• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 11:02
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 12:50

Detail zákazky Z20245470

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2024 11:02
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2024 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2024 12:50

Základné údaje

Z20245470

OF-290658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9520085

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36748269

Medishop Slovakia, s.r.o.

Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lekárnička nástenná (prenosná)

lekárnička, pracovisko

  • 33141623-3 - Lekárničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lekárnička nástenná (prenosná)
Funkcia
Lekárnička nástenná s výbavou ZM 20 mobilné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lekárnička nástenná (prenosná)- množstvo celkom: ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál plastový kufrík so stenovým držadlom, so zámkom
rozmer lekárničky 260 x 170 x 80 mm
vybavenie lekárničky Náplň obsahuje - Gáza 7,5 x7,5 cm - 2ks, Mediplast 2,5 cm x 2 m - 1 ks, Mediplast rýchloobväz 6 cm x 1 m - 1 ks, ovínadlo sterilné 6 cm x 5 m - 2 ks, ovínadlo sterilné 10 cm x 5 m - 10 ks.
vybavenie lekárničky Obväz hotový sterilný č.2 - 4 ks, Šatka trojcípou - 1 ks, Príručka prvej pomoci - 1 ks, Rúška resuscitačné - 1 ks, Teplomer lekársky v puzdre - 1 ks, Vata obväzová skladaná 50 g - 2 ks.
vybavenie lekárničky Gumené ovínadlo / škrtidlo / -70 cm - 1 ks, Špendlík zatváracie - 6 ks, Pinzeta anatomická - 1 ks, karta prvej pomoci.
 2. LEKÁRNIČKA v plastovom obale (pre kategóriu motorových vozidiel M1,N,T,C,Ps)
Funkcia
Autolekárnička pre osobnú a nákladnú dopravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Autolekárnička pre osobnú a nákladnú dopravu ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fóliovaná, samolepiaca etiketa s označením autolekárnička áno
Súpravu sterilných a nesterilných zdravotníckych pomôcok v plastovom obale. áno
Obsahuje štítok s obsahom balenia. áno
Určená pre kategóriu motorových vozidiel M1, N, T, C, Ps. áno
 3. Autolekárnička pre hromadnú dopravu - autobusy
Funkcia
Lekárnička pre hromadnú dopravupre kategóriu motorových vozidiel M2, M3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lekárnička pre hromadnú dopravu v oranžovej textilnej taške ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lekárničká, ktorá je povinnou výbavou pre kategóriu motorových vozidiel M2, M3; povinnou výbavou tejto kategórie motorových vozidiel s počtom miest na sedenie nad 22 . áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7.00h do 13.00h.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká sup.č. 1023, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

19.07.2024 08:00 — 19.08.2024 08:00

1,00 jeden celok

2 000,00

1 327,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2024 11:05

17.07.2024 11:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2024 11:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2024 16:03 - Vstupná ponuka 1 999,98 € Cena s DPH
17.07.2024 00:13 - Najvýhodnejšia ponuka 1 965,58 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS