• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245438

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2024 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245438

OF-290507

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9485084

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na tlač

tlač, kopírovanie, dokument, farba, sken

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová tlačiareň
Funkcia
Na tlač dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia multifunkčné zariadenie / formát A4
Technológia tlače laserová - čierno-biela
Rýchlosť tlače A4 až 29 str./min.
Rozlíšenie tlače 600x600 DPI čb
Obojstranná tlač áno
Formáty papiera A4, A5, A6, B5 (JIS) Obálky
Vlastné veľkosti médií 101,6 × 152,4 až 216 × 356 mm
Podporované typy médií papier (pre laserové tlačiarne, obyčajný, hrubý, pergamen), obálky, štítky, karty, pohľadnice, hmotnosť média 60 až 163 g/m2
Tlač prvej strany 7,0 s (čiernobielej)
Maximálne mesačné zaťaženie 20000 strán za mesiac
Pripojenie 1× USB 2.0 1× sieťový port Ethernet (LAN), kompatibilné operačné systémy Windows 11, 10, 8, 7 Mac OS 11.0, 10.15, 10.14, 10.13, 10.12, Štandardné jazyky tlačiarne PCLmS, URF, PWG
Pamäť 64 MB
Rozmery výrobku (š x h x v) minimálne: 41,8 × 30,8 × 29,4 cm;   maximálne: 41,8 × 46,8 × 45,3 cm
Spotreba energie 453 W (aktívna tlač), 3,3 W (pohotovostný režim), 0,6 W (režim spánku)
Skener optické rozlíšenie skenovania Až 600 dpi, rýchlosť skenovania (formát A4) Až 19 str./min (čiernobielo) Až 10 str./min (farebne), veľkosť skenu na ploche (maximálna) 216 × 297 mm
- formát skenovaného dokumentu JPEG, TIFF, PDF, BMP, PNG; skenovanie do e-mailu, skenovanie z podávača (ADF) Jednostranné (až 40 listov A4)
- možnosti kopírovania, počet kópií, zmena veľkosti, zosvetlenie/stmavnutie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr.: Zariadenie na tlač_ HP LaserJet MFP M234sdn
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Doávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ faktúru vráti lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra aplikovanej matematiky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

11.07.2024 08:00 — 08.08.2024 13:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

166,24

166,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2024 14:10

08.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2024 15:10 - Vstupná ponuka 166,24 € Cena bez DPH
02.07.2024 15:10 - Najvýhodnejšia ponuka 166,24 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS