30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
54786860
BEPO PD s. r. o.
Domovina 742/176, Zemianske Kostoľany, 972 43, SVK
Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, revízia
Služba
1. Kontrola - revízia prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola (revízia) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ručný práškový HP 6 kg | ks | 14 | ||
ručný halónový HP 2kg | ks | 2 | ||
ručný snehový HP 5 kg | ks | 12 | ||
pojazdný snehový HP 10 kg | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich .... |
1. Revízia hasiacich prístrojov | ....prenosných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok. |
Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok |
Miesto plnenia: Zvolen 21 ks, Sliač 6 ks, Zemianske Kostoľany 7 ks. |
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody. |
V zmysle ustanovení OPET si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
MO SR, SPO Stred, Borovianska cesta 59/28, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
09.07.2024 08:39 — 19.07.2024 08:40
1,00 jeden súbor
321,60
321,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2024 09:02
06.07.2024 08:38
08.07.2024 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2024 09:05 - Vstupná ponuka | 321,00 | € | Cena bez DPH |
01.07.2024 22:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 275,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: