• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2024 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2024 10:55

Detail zákazky Z20245686

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2024 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2024 10:55

Základné údaje

Z20245686

OF-290919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9505654

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

44743289

smartCAD s.r.o.

Čajakova 19, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti licencií existujúceho antivírusového softvéru ESET PROTECT Entry

antivírusová ochrana, softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana serverov, ochrana pred vírusmi

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie platnosti licencií ESET PROTECT Entry
Funkcia
- Predmetom zákazky je obnovenie licencií ESET PROTECT Entry vernostná licencia. Súčasťou je zabezpečenie vernostných licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 24 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení.
- požadované licencie musia byť kompatibilné s v súčasnosti využívanou konzolou pre správcu ERA ESET PROTECT
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predĺženie platnosti licencie ESET PROTECT Entry (vernostná licencia pre operačný systém Windows) počet licencií 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ESET PROTECT Entry Produkt pre operačný systém Windows
Kód služby EPE-R2-C
Typ užívateľa licencie GOV: štátna príspevková organizácia-zdravotníctvo (pre zdravotníctvo poskytuje spoločnosť ESET 50% zľavu)
Doba platností licencie: od 19.7.2024 do 18.7.2026
Jazyk a technická podpora v slovenskom jazyku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejné ID licencie: 33B-TB3-FGT
Registračný mail: licencie@dfnbb.sk
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

15.07.2024 00:00 — 18.07.2024 08:31

1,00 podľa rozpisu položiek

738,00

618,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2024 08:33

12.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2024 08:57 - Vstupná ponuka 684,00 € Cena s DPH
09.07.2024 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 684,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS