• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 11:05
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 11:55

Detail zákazky Z20245412

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2024 11:05
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2024 11:55

Základné údaje

Z20245412

OF-290129

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9496072

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie základného školenia vodičov ADR rozšíreného o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)

základné, školenie, vodičov, ADR, preprava, nebezpečných, látok, trieda 1, výbušniny

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80340000-9 - Špeciálne vzdelávanie
  • 80400000-8 - Vzdelávanie dospelých a iné vzdelávacie služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
Funkcia
Základné školenie + rozšírenie na triedu 1 (výbušniny)
Základné školenie vodičov na prepravu nebezpečných vecí ADR s rozšírením na triedu 1 (výbušniny). Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe, ktorý vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- vodiča na prepravu nebezpečných vecí ADR v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet účastníkov školenia osoba 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomostí pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR.
Požadovaný rozsah kurzu Vykonanie základnej skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebezpečných vecí v kusových zásielkach, voľne ložených a prepravu nebezpečných vecí triedy 1 (výbušné látky a predmety).
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činností v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Do celkovej sumy za školenie vodiča je potrebné zarátať  aj e-kolok, ktorý je potrebný k registrácii každého účastníka školenia a záverečnej skúšky.
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac august - december 2024. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz vo svojich priestoroch.
Miestom plnenia kurzu je školiace stredisko poskytovateľa služby.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, certifikáty/osvedčenia a iné,).
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po absolvovaní základného školenia ADR vystaviť certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní a doručiť na adresu objednávateľa
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – vodič ADR.
Dodávateľ zabezpečí potrebný školiaci materiál
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne, za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku, vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov. Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov, ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdanie certifikátov /osvedčení/dokladov pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky.
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosti odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa.
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa.
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

15.07.2024 10:43 — 29.11.2024 10:43

7,00 položky OF

1 996,94

1 996,94

Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.07.2024 10:44

10.07.2024 11:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2024 11:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2024 10:22 - Vstupná ponuka 1 996,64 € Cena bez DPH
02.07.2024 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 996,64 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS