• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2024 15:39
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2024 15:50
  •    Zrušenie zákazky
    11.07.2024 15:53

Detail zákazky Z20245668

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2024 15:39
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2024 15:50
  •    Zrušenie zákazky
    11.07.2024 15:53

Základné údaje

Z20245668

OF-290508

zrušená

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické kity

diagnostické kity, laboratórne potreby, laboratórny materiál

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické kity
Funkcia
Cieľom predmetu zákazky je dodanie spotrebného materiálu do laboratórií pre verejného obstarávateľa podľa aktuálnych potrieb.
Ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Ekvivalentný tovar však musí mať také kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je uvedený tovar určený.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. B68180 anti-Ki-67-Alexa Fluor 488 bal 7
2. A07748 CD3-ECD bal 3
3. B31167 PerFix-nc kit 75 testov bal 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení a vynesenia na určené pracovisko podľa pokynov objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
2. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
3. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: položkovitý rozpočet, rozpis položiek s uvedením obchodného názvu, technickej špecifikácie a výrobcu ponúkaných tovarov, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne predložiť objednávateľovi na požiadanie certifikáty k jednotlivým položkám zákazky.
6. Požaduje sa dodávať nový, nepoužitý, nepoškodený tovar v originálnom balení.
7. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
9. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch pondelok - štvrtok a pracovnom čase od 8,00 do 13,00 hodine, v piatok v pracovnom čase 8,00 - 11,00. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
10. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území SR.
11. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
12.  Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je v prvej polovici doby použiteľnosti (doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
13. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie pozostávala z aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklých trhových cien jednotlivých položiek predmetu zákazky.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s preukázateľne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 5 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
18. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov položiek identifikuje konkrétnu značku výrobku alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.07.2024 10:00 — 02.08.2024 11:00

1,00 sada

5 400,00

5 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.07.2024 15:39

11.07.2024 15:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.07.2024 16:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 351
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS