00163741
Školský internát
Internátna ul. č. 4, Banská Bystrica , 97404, SVK
56214863
fpoho s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 6,00 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 3500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu poukážky v € |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok do miesta sídla objednávateľa vrátane obálkovania podľa jednotlivých zamestnancov. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, obálkovanie podľa jednotlivých zamestnancov, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie súvisiace náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. |
Celková cena za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z : 1. ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. provízie za dodané stravné poukážky, 3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková maximálna nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky je 6,00 € × 3500ks = 21 000,00 €. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Dodávateľ nemôže ponúknuť nižšiu výšku provízie ako 0,00 %, vrátane všetkých nákladov za sprostredkovanie služieb objednávateľovi a nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 25 zariadeniami v Banskobystrickom kraji, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením par. 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Uvedené sa bude preukazovať zoznamom stravovacích zariadení s ktorými má dodávateľ uzatvorenú zmluvu. Tento zoznam predloží dodávateľ do troch dní. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
Pre objednávateľa i dodávateľa platí, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok, je len orientačné, a skutočne odobraté množstvo závisí od záujmu zamestnancov/potrieb objednávateľa. |
Prípadné zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami, ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena ceny stravnej poukážky bude oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | mesačne |
Internátna 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
3 500,00 ks
21 000,00
21 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2024 08:49
26.07.2024 09:00
26.07.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.07.2024 13:02 - Vstupná ponuka | 21 000,00 | € | Cena s DPH |
25.07.2024 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: