• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2024 10:50

Detail zákazky Z20245409

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2024 10:50

Základné údaje

Z20245409

OF-288395

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9510175

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zelenina a ovocie

Zelenina a ovocie

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221250-3 - Cuketa
  • 03221260-6 - Huby
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie
Funkcia
Nákup ovocia, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ananás ks 3
Banány kg 600
Broskyne kg 50
Hrozno biele kg 40
Hrozno tmavé kg 40
Hrušky kg 35
Jablká gala kg 750
Jablká golden kg 750
Kiwi kg 95
Mandarínky kg 200
Melón vodový (červený) kg 100
Melón žltý kg 10
Nektarinky kg 50
Physalis v košíku ks 10
Pomaranče kg 400
Slivky/ringloty kg 5
Jahody kg 20
Maliny kg 1
Čučoriedky kg 1
Avokádo Hass ks 5
Citrón kg 300
Limetka kg 20
 2. Zelenina
Funkcia
Nákup zeleniny, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baklažán kg 3
Batáty kg 5
Brokolica kg 5
Cesnak kg 20
Cibuľa kg 530
Cibuľa červená kg 50
Jarná cibuľka zv 125
Cuketa kg 20
Cvikla/repa kg 3
Hliva ustricová kg 3
Kaleráb ks 400
Kapusta biela hlávková kg 220
Kapusta červená hlávková kg 220
Kapusta čínska kg 25
Karfiol ks 10
Kel kg 30
Mrkva kg 350
Paprika PCR kg 350
Paprika červená kg 30
Paprika žltá kg 30
Paprika zelená kg 30
Paradajky kg 500
Paradajky cherry kg 5
Paštrnák kg 75
Petržlen kg 150
Pór kg 100
Reďkovka červená zv 30
Reďkovka biela kg 5
Šalát hlávkový ks 20
Šalát Lollo biondo ks 20
Šalát Lollo rosso ks 20
Šalát poľný/valerián 125 g ks 20
Šalát Rucola 125 g ks 300
Šalát ľadový ks 300
Šalát Rímsky ks 10
Šalát mix - balený 200g ks 30
Šampiňóny voľné kg 40
Šampiňóny balené kg 20
Uhorka šalátová (hadovka) kg 600
Zeler (praný) kg 150
Zeler stopkový/stonkový kg 2,5
Zemiaky neskoré kg 1 600
Zemiaky skoré kg 600
Kapusta kvasená 1 kg balenie kg 200
Čalamáda nakladaná kg 3
 3. Čerstvé bylinky a sušené hríby
Funkcia
Nákup čerstvých byliniek a sušených hríbov, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bazalka kg 1
Ligurček kg 1
Mäta pieporná kg 2
Pažítka kg 6
Petržlenová vňať hladkolistá kg 25
Petržlenová vňať kučeravá kg 5
Rozmarín kg 2
Tymián kg 2
Kôprová vňať kg 5
Zázvor kg 3
Sušené dubáky kg 10
Sušená zmes húb kg 24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie ovocia a zeleniny, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) ,zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody.
DODANIE
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar uvedený v Objednávkach na miesto dodania.
Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej objednávke, prípadne v e-maile, ktorej je posielaná Objednávka.
Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru odovzdaný Objednávateľovi a podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.
NÁVRH PLNENIA
Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody vlastný Návrh na plnenie s podrobným aktualizovaným rozpočtom.
Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie opisného formulára.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
CENA
Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania.
Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar.
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Jednotková cena predložená v Návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody.
Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru.
PLATOBNÉ PODMIENKY
Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby alebo poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vystavení.
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný tovar bude akosťou zodpovedať platným normám a spĺňa podmienky podľa zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.
Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutý výrobcom stanovený dátum spotreby a počas stanoveného dátumu spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálny dátum spotreby predstavuje pri čerstvom ovocí a zelenine 24 hodín, pri balenom ovocí a zelenine 3 dni.
Dodanie tovaru v čase dodania s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou.
Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácie) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne najbližší nasledujúcu pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady.
V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.
ODSTÚPENIE/PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY
V prípade nedodržania technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Rámcovej dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov.
USTANOVENIA
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za Plavom 10, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

10 830,50 ks/kg/zv

15 210,92

15 210,92

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.07.2024 10:18

15.07.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2024 15:36 - Vstupná ponuka 15 210,40 € Cena bez DPH
01.07.2024 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka 15 210,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS