• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    15.07.2024 10:03

Detail zákazky Z20245592

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    15.07.2024 10:03

Základné údaje

Z20245592

OF-290729

zrušená

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup záhradného nábytku a nábytku pre deti do Účelových zariadení

drevený stôl, drevené lavice, postieľka, jedálenská stolička

  • 39142000-9 - Záhradný nábytok
  • 39143110-0 - Postele a lôžkoviny a špeciálne mäkké vybavenie
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Detská postieľka
Funkcia
Detská postieľka z borovicového dreva (napr. referenčný model New Baby)
Prírodný odtieň dreva/dosiek, lakované bezfarebným lakom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vonkajšie rozmery cca 125 x 65 x 87cm  ± 10%
Vnútorné rozmery cca 120 x 60 cm (pre matrac 120x60 cm)  ± 10%
Výška dna od zeme cca 22/38/51 cm  ± 10%
Hmotnosť cca 14 kg  ± 10%
Drevo 100% borovicové drevo
Cirkulácia vzduchu a odvádzanie vlhkosti zabezpečené medzerami medzi lamelami roštu
Rošt možnosť 3 výškových úrovní
Materiály a suroviny schválené, certifikované
Maximálne zaťaženie do 20 kg  ± 10%
 2. Detská jedálenská stolička
Funkcia
Stolička z eko kože (napr. referenčný model Baby mix Nora)
Nastaviteľná dvojitá tácka
5-bodové pásy na zaistenie pred vypadnutím
Odnímateľné čalúnenie, ľahká údržba
Látkový kôš pod stoličkou na odkladanie príslušných drobných potrieb
Možnosť upraviť stoličku na nízku stoličku odstránením spodnej časti nôh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť sedadla cca 29 x 28 x 37 cm  ± 10%
Nosnosť min. 15 kg  ± 10%
Materiál kov/drevo, plastové a textilné doplnky
Hmotnosť cca 5,2 kg  ± 10%
 3. Záhradná zostava
Funkcia
Drevená záhradná zostava 4-miestna 3-dielna (napr. referenčný model Wien)
Zostava je zložená z 1 ks stola a 2 ks lavíc
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo zostava 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery stola cca 150 x 70 x 74 cm (dxšxv)  ± 10%
Rozmery lavice cca 150 x 51 x 90 cm (dxšxv)  ± 10%
Výška sedenia cca 45 cm  ± 10%
Hrúbka materiálu cca 35 mm  ± 10%
Farebné prevedenie medová farba
Materiál drevo borovicové s certifikáciou, morené, odolné voči poveternostným vplyvom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava. Miestom dodania sú účelové zariadenia Úradu vlády Slovenskej republiky na adresách: 1x postieľka a 1x stolička ÚZ Limbora, Ulica Móriho 16, 059 85 Štrbské Pleso, 1x postieľka a 1x stolička ÚZ Bystrica, Komenského 22, 974 00 Banská Bystrica, 2x Záhradný set – ÚZ Ždiar, Ždiar 457, 059 55 Ždiar.
2. Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, technická špecifikácia tovaru na posúdenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky, fotografie tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
3. Odberateľ požaduje dodanie najneskôr do 31.07.2024.
4. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (montážny/záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku.
5. Objednávateľ na každom odbernom mieste je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť a svojim podpisom na dodacom liste/preberacom protokole túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste/preberacom protokole, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste/preberacom protokole. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky Objednávateľa.
7. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Kontaktné osoby Objednávateľa potvrdia prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole Dodávateľa. Telefonický kontakt na správcov účelových zariadení ÚV SR poskytne Objednávateľ do dvoch pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy.
8. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
9. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov.
10. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Kúpnej zmluve. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
11. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Kúpnej zmluvy dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republike a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
13. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
14. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
15. Pri plnení tejto Kúpnej zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právnej predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ podpisom tejto Kúpnej zmluvy vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnom politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahu porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať.
16. V prípade, keď sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Kúpnej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Kúpnej zmluvy, ak nebolo dohodnuté inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady.
17. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne.
18. Objednávateľ je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak Dodávateľ vyhlási, že svoj záväzok nesplní a nedodá tovar a to aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty na plnenie alebo pred uplynutím lehoty na plnenie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ÚZ Limbora, Ulica Móriho 16, 059 85 Štrbské Pleso; ÚZ Bystrica, Komenského 22, 974 00 Banská Bystrica; ÚZ Ždiar, Ždiar 457, 059 55 Ždiar, Slovenská republika

18.07.2024 08:30 — 31.07.2024 14:30

1,00 celok

836,96

697,47

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.07.2024 13:56

15.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 262
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS