• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2024 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2024 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2024 09:45

Detail zákazky Z20245401

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2024 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2024 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2024 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2024 09:45

Základné údaje

Z20245401

OF-290568

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9505577

Objednávateľ

00161471

Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša

Hurbanova 6, Banská Bystrica, 97518, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné a darčekové poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky, darčekové poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné a darčekové poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s odberateľom vybranými stravovacími zariadeniami a to najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou v okrese Banská Bystrica.
Predpokladaný objem - množstvo stravných lístkov stanovené na platné obdobie od uzavretia zmluvy bude upresňované v jednotlivých objednávkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky eur 5,85
Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok a darčeková poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa,ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky (v zmysle legislatívy) a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov podľa objednávky.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 5 pracovných dní od podania objednávky.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s odberateľom vybranými stravovacími zariadeniami a to najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou v okrese Banská Bystrica.
Elektronické stravné lístky cez nosič multifunkčnú kartu. Objednanie pohodlne cez online Zákaznícku zónu.
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od účinnosti a platnosti zmluvy alebo do maximálneho odberu stravných lístkov, alebo do naplnenia finančného limitu, pričom rozhodujúca bude tá skutočnosť, ktorá nastane skôr.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Stravné a darčekové poukážky

Stravné poukážky a Elektronické karty

máme za to že klient nemá záujem nakupovať darčekové poukážky ktoré služia na zabezpečenie sluzieb na zregenerovanie alebo kupu darcekov

Kľúčové slová

stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky, darčekové poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky, Elektronické stravné karty

Máme za to, že klient má záujem obstarať poukážky/listky/stravne karty slúžiace na zabezpečenie stravovania svojich zamestnancov

CPV

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Prosím o ujasnenie či ide o stravné poukážky - lístky (papier) a Elektronické stravné lístky (karta) ktoré budú objednávané online - toto sluzi na zabezpecenie stravy; darčekové poukážky neslužia na zabezpečenie stravného

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hurbanova 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

2 500,00 ks

14 625,00

14 625,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2024 08:57

12.07.2024 08:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2024 09:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2024 09:54 - Vstupná ponuka 14 624,99 € Cena s DPH
01.07.2024 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 14 624,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS