30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31435076
GASTRO-HAAL, s.r.o.
Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK
Oprava a údržba chladničiek
Chladiaci stôl, Chladnička
Služba, Tovar
|
1. Chladiaci stôl TRP 1603
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava stroja a údržba stroja |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Nefunkčný kompresor, uniknuté chladivo, skorodovaná kábeláž, nefunkčný termostat |
|
2. Zanussi PN 02
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava stroja a údržba stroja |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Nefunkčný kompresor, uniknuté chladivo, skorodovaná kábeláž |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3 x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom v mieste plnenia. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy . |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Vrátane diagnostiky a náhradných dielov |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Tovarnícka1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
22.07.2024 08:34 — 26.07.2024 08:34
1,00 ks
3 000,00
2 500,00
Predloženie technickej špecifikácie
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2024 08:35
12.07.2024 08:40
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.07.2024 06:40 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
| 12.07.2024 06:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: