• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 14:02
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 14:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 14:20

Detail zákazky Z20245598

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 14:02
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 14:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 14:20

Základné údaje

Z20245598

OF-290807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9524159

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36054666

Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť

Balkán 53, Zvolen, 96095, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nepravidelná preprava - prenájom autobusov a mikrobusov s vodičom

preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus, mikrobus, prenájom autobusov a mikrobusov s vodičom

  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nepravidelná preprava osôb autobusom, mikrobusom
Funkcia
Preprava z východiskového bodu do miesta určenia a späť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preprava do 49 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 2
Preprava do 30 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 2
Preprava do 20 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 2
urPreprava do 16 osôb tam a späť spolu do 100 km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 1
Preprava do 49 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 1
Preprava do 30 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 1
Preprava do 20 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 1
Preprava do 16 osôb tam a späť spolu nad 100 km za každý prejdený km, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytovanou službou ks 1
Stojné pri preprave do 49 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) ks 1
Stojné pri preprave do 30 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) ks 1
Stojné pri preprave do 20 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) ks 1
Stojné pri preprave do 16 osôb za každú začatú hodinu (max. 12 hod.) ks 1
Preplatenie ubytovania obsluhe vozidla v prípade potreby prenocovania počas poskytovania služby (eur/noc) ks 1
Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy eur - -
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" Ide o prepravu, ktorá vyplynie v závislosti od požiadaviek Objednávateľa počas trvania zmluvy a ktoré Objednávateľ nevedel špecifikovať vopred v čase prípravy verejného obstarávania.
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" Na uvedenú položku Objednávateľ určil celkovú sumu 2000,00 € s DPH, to znamená, že Dodávateľ po obdržaní objednávky na konkrétnu prepravu spracuje podrobný rozpočet zákazky - rozpíše sumu
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" za poskytovanú službu po trasách tam a späť  bez DPH aj s DPH, kalkuláciu kilometrov (ich nacenenie v prípade prepravy nad 100 km). K tomu naviac všetky položky, ktoré budú účtované v rámci
Posledná položka "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" poskytovania služby a v poslednej položke "Preprava a s tým súvisiace náklady k poskytovaniu služby na základe uzatvorenej zmluvy" bude rátať so sumou 2000,00 € s DPH.
Všetky sumy ktoré žiada Objednávateľ predložiť Dodávateľom v bodoch 1. - 13. v podrobnom rozpočte zákazky budú uvedené v eurách s DPH aj bez DPH.
Všetky sedadlá autobusu sú vybavené bezpečnostným pásom
Vybavenie autobusu klimatizáciou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Preprava bude zabezpečovaná spravidla v pracovných dňoch, výnimočne aj cez víkendy v období od uzavretia zmluvy do 30. 11. 2024
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy zašle podrobný rozpis cien s DPH aj bez DPH.
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov.
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie.
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov.
Dodávateľ pristaví vozidlo na vopred dohodnutom mieste s požadovanou kapacitou miest minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu.
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť.
Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa.
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný bezodkladne doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky Objednávateľom.
Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude podľa potrieb Objednávateľa, najneskôr však 7 kalendárnych dní pred realizáciou požadovanej prepravy.
Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred.
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej jazdy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, Objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry.
Faktúra bude predložená Objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východiskového bodu do miesta určenia a späť, rozpísané množstvo prejdených kilometrov počas cesty tam a späť, naviac sumy jednotlivých položiek účtovaných Objednávateľovi za poskytnutie služby v rámci uzatvorenej zmluvy rozpísaných bez DPH a s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na špecifikáciu trasy tam a späť v jednotlivých objednávkach v závislosti od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Požiadavky na Dodávateľa môžu byť zadávané len do vyčerpania sumy uvedenej v zmluve. V prípade vyčerpania sumy uvedenej v zmluve takúto požiadavku nerealizovať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v rámci uzatvorenej zmluvy nevyužiť Dodávateľom služby všetkých položiek obsiahnutých v technických vlastnostiach, keďže Objednávateľ bude využívať služby Dodávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy podľa potrieb a rozsahu do výšky 2000 eur s DPH na základe vlastného rozhodnutia.
Dodávateľ zabezpečí ubytovanie pre obsluhu vozidla v prípade potreby vyplývajúcej z požiadavky na prepravu od Objednávateľa v maximálnej sume špecifikovanej v technických vlastnostiach (bod 13.). V prípade vyčerpania sumy uvedenej v zmluve takúto požiadavku nerealizovať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 1

2 000,00

2 000,00

Požadujem predložiť špecifikáciu splnenia minimálnych požadovaných kritérií.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.07.2024 14:06

17.07.2024 14:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 369
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2024 15:00 - Vstupná ponuka 1 418,26 € Cena s DPH
11.07.2024 15:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 418,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS