• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 15:43
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 08:35

Detail zákazky Z20245603

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 15:43
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 08:35

Základné údaje

Z20245603

OF-290757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9496148

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46323546

OFFICE STAR, s.r.o.

Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

nožnicový stan 2x2 m

nožnicový stan 2x2 m

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39522530-1 - Stany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. nožnicový stan 2x2 m
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nožnicový stan 2x2 m ks 1
rozmer m 2x2
hmotnosť: kg 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia pevná, stabilná, z kvalitnej pozinkovanej ocele, s práškovým nástrekom,  s profilom 3x3 cm s hrúbkou 0,7 mm, nastaviteľné 4 stupne regulácie výšky stanu
po celej dĺžke strechy stanu a tiež bočných stien sa požaduje suchý zips, áno
Balenie: strecha, konštrukcia, 3 samostatne odnímateľné steny, upevnenie pomocou suchého zipsu + 8 kotviacich kolíkov a ochranný návlek.
materiál: Vonkajšia strana strechy – polyester (300 g/m2) z vnútra potiahnutý gumou (silné vystužené vlákno odolné proti pretrhnutiu), Vnútorná strana strechy a stien - impregnovaný nilon PVC,
materiál: Vonkajšia strana stien - impregnovaný materiál (270 g/m2) z vnútra potiahnutý gumou (silné vystužené vlákno odolné proti pretrhnutiu)
farba stanu: army
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet ihneď po uzavretí zmluvy
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
V prípade, že objednávateľ pri fyzickom preberaní tovaru zistí, že parametre dodávaného tovaru nie sú v súlade s požadovanými parametrami v zmluve, resp. s parametrami deklarovanými dodávateľom v návrhu na plnenie predmetu zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.07.2024 08:00 — 06.08.2024 13:00

1,00 kus

148,61

148,61

Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.07.2024 15:43

09.07.2024 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2024 22:38 - Vstupná ponuka 148,61 € Cena bez DPH
04.07.2024 22:38 - Najvýhodnejšia ponuka 148,61 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS