• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245471

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245471

OF-290318

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9501469

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

47479256

HELAGO-SK, s. r. o.

Kosodrevinová 2, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Simulátor endoskopie a príslušenstvo pre rozšírenie možností výučby

simulátor, endoskopický simulátor, endoskopia, modul, hysteroskopický modul, urologický modul, modul transuretrálnej resekcie prostaty

  • 34152000-7 - Precvičovacie simulátory
  • 33168000-5 - Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • 51400000-6 - Inštalácia lekárskych a chirurgických zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Simulátor endoskopie a príslušenstvo pre rozšírenie možností výučby
Funkcia
Simulátor endoskopie a príslušenstvo potrebné na praktický nácvik procedúr so softvérovým vyhodnotením v 3D zobrazení pre študentov.
Predmetom zákazky je zdravotnícke zariadenie pre modernizáciu vzdelávacích metód v procese výučby študentov s využitím najmodernejších technológii. Predmet zákazky rieši dodanie, umiestnenie, montáž/inštaláciu simulátora, jeho modulov a príslušenstva pre potreby plnohodnotného vzdelávania študentov.
Súčasťou zákazky je zaškolenie a oboznámenie pracovníkov so všetkými funkcionalitami dodaných položiek a technická podpora zo strany dodávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať  predmet zákazky nový, funkčný, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
simulátor endoskopie s príslušenstvom - množstvo kpl 1
nainštalovaný modul endoskopického simulátora: hysteroskopický modul ks 1
1. rozširujúci modul endoskopického simulátora: urologický modul ks 1
2. rozširujúci modul endoskopického simulátora: modul transuretrálnej resekcie prostaty ks 1
výška platformy simulátora cm 134 175
šírka platformy simulátora cm 133
hĺbka platformy simulátora cm 46
uhlopriečka dotykovej obrazovky simulátora palce 25"
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis endoskopického simulátora Hi-Tech simulátor pre praktický nácvik procedúr so softvérovým vyhodnotením v 3D zobrazení. Umožňuje vykonávať úlohy a postupy z oblasti urológie, hysteroskopie a transuretrálnej resekcie prostaty.
- pokračovanie popisu Simulátor určený pre získavanie a zdokonaľovanie základných kompetencií, rovnako ako nácvik a hodnotenie vykonávania základných až pokročilých postupov. Simulačná platforma prispôsobená pre podporu
- pokračovanie popisu individuálneho a tímového tréningu. Súčasťou sú vzdelávacie moduly a rôzne štruktúrované osnovy. Simulátor je ergonomický s elektronicky nastaviteľnou výškou, s pohyblivým dotykovým displejom, ktorý
- pokračovanie popisu umožňuje prácu v rôznych polohách. Simulátor obsahuje príslušné klinické endoskopy - upravené pre prácu so simulátorom. Softvér je intuitívny, prispôsobený potrebám simulačnej výučby.
- pokračovanie popisu Prístup k administrátorskému kontu a možnosť vytvárania prístupových účtov v rámci softvéru pre študentov, ktoré má administrátor v správe. Prístup k výsledkom práce študentov na klinických prípadoch
- pokračovanie popisu a hodnotenie. Súčasťou je aj nainštalovaná aplikácia v simulátore pre komunikáciu s technickým supportom. Na platforme je z hornej strany umiestnená 25" dotyková obrazovka.
Hysteroskopický modul Umožňuje vykonávať diagnostické a operačné hysteroskopické postupy. Poskytuje vzdelávacie prostredie pre manipuláciu s nástrojmi a manažment komplikácií.
- pokračovanie popisu Umožňuje skutočnú manipuláciu s nástrojmi a manévrovanie s originálnym upraveným resektoskopom. Zahŕňa vonkajšiu vaginálnu anatómiu. Zahŕňa vaginoskopiu a postup cez cervikálny kanál do maternice.
- pokračovanie popisu Prípady zahŕňajú širokú škálu variácií pacientov, ako je antevertovaná, retrovertovaná, oblúkovitá a dvojrohá maternica. Súčasťou sú scenáre s možným krvácaním a perforáciou.
- pokračovanie popisu Optika fotoaparátu: 0°, 12°, 30°,
- pokračovanie popisu Vzdelávacie pomôcky v softvéri ako varovné správy a komplikačné správy, 3D anatomikcý pohľad na sledovanie manipulácie so zariadením. Zobrazenie percenta vizualizovanej maternice.
Obsah hysteroskopického modulu 1. Diagnostická hysteroskopia. Diagnostické prípady zahŕňajú variácie pacientov, ako je antevertovaná, retrovertovaná, oblúkovitá a dvojrohá maternica. Obsahuje rôzne prípady predstavujúce patológie,
- pokračovanie obsahu modulu ako sú myómy, polypy, zrasty maternice a IUD (vnútromaternicové teliesko).
- pokračovanie obsahu modulu 2. Odstránenie polypov. Variácie prípadov pre rôzne úrovne obtiažnosti. Štruktúra maternice. Závažnosť krvácania. Lokality a typy polypov/myómov.
- pokračovanie obsahu modulu 3. Odstránenie myómov. Variácie prípadov pre rôzne úrovne obtiažnosti. Štruktúra maternice. Závažnosť krvácania. Lokality a typy polypov/myómov.
Urologický modul Kompletné učebné osnovy pre výučbu a hodnotenie od základných zručností po diagnostické a terapeutické endourologické procedúry. Možnosť práce so sondou flexibilnou, alebo tuhým cystoskopom a
- pokračovanie popisu ureteroskopom. Možnosť softvérovo využívať vodiace drôty, stenty, balónky, kliešte, laser, EHL a dalšie. Simulovaná skiaskopia a angiografia v reálnom čase pomáhajúce pri navigácii. Rôznorodé anatómie
- pokračovanie popisu a patológie pacientov poskytujú postupné, realistické tréningové scenáre.
Modul transuretrálnej resekcie prostaty (TURP modul) Obsahuje klinické prípady transuretrálnej resekcie prostaty (TURP). Prípady predstavujú realistické scenáre benígnej hyperplázie prostaty (BPH) s malými až veľkými bočnými lalokmi a strednými lalokmi
- pokračovanie popisu a rôznym stupňom krvácania. V sprievode komplexných vzdelávacích pomôcok si účastníci môžu precvičiť praktickú resekciu, vizualizáciu anatomických orientačných bodov, manažment irigačnej tekutiny a
- pokračovanie popisu kontrolu krvácania. Podpora učenia sa techniky manipulácie a vizualizácie orientačných bodov. Bezpečná manipulácia so slučkovou elektródou, aby sa predišlo perforácii a rezom do uretrálnych otvorov,
- pokračovanie popisu verumontanu alebo zvierača. Precvičovanie udržania čistého endoskopického poľa pri použití irigačnej tekutiny, identifikácia zdrojov krvácania a ich presná koagulácia pomocou slučkovej elektródy.
- pokračovanie popisu Vykonávanie konečnej kontroly a vizualizácie orientačného bodu po dokončení resekcie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, zaškolenie, zabezpečenie záručného servisu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3. pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 3. dní od uzavretia zmluvy (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3. pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3. pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
8. Objednávateľ požaduje záručnú dobu 24 mesiacov.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
5. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3. pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

15.07.2024 08:00 — 30.08.2024 12:00

1,00 kpl

195 780,00

163 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2024 11:54

11.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 728
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2024 13:03 - Vstupná ponuka 195 780,00 € Cena s DPH
08.07.2024 13:03 - Najvýhodnejšia ponuka 195 780,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS