Z20245648
OF-290885
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Prepravné a nájom dopravných prostriedkov
preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus, mikrobus, prenájom autobusov a mikrobusov s vodičom
Služba
1. Nepravidelná preprava osôb autobusom, mikrobusom
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava z východiskového bodu do miesta určenia a späť. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena prepravy od 30 do 60 osôb do 100 km | Minimálna cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, prístavné, mýtne a mzdové náklady vodičov (diéty) na prenájom autobusu do 100 km. |
Cena prepravy od 30 do 60 osôb nad 100 km | Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, prístavné, mýtne a mzdové náklady vodičov (diéty) na jeden kilometer. |
Cena za stojné | Za každú začatú hodinu, maximálne však 12 hodín, cena zahŕňa mzdové náklady vodičov (diéty). |
Kritérium súťaže je najnižšia cena s DPH | Cena = "Cena prepravy od 30 do 60 osôb do 100 km" + "Cena prepravy od 30 do 60 osôb nad 100 km za jeden kilometer" + "Cena za stojné" |
Ďalšie vedľajšie a nepredvídateľné náklady spojené dopravou (parkovné, a.i.) | Budú zahrnuté vo faktúre po prerokovaní a schválené Objednávateľom. |
Názov |
Všetky sedadlá autobusu sú vybavené bezpečnostným pásom a autobusu s klimatizáciou |
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov. |
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb. |
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov. |
Dodávateľ pristaví vozidlo na vopred dohodnutom mieste s požadovanou kapacitou miest minimálne 30 minút pred plánovaným časom odchodu. |
Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa. |
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný bezodkladne doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky Objednávateľom. |
Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude podľa potrieb Objednávateľa, najneskôr však 7 kalendárnych dní pred realizáciou požadovanej prepravy. |
Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred. |
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej jazdy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, Objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry. |
Faktúra bude predložená Objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východiskového bodu do miesta určenia a späť, rozpísané množstvo prejdených kilometrov počas cesty tam a späť, naviac sumy jednotlivých položiek účtovaných Objednávateľovi za poskytnutie služby v rámci uzatvorenej zmluvy rozpísaných bez DPH a s DPH. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Doručované dokumenty v ponuke musia byť vyhotovené v štátnom jazyku – slovenský jazyk. Ak je čokoľvek podľa predchádzajúcej vety vyhotovené v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
15.07.2024 13:36 — 31.12.2024 13:36
1,00 zákazka
2 000,00
162,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2024 13:39
12.07.2024 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: