• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    12.07.2024 10:03

Detail zákazky Z20245627

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    12.07.2024 10:03

Základné údaje

Z20245627

OF-288015

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilná tribúna

Mobilná tribúna - segmentová, trojradová, skladacia

  • 44112000-8 - Rôzne stavebné konštrukcie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilná tribúna (segmentová, trojradová, skladacia)
Funkcia
Mobilná tribúna využívaná na zabezpečenie vojenských prísah, osláv dňa ozbrojených síl a rôznych slávnostných nástupov a prehliadok jednotiek OS SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet segmentov ks 3
Počet sedadiel v segmente (viď. Príloha) ks 51 52
Počet modulov v segmente (viď. Príloha) ks 5
Hĺbka segmentu mm 2 000 2 500
Šírka segmentu (vrátane schodiska) mm 9 600 10 900
Výškový rozdiel medzi podestami segmentu mm 280 300
Výška poslednej podesty mm 590 610
Výška poslednej podesty so zábradlím mm 1 650 1 800
Šírka vstupu a schodiska mm 1 500 2 050
Hĺbka jedného radu segmentu mm 800 1 000
Výška stupňov schodiska mm 150 170
Počet sedadiel v module bez schodiska ks 12
Počet sedadiel v schodiskovom module ks 3 4
Výška operadla na sedadle mm 250 320
Výška sedadla od podlahy mm 450 470
Rozteč sedadiel mm 500
Počet transportných kolies v segmente ks 4 (2 x pevné, 2 x otočné)
Priemer kolies mm 125
Hlavný rám z oceľových uzavretých profilov so stĺpikmi (rozmer) mm 40 x 40
Pozdĺžne nosné profily konštrukcie podporujúce podestu (rozmer) mm 60 x 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Použitie tribúny v exteriéri aj interiéri áno
Konštrukcia kompletne pozinkovaná, chránená proti korózií žiarovým zinkovaním áno
Nosná konštrukcia z priečneho rámu , na ktorom sú namontované pozdĺžne nosné profily podporujúce podestu áno
Podlaha – pozinkovaný mriežkovaný rošt áno
Jeden segment sa skladá 2 x modul s 12-timi sedadlami a zadným zábradlím, 2 x modul s 12-timi sedadlami a zadným a bočným zábradlím, 1 x modul so schodiskom, min. tromi sedadlami a zadným zábradlím tribúny
Prvý rad segmentu bezbariérový prístup (t. z. na úrovni terénu)
Spôsob spojenia modulov v segmente jednotlivé moduly sa k sebe zoskrutkujú v minimálne dvoch miestach za pomoci skrutky a matice M10
Sedadlá pevné plastové namontované na profilových lôžkach pripevnených k hlavným nosným rámom modulu áno
Farba sedadiel zelená, prípadne modrá (požaduje sa pre všetky tri segmenty rovnaká farba sedadiel)
Jednotlivé segmenty vybavené dvoma pevnými a dvoma otočnými kolesami, z toho jedno vybavené brzdou pre stabilizáciu segmentu a zamedzeniu jeho pohybu áno
Kolesá nainštalované na oceľové konzoly, priskrutkované k zadnej časti každého modulu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodania do miesta plnenia a zaškolenia obsluhy k skladaniu a manipulácií so segmentami a modulmi tribúny. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy a zaškolením obsluhy v mieste dodania.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi podrobný technický popis s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) a fotografie dodávaného predmetu zákazky .
Cenová špecifikácia s uvedením dátumu musí byť potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia podrobného technického popisu s uvedením presnej cenovej špecifikácie, a fotografií dodávaného výrobku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého a nevystavovaného tovaru (rok výroby 2024, príp. 2023) 1. akostnej triedy v súlade so špecifikáciou. Dodávateľovi nebude umožnené čiastkové plnenie zmluvy. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra nebola doručená na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych  predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej  doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacích listov preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve ( napr. nepredloženie fotografií alebo technického opisu s presnou cenovou špecifikáciou, atď.) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

15.07.2024 08:00 — 23.08.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

27 936,00

23 280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2024 11:16

12.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 296
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS