• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245585

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245585

OF-290799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9496140

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolná píla

Stolná píla

  • 42642000-8 - Obrábacie stroje na drevo, kosti, korok, tvrdú gumu alebo tvrdé plasty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolná píla Scheppach HS 81 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolná píla Scheppach HS 81 alebo ekvivalent ks 1
Typ motora V 230
Otáčky ot/min 5000
Príkon W 1500
Priemer kotúča mm 210
Počet kotúčov v balení ks 2
Vnútorný priemer kotúča mm 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah natočenia stola 45-90 °
Rozmer stola zložený stav min. 460 x 500 mm
Rozmer stola rozložený stav max 680 x 500 mm
Výška stola cca 800 mm
Otočné koleso pre výškové nastavenie kotúča a jeho sklonu áno
Bočný doraz, uhlové pravítko, bezpečnostný kryt kotúča, nadstavec na odsávanie pilín áno
Podstavec z pevných kovových profilov s nástavcom proti preklopeniu áno
Možnosť bočného rozšírenia stola (vpravo aj vľavo) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa a odsúhlasenie.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Záručná doba je 24 mesiacov.
V cene je zahrnuté: doprava, kompletná používateľská dokumentácia v slovenskom, alebo českom jazyku, záručný servis.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov.
Záruka a servis na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 48 hodín od ich oznámenia Obstarávateľom, ak pôjde o vadu, ktorá by mohla spôsobiť alebo spôsobila na predmete zákazky vznik havarijného stavu.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.08.2024 12:50

1,00 ks

116,38

116,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.07.2024 12:50

10.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 159
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2024 09:51 - Vstupná ponuka 116,38 € Cena bez DPH
10.07.2024 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 116,38 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS