30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Obstaranie základného školenia vodičov ADR rozšíreného o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
základné, školenie, vodičov, ADR, preprava, nebezpečných, látok, trieda 1, výbušniny
Služba
1. Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie + rozšírenie na triedu 1 (výbušniny) |
Základné školenie vodičov na prepravu nebezpečných vecí ADR s rozšírením na triedu 1 (výbušniny). Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe, ktorý vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- vodiča na prepravu nebezpečných vecí ADR v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet účastníkov školenia | osoba | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomostí pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR. |
Požadovaný rozsah kurzu | Vykonanie základnej skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebezpečných vecí v kusových zásielkach, voľne ložených a prepravu nebezpečných vecí triedy 1 (výbušné látky a predmety). |
Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činností v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia. |
Názov |
Do celkovej sumy za školenie vodiča je potrebné zarátať aj e-kolok, ktorý je potrebný k registrácii každého účastníka školenia a záverečnej skúšky. |
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je mesiac august - december 2024. Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz vo svojich priestoroch. |
Miestom plnenia kurzu je školiace stredisko poskytovateľa služby. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, certifikáty/osvedčenia a iné,). |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Objednávateľ požaduje po absolvovaní základného školenia ADR vystaviť certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní a doručiť na adresu objednávateľa |
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – vodič ADR. |
Dodávateľ zabezpečí potrebný školiaci materiál |
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne, za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku, vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov. Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov, ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdanie certifikátov /osvedčení/dokladov pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky. |
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosti odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa. |
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
15.07.2024 10:43 — 29.11.2024 10:43
7,00 položky OF
1 996,94
1 996,94
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2024 10:44
10.07.2024 11:05
10.07.2024 11:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2024 10:22 - Vstupná ponuka | 1 996,64 | € | Cena bez DPH |
02.07.2024 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 996,64 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: