30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31598536
ZTS Elektronika SKS s.r.o.
Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK
Kalibrácia meracích prístrojov, metrologické výkony
kalibrácia, overenie, meradlo, analyzátor dychu, metrologický výkon
Služba
1. Kalibrácia meracích prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je komplexná metrologická služba (justáž a následné overenie) uvedených meracích prístrojov a vystavenie certifikátu o overení prístrojov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Alcotest 7510 classic Požadovaný rozsah úkonov: justáž a zabezpečenie overenia v určenej organizáci, vystavenie certifikátu o overení analyzátora dychu | ks | 1 | ||
AlcoQuant 6020 plus Požadovaný rozsah úkonov: justáž a zabezpečenie overenia v určenej organizáci, vystavenie certifikátu o overení analyzátora dychu | ks | 1 |
Názov |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Realizácia služby v pracovných dňoch od 9,00 hod. do 14,00 hod. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred. |
Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu pri realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Zhotoviteľ musí vystaviť certifikát o overení prístroja a vykonať záznam o vykonaní overenia do prevádzkovej dokumentácie. |
Predmentú službu môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.07.2024 09:00 — 02.08.2024 09:00
1,00 Celý predmet zákazky
820,00
680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2024 15:45
04.07.2024 16:39
04.07.2024 16:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2024 08:05 - Vstupná ponuka | 820,00 | € | Cena s DPH |
04.07.2024 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 819,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: