00161471
Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša
Hurbanova 6, Banská Bystrica, 97518, SVK
56214863
fpoho s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné a darčekové poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky, darčekové poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné a darčekové poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s odberateľom vybranými stravovacími zariadeniami a to najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou v okrese Banská Bystrica. |
Predpokladaný objem - množstvo stravných lístkov stanovené na platné obdobie od uzavretia zmluvy bude upresňované v jednotlivých objednávkach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | eur | 5,85 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok a darčeková poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa,ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti stravného lístka |
Názov |
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky (v zmysle legislatívy) a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov podľa objednávky. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 5 pracovných dní od podania objednávky. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s odberateľom vybranými stravovacími zariadeniami a to najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou v okrese Banská Bystrica. |
Elektronické stravné lístky cez nosič multifunkčnú kartu. Objednanie pohodlne cez online Zákaznícku zónu. |
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od účinnosti a platnosti zmluvy alebo do maximálneho odberu stravných lístkov, alebo do naplnenia finančného limitu, pričom rozhodujúca bude tá skutočnosť, ktorá nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Názov
Stravné a darčekové poukážky
Stravné poukážky a Elektronické karty
máme za to že klient nemá záujem nakupovať darčekové poukážky ktoré služia na zabezpečenie sluzieb na zregenerovanie alebo kupu darcekov
Kľúčové slová
stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky, darčekové poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky, Elektronické stravné karty
Máme za to, že klient má záujem obstarať poukážky/listky/stravne karty slúžiace na zabezpečenie stravovania svojich zamestnancov
CPV
Prosím o ujasnenie či ide o stravné poukážky - lístky (papier) a Elektronické stravné lístky (karta) ktoré budú objednávané online - toto sluzi na zabezpecenie stravy; darčekové poukážky neslužia na zabezpečenie stravného
Hurbanova 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
2 500,00 ks
14 625,00
14 625,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2024 08:57
12.07.2024 08:54
12.07.2024 09:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2024 09:54 - Vstupná ponuka | 14 624,99 | € | Cena s DPH |
01.07.2024 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 624,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: