• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 16:27
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 12:50

Detail zákazky Z20245674

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2024 16:27
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 12:50

Základné údaje

Z20245674

OF-290829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524189

Objednávateľ

00313947

Obec Závadka nad Hronom

Osloboditeľov 27, Závadka nad Hronom, 97667, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrina, dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu po dobu 12 mesiacov do 19 odberných miest ( ďalej len OM) t.j. od 1.1.2025 do  31.12.2025 špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých odberných miestach a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam a prevádzkového poriadku PDS a musí byť v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi SR v platnom znení ( zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, platnej vyhláške ÚRSO , v platnom znení ) .
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 SEČ dňa 1.1.2025 do 24:00 hod SEČ dňa 31.12.2025.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby energie na všetky odberné miesta počas celého obdobia platnosti zmluvy KWh 322776
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č. 1 KWh 5143
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č. 2 KWh 2524
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č. 3 KWh 1484
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.4 KWh 0
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.5 KWh 351
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.6 KWh 13974
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.7 KWh 233
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.8 KWh 70181
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.9 KWh 21116
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.10 KWh 4
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.11 KWh 0
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.12 KWh 9403
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.13 KWh 2768
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.14 KWh 4397
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.15 KWh 505
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.16 KWh 156357
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.17 KWh 655
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.18 KWh 540
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za odberné miesto č.19 KWh 33168
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za všetky odberné miesta +/- 30%
OM č. 1 Košariská
Hlavný isitič 25
EIC kód OM č. 1 24ZSS10649160002
Distribučná sadzba C1
Počet fáz 3
OM č.2 Kotolňa
EIC kód OM č. 2 24ZSS12113970003
Hlavný istič OM č. 2 50
Distribučná sadzba OM č. 2 C2
Počet fáz OM č.2 3
OM č. 3 Verejné osvetlenie
EIC kód OM č. 3 24ZSS1211399000U
Hlavný istič OM č. 3 25
Distribučná sadzba OM č. 3 C10
Počet fáz OM č. 3 3
OM č. 4 OU Futbalové ihrisko
EIC kód OM č. 4 24ZSS1211479000Z
Hlavný istič OM č.4 21
Distribučná sadzba OM č. 4 C2
Počet fáz OM č.4 3
OM č.5 Obec Závadka nad Hronom
EIC kód OM č. 5 24ZSS1211481000W
Hlavný istič OM č. 5 25
Distribučná sadzba OM č. 5 C5
Počet fáz OM č. 5 3
OM č. 6 OU Sociálne byty
EIC KÓD OM č.6 24ZSS12114860007
Distribučná sadzba OM č. 6 C2
Počet fáz OM č.6 3
Hlavný istič 80
OM č. 7 OU Spoločné priestory - sociálne byty
EIC kód OM č. 7 24ZSS12114870002
Hlavný istič OM č. 7 80
Distribučná sadzba OM č. 7 C1
Počet fáz OM č. 7 3
OM č 8 Obec Závadka nad Hronom - plaváreň
EIC kód OM č. 8 24ZSS1211488000Y
Hlavný istič OM č. 8 63
Distribučná sadzba OM č. 8 C5
Počet fáz OM č. 8 3
OM č. 9 Verejné osvetlenie
EIC kód OM č. 9 24ZSS1211510000Z
Hlavný istič OM č. 9 25
Distribučná sadzba OM č. 9 C10
Počet fáz OM č. 9 3
OM č. 10 Obecný úrad , nehnuteľnosť
EIC kód OM č. 10 24ZSS1211520000T
Hlavný istič OM č. 10 25
Distribučná sadzba OM č. 10 C1
Počet fáz 3
OM č. 11 OU Zdravotné stredisko , nehnuteľnosť
EIC kód OM č. 11 24ZSS12115330008
Hlavný istič OM č. 11 16
Distribučná sadzba OM č. 11 C5
Počet fáz OM č. 11 3
OM č. 12 Verejné osvetlenie
EIC kód OM č. 12 24ZSS1211555000N
Hlavný istič OM č. 12 25
Distribučná sadzba OM č. 12 C10
Počet fáz 3
OM č. 13 OU - Dom smútku
EIC kód OM č. 13 24ZSS12115600005
Hlavný istič OM č. 13 32
Distribučná sadzba OM č. 13 C7
Počet fáz OM č. 13 3
OM č. 14 Obec Závadka nad Hronom, Fit Klub
EIC kód OM č. 14 24ZSS1309974000Y
Hlavný istič OM č. 14 25
Distribučná sadzba OM č. 14 C7
Počet fáz OM č. 14 3
OM č. 15 Obec Závadka nad Hronom, hokejové ihrisko
EIC kód OM č. 15 24ZSS1315355000W
Hlavný istič OM č. 15 25
Distribučná sadzba OM č. 15 C1
Počet fáz OM č. 15 3
OM č. 16 ČOV
EIC kód OM č. 16 24ZSS1319413000R
Hlavný istič OM č.16 40
Distribučná sadzba OM č. 16 C3
Počet fáz OM č. 16 3
OM č.17 Obec Závadka nad Hronom , ČS 3
EIC kód OM č. 17 24ZSS1320660000O
Hlavný istič OM č.17 25
Distribučná sadzba OM č. 17 C3
Počet fáz OM č. 17 3
OM č. 18 Obec Závadka nad Hronom, ČS4
EIC kód OM č. 18 24ZSS1320661000J
Hlavný istič OM č. 18 25
Distribučná sadzba OM č. 18 C3
Počet fáz OM č.18 3
OM č. 19 Obec Závadka nad Hronom, ČS2
EIC Kód OM č. 19 24ZSS1320662000E
Hlavný istič OM č. 19 25
Distribučná sadzba OM č. 19 C3
Počet fáz OM č.19 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania všetkých právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektriny v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých odberných miestach uvedených odberateľom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal Softwerovú aplikáciu pre služby elektronickej komunikácie (web rozhranie) na sledovanie a kontrolu odberných miest, históriu spotreby, zobrazovanie faktúr, zobrazovanie platieb a pod.
Cena za dodávku elektriny musí byť uvedená v Eurách bez DPH aj s DPH a musí obsahovať všetky náklady najmä distribučné služby , prenos elektriny, distribúciu elektriny , systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby a poplatkov za OM.
Úhrada za dodávku elektrickej energie bude objednávateľom realizovaná preddavkovo v mesačných fakturach podľa vopred predloženého rozpisu.
Celková zmluvná cena počas celého zmluvného obdobia sa môže meniť v závislosti od reálnej spotreby elektrickej energie pričom jednotková cena silovej EE zostáva zachovaná ( nemenná ) , tak ako je uvedené v Kalkulácií celkovej ceny, ktorá tvorí prílohu tejto zmluvy.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a uvedeným predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie ( uvedené v opisnom formulári ako presná hodnota) žiadne sankcie ani penále, ani nebude meniť jednotkovú cenu silovej EE, ktorá bude uvedená v Kalkulácií celkovej ceny a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný pri ročnom vyúčtovaní odobratej elektrickej energie dodržať jednotkovú cenu uvedenú v Kalkulácií celkovej ceny.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávku energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona o č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. Splnenie tejto podmienky objednávateľ kontroluje v registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie tzn. všetkých kvalifikačných , odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky, najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, na adresu objednávateľa v písomnej forme - poštou, osobne, elektronicky do oprávnenej elektronickej schránky objednávateľa nasledujúce doklady:
- dodávateľom vystavený a potvrdený súpis všetkých predložených dokladov, s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky,telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby.
.- fotokópiu rámcovej zmluvy s distribučnou spoločnosťou
- originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie normy: ISO 9001 – systém manažérstva kvality
- originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie aktuálnej normy: – systém environmentálneho manažérstva
- originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie aktuánej normy: – systém manažérstva ochrany zdravia a bezpečnosti
- čestné vyhlásenie, že dodávateľ spĺňa podmienku zápisu v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p.
- kalkuláciu výpočtu zmluvnej ceny a jej špecifikáciu
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje: - ak budú splnené všetky požiadavky zašle e - mailom , resp.  poštou , resp.do oprávnenej elektronickej schránky dodávateľa oznámenie o splnení podmienok a akceptácií zmluvy.
V prípade , že požadované doklady nebudú doručené v stanovenom termíne, alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, toto bude na strane dodávateľa považované za podstatné porušenie svojich povinností a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v zmysle 2. časť. VZP, ČL. XVIII. bod. 18.2. písm. a). Odstúpenie od zmluvy bude dodávateľovi v takomto prípade zaslané e-mailom aj poštou , resp. do oprávnenej elektronickej schránky dodávateľa .
Nový dodávateľ zabezpečí všetky potrebné úkony spojené so zmenou dodávateľa, a plynulý prechod dodávky elektrickej energie, tak aby dodávka elektrickej energie nebola ani pre jedno odberné miesto z dôvodu zmeny odberateľa prerušená.
Dodatok k zmluve je možné uzatvoriť len na základe dohody oboch zmluvných strán, len v odôvodnených prípadoch.
Zmena dohodnutej ceny je prístupná v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov, alebo rozhodnutí ÚRSO, DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Osloboditeľov 144/27, Závadka nad Hronom, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 01.01.2026 00:00

322 776,00 KWh

90 000,00

71 861,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2024 16:27

17.07.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2024 08:29 - Vstupná ponuka 89 893,44 € Cena s DPH
17.07.2024 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka 87 039,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS