko Žilina 2.
Dodávky budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod.
Objednávky je oprávnený vyhotovovať výlučne Objednávateľ. Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú Zmluvu, názov a množstvo požadovaného tovaru, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa.
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností Objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričom Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru. Ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technický noriem
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednávateľom t.j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o DPH") výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovaná suma, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť Dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Dodávateľa; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“. Prípadné zmeny e-mailových adries na zasielanie faktúr sú účinné odo dňa ich písomného oznámenia druhej Zmluvnej strane zaslanej z pôvodnej e-mailovej adresy.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá
pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

49,00 m3

5 541,14

5 541,14

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.07.2024 08:49

18.07.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 311
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 10:57 - Vstupná ponuka 5 500,00 € Cena bez DPH
11.07.2024 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka 5 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS