30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31598536
ZTS Elektronika SKS s.r.o.
Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK
Kalibrácia meracích prístrojov, metrologické výkony
kalibrácia, overenie, meradlo, analyzátor dychu, metrologický výkon
Služba
|
1. Kalibrácia meracích prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je komplexná metrologická služba (justáž a následné overenie) uvedených meracích prístrojov a vystavenie certifikátu o overení prístrojov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Alcotest 7510 classic Požadovaný rozsah úkonov: justáž a zabezpečenie overenia v určenej organizáci, vystavenie certifikátu o overení analyzátora dychu | ks | 1 | ||
| AlcoQuant 6020 plus Požadovaný rozsah úkonov: justáž a zabezpečenie overenia v určenej organizáci, vystavenie certifikátu o overení analyzátora dychu | ks | 1 |
| Názov |
| Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Realizácia služby v pracovných dňoch od 9,00 hod. do 14,00 hod. |
| Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
| Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
| Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
| Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred. |
| Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu pri realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
| Zhotoviteľ musí vystaviť certifikát o overení prístroja a vykonať záznam o vykonaní overenia do prevádzkovej dokumentácie. |
| Predmentú službu môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.07.2024 09:00 — 02.08.2024 09:00
1,00 Celý predmet zákazky
820,00
680,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2024 15:45
04.07.2024 16:39
04.07.2024 16:54
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.07.2024 08:05 - Vstupná ponuka | 820,00 | € | Cena s DPH |
| 04.07.2024 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 819,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: