• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    08.07.2024 09:03

Detail zákazky Z20245452

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    08.07.2024 09:03

Základné údaje

Z20245452

OF-290535

zrušená

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby na biologický odpad

Nádoby na biologický odpad, odpadové nádoby

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoby na biologický odpad 50 L
Funkcia
Odpadové nádoby, ktoré slúžia na zber a následnú likvidáciu ostrých predmetov a biologického materiálu v nemocničnom zariadení.
Vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádob.
Vhodné na spaľovanie v spalovniach.
Stohovateľné, certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu.
Konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: ľahkým tlakom na veko s následným znovu otvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kontajnera Liter/L 50 60
Výška nádoby mm 550
Celkové požadované množstvo ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Využitie pre lekársku prax, ale aj zber iných odpadov
Materiál polypropylén
Nádoba s vekom, ktoré umožňuje dvojaký spôsob uzavretia
Ľahký tlak na veko následné znovu otvorenie pri postupnom napňovaní nádoby
Väčší tlak na veko definitívne tesnenie nádoby
Certifikát kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie) Symbol "Infekčný odpad-BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe
Nádoby musia spĺňať technickú normu ISO 23907
 2. Nádoby na biologický odpad 10 L
Funkcia
Odpadové nádoby, ktoré slúžia na zber a následnú likvidáciu ostrých predmetov a biologického materiálu v nemocničnom zariadení.
Vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádob.
Vhodné na spaľovanie v spalovniach.
Stohovateľné, certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu.
Konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: ľahkým tlakom na veko s následným znovu otvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kontajnera Liter/L 10 11
Celkové požadované množstvo ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Využitie pre lekársku prax, ale aj zber iných odpadov
Materiál polypropylén
Nádoba s vekom, ktoré umožňuje dvojaký spôsob uzavretia
Ľahký tlak na veko následné znovu otvorenie pri postupnom napňovaní nádoby
Väčší tlak na veko definitívne tesnenie nádoby
Certifikát kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie) Symbol "Infekčný odpad-BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe
Nádoby musia spĺňať technickú normu ISO 23907
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe čiastkových objednávok odberateľa zaslaných emailom v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list alebo faktúra, ktoré obsahujú najmä súpis položiek dodaného tovaru a jeho množstvo.
Platobné podmienky: Splatnosť každej čiastkovej faktúry 60 dní.
Zdroje financovania: Vlastné zdroje Objednávateľa.
Termín dodania tovaru je najneskôr 5 dní od odoslania elektronickej objednávky. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa Fakultná nemocnica Trnava - sklad MTZ.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Predmet zákazky má byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
V cene musia byť zahrnuté všetky vedľajšie náklady ako sú DPH, doprava, manipulácia a iné.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk : 1. technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuály, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky Objednávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky. Doklady sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk : 2. Certifikát kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie). Doklady sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk : 3. podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk : 4. Certifikát ISO 23907, ktorým preukáže splnenie požadovanej technickej normy.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní 24 mesiacov. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotne úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ poskytovateľa bezodkladne informovať.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas Objednávateľa je podmienený predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je tento súhlas neplatný. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12.07.2024 00:00 — 11.07.2025 23:59

3 000,00 ks

12 800,00

12 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2024 08:51

08.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 332
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2024 15:33 - Vstupná ponuka 12 800,00 € Cena bez DPH
02.07.2024 15:33 - Najvýhodnejšia ponuka 12 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS