• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 15:45
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 16:39
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 17:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 17:35

Detail zákazky Z20245433

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 15:45
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 16:39
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 17:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 17:35

Základné údaje

Z20245433

OF-290528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9480452

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31598536

ZTS Elektronika SKS s.r.o.

Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácia meracích prístrojov, metrologické výkony

kalibrácia, overenie, meradlo, analyzátor dychu, metrologický výkon

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia meracích prístrojov
Funkcia
Predmetom zákazky je komplexná metrologická služba (justáž a následné overenie) uvedených meracích prístrojov a vystavenie certifikátu o overení prístrojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alcotest 7510 classic                                                                                                                                                        Požadovaný rozsah úkonov: justáž a zabezpečenie overenia v určenej organizáci, vystavenie certifikátu o overení analyzátora dychu ks 1
AlcoQuant 6020 plus                                                                                                                                                    Požadovaný rozsah úkonov: justáž a zabezpečenie overenia v určenej organizáci, vystavenie certifikátu o overení analyzátora dychu ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Realizácia služby v pracovných dňoch od 9,00 hod. do 14,00 hod.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred.
Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu pri realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Zhotoviteľ musí vystaviť certifikát o overení prístroja a vykonať záznam o vykonaní overenia do prevádzkovej dokumentácie.
Predmentú službu môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.07.2024 09:00 — 02.08.2024 09:00

1,00 Celý predmet zákazky

820,00

680,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2024 15:45

04.07.2024 16:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2024 16:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2024 08:05 - Vstupná ponuka 820,00 € Cena s DPH
04.07.2024 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 819,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS