• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 10:55

Detail zákazky Z20245530

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2024 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 10:55

Základné údaje

Z20245530

OF-290490

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9496106

Objednávateľ

00320439

Mesto Zvolen

Námestie slobody 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie originálnych tonerov

tonery, originálne tonery,

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie originálnych tonerov do tlačiarní
Funkcia
Dodanie originálnych tonerov zabalených v originálnom obale od výrobcu zariadení požadovanej značky, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu do nových a existujúcich tlačiarní a multifunkčných zariadení pre zabezpečenie chodu všetkých tlačiarní používaných na Mestskom úrade mesta Zvolen.
Originálne tonery spĺňajúce ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťaženosť a archivovateľnosť.
Tovar v štandardnej kvalite s dopravou do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP Q7553X ks 3
HP Q2612A ks 15
HP CE505X ks 5
HP CB436A ks 1
HP CE278A ks 6
HP CE285A ks 2
HP CF380X ks 4
HP CF381A ks 4
HP CF382A ks 4
HP CF383A ks 4
HP CE390X ks 6
Canon 728 ks 3
Lexmark 512H ks 7
Minolta Bizhub 215 ks 2
Canon CRG -737 BK ks 3
HP CF 410X ks 8
HP CF 411X ks 6
HP CF 412X ks 6
HP CF 413X ks 6
HP CF281X ks 3
HP CF 217A ks 25
HP valec CF 219 A ks 5
TK - 6325 TASkalfa 6003 ks 4
HP LJ CF 230X ks 20
HP LJ CF 232A ks 5
Lexmark Return Imaging Unit 500 Z ks 1
HP W2030X ks 4
HP W2031X ks 4
HP W2032X ks 4
HP W2033X ks 4
Canon C- EXV54BK 1394C002 ks 4
Canon C- EXV54BK 1395C002 ks 4
Canon C- EXV54BK 1396C002 ks 4
Canon C- EXV54BK 1397C002 ks 4
Canon C - EXV 49CMYK 8528B003 ks 1
OKI 43837129 ks 1
OKI 43837130 ks 1
OKI 43837131 ks 1
OKI 43837132 ks 1
HP 106A ks 2
Minolta Bizhub DI 1611 ks 2
Canon C - EXV 49 8525B002 ks 4
Canon C - EXV 49 8524B002 ks 4
Canon C - EXC 49 8527B002 ks 4
Canon C - EXC 49 8526B002 ks 4
Odpadová nádoba WT-202 ks 1
HP W147OY ks 3
HP 59X ks 2
SHARP BP - GT300 black ks 3
HP 652 black ks 10
HP 652 color ks 10
HP CF244 A black ks 4
HP CF540A /203A black ks 2
HP CF541A /203A cyan ks 2
HP CF542A /203A yellow ks 2
HP CF543A /203Amagenta ks 2
EPSON 14A /112 black Eco tank ks 4
EPSON 34A /112 cyan Eco tank ks 4
EPSON 34A /112 yellow Eco tank ks 4
EPSON 34A /112 magenta Eco tank ks 4
Canon CRG071H ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Doba platnosti rámcovej dohody: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.6.2025 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
5. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu rámcovej dohody bude realizované na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. V objednávkach bude špecifikovaný druh tovaru, jeho množstvo a cena. Za písomnú objednávku sa považuje objednávka zaslaná prostredníctvom e-mailu na vopred dohodnuté kontaktné adresy. Objednávka bude zaslaná dodávateľovi na uvedený e-mail vždy do 12.00 hod. v pracovných dňoch. V prípade doručenia objednávky po 12.00 hod. sa bude objednávka brať za doručenú v lehote nasledujúceho dňa po dni doručenia.
6. Po obdržaní objednávky potvrdí dodávateľ objednávateľovi jej prijatie prostredníctvom e-mailu do 15.00 hod. v daný pracovný deň a uvedie predpokladaný čas dodania tovaru v nasledujúci deň po prijatí objednávky.
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovné dni najneskôr do 24 hodín odo dňa prijatia objednávky. V prípade odoslania objednávky v deň pred dňom pracovného voľna, považuje sa lehota dodania do 24 hod. v najbližší nasledujúci pracovný deň.
8. Miestom dodania tovaru je Mestský úrad vo Zvolene, Námestie slobody 22, 960 01 Zvolen.
9. Nedodania tovaru v lehote podľa bodu 7 bude považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
10. Tovar sa považuje za prevzatý odovzdaním oprávnenej osobe za objednávateľa v mieste dodania a podpísaním dodacieho listu. Spolu s dodacím listom odovzdá dodávateľ objednávateľovi aj aktualizovaný zoznam – technickú špecifikáciu. V tomto aktualizovanom zozname bude uvedené aktuálne odobraté množstvo jednotlivých položiek a konečný stav k aktuálnemu dátumu.
11. Oprávnená osoba objednávateľa je po prevzatí tovaru povinná vykonať kontrolu druhu a množstva. V prípade zistenia rozdielu medzi dodacím listom a dodávkou, musí byť táto skutočnosť vyznačená na dodacom liste a zohľadnená vo faktúre, resp. tovar nebude objednávateľom prevzatý.
12. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa počas platnosti tejto rámcovej dohody niektorí z tonerov prestane vyrábať, je dodávateľ oprávnený po písomnej dohode s objednávateľom dodať ekvivalent takéhoto toneru pri zachovaní všetkých technických a funkčných požiadaviek a rovnakej ceny.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že náklady spojené s realizáciou predmetu tejto rámcovej dohody vrátane nákladov za dopravu do miesta plnenia a náklady za odvoz a ekologickú likvidáciu použitých tonerov a obalových materiálov znáša v plnom rozsahu dodávateľ. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene dodávateľa.
14. Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody vzniknuté na tovare až do jeho odovzdania objednávateľovi.
Cena, platobné podmienky a fakturácia:
15. Dodávateľ po dodaní tovaru vystaví faktúru, ktorej prílohou musí byť objednávateľom potvrdený dodací list a doručí ju kupujúcemu. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších právnych predpisov.
16. Odberateľ týmto v zmysle § 75 ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty udeľuje dodávateľovi súhlas na to, aby mu za dodaný tovar vystavoval faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF. Vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu faktúr vyhotovených dodávateľom je zaručená elektronickou výmenou údajov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru kvalifikovaným elektronickým podpisom. Dodávateľ sa zaväzuje elektronickú faktúru doručovať odberateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu objednávateľa avargova@zvolen.sk.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zodpovednosť za vady tovaru, záručné podmienky:
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar v čase odovzdávania bude mať vlastnosti zodpovedajúce technickým parametrom uvedeným vo funkčných a technických špecifikáciách predmetu. V prípade výskytu vád na tovare je dodávateľ povinný vadný tovar nahradiť novým tovarom so zodpovedajúcimi technickými vlastnosťami.
19. Záručná lehota na tovar, ktorý objednávateľ prevezme od dodávateľa je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia na základe dodacieho listu.
20. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ, a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ostatné dojednania:
21. Každá zo Zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto Zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo Zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá Zmluvná strana bude oprávnená od tejto Zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od tejto Zmluvy doručené druhej Zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

26 901,12

22 417,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.07.2024 08:30

10.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2024 09:15 - Vstupná ponuka 26 901,00 € Cena s DPH
09.07.2024 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka 26 802,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS