• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2024 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2024 13:50

Detail zákazky Z20245642

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2024 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2024 13:50

Základné údaje

Z20245642

OF-290720

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9501541

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky na čistenie

umývanie, osobná hygiena

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39525100-9 - Prachovky
  • 39542000-3 - Handry

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prostriedky na čistenie
Funkcia
Prostiedky na čistenie- handry, prachovky, papierový tovar
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servítky biele jednovrstvové 33 x 33 cm 100 ks v balení balík 668
Papierové rolky priemyselné návin 110 m šírka 19 cm ks 24
Toaletný papier dvojvrstvový, návin 30 m, sólo balené ks 3 000
Kuchynské papierové utierky dvojvrstvové 10 m návin, v balení 2 ks balík 20
Mycia handra farebná oranžová viskózna, vysoko savá, 60 x 70 cm ks 380
Trojvrstvový toaletný papier, dermatologicky testovaný, v balení 4 kotúče, minimálne 120 útržkov balenie 30
Dámske hygienické vložky, štandard 8 ks v balení balenie 450
Dámske hygienické vložky s krídelkami, samostatne balené  10 ks v balení balenie 120
Jednorázové rukavice nesterilné vinylové, nie pudrované 100 ks v balení, veľkosť M balenie 130
Jednorázové rukavice nesterilné vinylové, nie  pudrované, 100 ks v balení, veľkosť L balenie 80
Jednorázové rukavice nesterilné vinylové, nie pudrované 100 ks v balení, veľkosť S balenie 30
Rukavice upratovacie pre domácnosť, starling, na vnútornom povrchu velúrová  vrstva, veľkosť č.8 1ks = 1pár ks 120
Rukavice upratovacie pre domácnosť, starling, na vnútornom povrchu velúrová  vrstva, veľkosť č.9 1ks = 1pár ks 100
Prachovka flanelová, 40 x 40 cm ks 200
Drôtenka na riad, veľká kovová, 50g ks 20
Hydroxid sodný, granulovaný čistič odpadu 1 kg ks 12
Sprey proti komárom, muchám, osiam (sprej proti lietajúcemu hmyzu), objem 400 ml ks 6
Kyselina soľná, chlórovodíková, 31% technická, objem 1 l ks 12
Univerzálny vysoko koncentrovaný profesionálny tekutý umývací prostriedok do profesionálnych umývačiek riadu, alkalický tekutý univerzálny umývací prostriedok pre priemyselné umývačky riadu, vhodný pre umývanie riadu okrem umývania hliníka a farebných kovov, zabraňuje tvorbe povlakov na riadoch, neobsahuje aktívny chlór a je plne bez fosfátov. Pri umývacom procese dochádza k úplnému vyčerpaniu alkality prípravku, má vynikajúcu biologickú odbúrateľnosť, balenie 17 kg ako napr. ORKAN PROFI univerzal ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Je potrebné dodržať hmotnosť jednotlivých výrobkov respektíve veľkosť, balenie výrobkov.
Splatnosť faktúry 30 dní
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko  a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
-  rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
Vzhľadom na povahu zariadenia požadujeme dodanie produktov podľa špecifikácie.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
4. V prípadne nedostatku finančných prostriedkov si Objednávať vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
5. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2024 14:00

1,00 sada

2 685,40

2 237,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2024 12:46

11.07.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.07.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 516
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 08:03 - Vstupná ponuka 2 685,40 € Cena s DPH
11.07.2024 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 2 685,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS