• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2024 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 12:55

Detail zákazky Z20245499

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2024 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 12:55

Základné údaje

Z20245499

OF-288991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9496082

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

56005261

Marta Porubanova

Podjavorinskej 1217/10, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kytice a vence

živé kvety, veniec zo živých kvetov

  • 03121210-0 - Kvetinové aranžmány
  • 03121200-7 - Rezané kvety
  • 39296000-3 - Pohrebný spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veniec zo živých kvetov
Funkcia
Veniec s trikolórou určený na oficiálne pietne udalosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veniec ks 52
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť venca kruh s priemerom 70-80 cm
kombinácia kvetov živých kvetov v slovenských národných farbách
základ venca živá zeleň a iný prírodný materiál podľa aktuálnej sezóny.
doplnok stuha vo farbe slovenskej trikolóry
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za jeden kus venca. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú alebo do vyčerpania finančného limitu.
Cena jedného kusu tovaru (venca) musí zahŕňať všetky náklady vrátane dopravy na miesto plnenia (M. Rázusa, Trenčín)
Objednávateľ priebežne vyhotovuje objednávky podľa harmonogramu pietnych akcií a udalostí. Objednávateľ vyhotoví objednávku na  požadovaný počet vencov, ktorú zašle dodávateľovi. Dodávateľ  sa zaväzuje dodať požadovaný počet podľa objednávky do 7 pracovných dní spolu s faktúrou.
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s§2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať bezpečnostné opatrenia pri vstupe do vojenského objektu.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny dodania požadovaného tovaru predmetu zmluvy/dohody
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať vence v stanovenom počte v závislosti od potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.
Faktúra môže slúžiť aj ako dodací list. V tomto prípade táto skutočnosť musí byť uvedená vo faktúre.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.07.2024 08:00 — 31.12.2024 09:53

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

137,00

114,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2024 09:57

10.07.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2024 13:46 - Vstupná ponuka 130,00 € Cena s DPH
05.07.2024 06:25 - Najvýhodnejšia ponuka 129,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS