• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 16:30

Detail zákazky Z20245423

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 16:30

Základné údaje

Z20245423

OF-290472

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9480442

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, kancelársky stôl

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných stolov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stôl ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Stôl na 4 kovových nohách áno
1.2. Rozmery v mm š*h*v 1200*600*735
1.3. Prevedenie kovových častí strieborná  napr. RAL 9022, matná
1.4. Prevedenie drevených častí LTD divoká hruška
1.5. Konštrukcia stola sa  bude skladať z pracovnej dosky a kovového podnožia áno
1.6. Základnými stavebnými komponentmi podnožia budú nohy a pozdĺžne priečky áno
1.7. Výška stola bude mať možnosť nastavenia 4 rektifikačnými pätkami v rozmedzí od 735 do 750 mm áno
1.8. V pätkách nôh požadujeme osadené matice s rektifikačnými kovovými poplastovanými nožičkami s metrickým závitom. Pre výškovú aretáciu stola. áno
1.9. Povrchová úprava podnožia bude prevedená strieborným práškovým epoxy-polyesterovým lakom  napr. RAL 9022, ktorý bude zaručovať  vysokú odolnosť voči všetkým druhom poškodenia,  a farebnú stálosť tohto ochranného povlaku, matné prevedenie áno
1.10. Prevedenie dosky stola - LTD divoká hruška, napr. R5413, hrany požadujeme plastové ABS o hrúbke min. 2 mm áno
1.11. Stolová doska bude prichytená tak, aby spoj zaručil viacnásobnú demontovateľnosť spoja bez poškodenia stolovej dosky áno
1.12. Nohy stola – tvar nohy požadujem v tvare štvorca, rozmery 4*4cm, viď. príloha áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Dodávateľ odsúhlasí s objednávateľom pred dodaním farebný odtieň konštrukcie, drevených častí, rozmery, prevedenie, nakoľko sa jedná o dovybavenie už existujúcich priestorov a požadujeme  podobný štýl a prevedenie všetkých komponentov.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
8. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa vystavenia objednávky.
12. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
13.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
14. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.07.2024 08:00 — 12.08.2024 15:00

1,00 súbor

900,00

750,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2024 12:56

04.07.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 93
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2024 11:49 - Vstupná ponuka 899,04 € Cena s DPH
02.07.2024 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka 898,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS