• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2024 09:50

Detail zákazky Z20245689

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2024 09:50

Základné údaje

Z20245689

OF-275615

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9553926

Objednávateľ

00163741

Školský internát

Internátna ul. č. 4, Banská Bystrica , 97404, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 6,00
Množstvo stravných poukážok ks 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu poukážky v €
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok do miesta sídla objednávateľa vrátane obálkovania podľa jednotlivých zamestnancov.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
Poplatok za poskytnuté služby  pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, obálkovanie podľa jednotlivých zamestnancov, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie súvisiace náklady.
Výška poplatku za poskytnuté služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Celková cena za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z : 1. ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. provízie za dodané stravné poukážky, 3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Celková maximálna nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky je 6,00 € × 3500ks = 21 000,00 €.
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi.
Dodávateľ nemôže ponúknuť nižšiu výšku provízie ako 0,00 %, vrátane všetkých nákladov za sprostredkovanie služieb objednávateľovi a nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 25 zariadeniami v Banskobystrickom kraji, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením par. 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Uvedené sa bude preukazovať zoznamom stravovacích zariadení s ktorými má dodávateľ uzatvorenú zmluvu. Tento zoznam predloží dodávateľ do troch dní.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane.
Pre objednávateľa i dodávateľa platí, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok, je len orientačné, a skutočne odobraté množstvo závisí od záujmu zamestnancov/potrieb objednávateľa.
Prípadné zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami, ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena ceny stravnej poukážky bude oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Internátna 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

3 500,00 ks

21 000,00

21 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2024 08:49

26.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2024 13:02 - Vstupná ponuka 21 000,00 € Cena s DPH
25.07.2024 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka 20 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS