35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36341355
e-learnmedia, s.r.o.
Prievozská 14, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Zaobstaranie nástroja pre automatizáciu a digitalizáciu vzdelávacích procesov interných zamestnancov
Learning Management Systém, vzdelávacie procesy, Softvér
Tovar, Služba
1. Zaobstaranie nástroja pre automatizáciu a digitalizáciu vzdelávacích procesov interných zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie webovo orientovanej e-learningovej platformy - Learning Management Systému - postaveného na otvorených technológiách (ďalej len “LMS“), vrátane jeho nasadenia a implementácie, poskytnutia detailnej funkčnej špecifikácie (vrátane detailných požiadaviek na potrebné HW a SW zdroje), užívateľskej a administrátorskej príručky, a vykonania hromadného školenia pre najviac 40 zamestnancov objednávateľa v rozsahu maximálne 2 človekodni. |
Predmet zákazky zahŕňa tiež udelenie nevýhradnej licencie, teda súhlasu na použitie LMS ako diela bez územného, vecného, časového, množstevného alebo personálneho obmedzenia, pričom toto môže byť použité bez obmedzení (najmä na všetky známe spôsoby použitia diela podľa ust. § 19 ods. 4 zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon) pričom Objednávateľ bude zároveň oprávnený poveriť použitím LMS ako diela pre potreby a v mene Objednávateľa (najmä, nie však výlučne pri správe Predmetu diela, prípadne jeho vylepšení, prepracovaní, či akomkoľvek inom zásahu vykonanom pre objednávateľa) |
tretiu osobu, a to aj bez súhlasu autora či zhotoviteľa. Verejný obstarávateľ pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností uvádza, že pokiaľ riešenie uchádzača vyžaduje licencie tretích strán nad rámec prostriedkov, ktoré sú poskytnuté zo strany Objednávateľa (OS – Windows Server, Microsoft SQL Server, HW infraštruktúra), uchádzač je povinný tieto licencie dodať v rámci predmetu zákazky. Predmet zákazky, teda dielo bude zhotovené a implementované onsite v dátovom centre objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
E-learningová platforma (LMS) pre neobmedzený počet používateľov, vrátane nasadenia a implementácie, poskytnutia detailnej funkčnej špecifikácie (vrátane detailných požiadaviek na potrebné HW a SW zdroje), užívateľskej a administrátorskej príručky, a vykonania hromadného školenia pre najviac 40 zamestnancov v rozsahu maximálne 2 človekodni | ks | 1 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie |
Riadenie a evidenciu výučby elektronických kurzov a klasickej prezenčnej výučby. |
Centrálny katalóg a archív všetkých vzdelávacích aktivít, vrátane možnosti uchovávania vytvorených školení a registra absolvovaných školení. |
Sprístupnenie vzdelávacích aktivít a sledovanie aktivít jednotlivých používateľov. |
Testovanie vedomostí po absolvovaní školenia. |
Detailne definovať a vytvoriť testy podľa potreby s rôznymi možnosťami, okrem iného:- vkladať do testov množiny otázok rôznych typov (voľba odpovede/odpovedí z viacerých možností, doplnenie odpovede a ďalšie) vrátane možnosti použitia rôznych typov otázok v jednom teste a definovanie spôsobu vyhodnotenia testu, |
- nastaviť správanie a beh testu, napr. workflow typu „školiaci materiál – test - vyhodnotenie“ s rekurzívnym návratom na začiatok testu alebo k určenej otázke pri nesplnení podmienok testu alebo konkrétnej otázky, - definovať otázky vo voliteľnej štruktúre, - určiť spôsob vyhodnotenia výsledku, napr. aj na základe vopred nastavených kľúčových ukazovateľov výkonnosti (key performance indicators, skr. KPI) ( pre štatutárov spoločnosti, riadiacich pracovníkov Objednávateľa, atp., ...), - importovať otázky testov a spôsob vyhodnotenia z externých zdrojov |
Užívateľské prostredie v slovenskom jazyku a podľa design manuálu Objednávateľa. |
Možnosť úpravy menu a textov systému bez zásahu zhotoviteľa. |
Notifikácie - posielanie pozvánok a notifikácií ku školeniam zo strany administrátora. |
Certifikácia - generovanie PDF osvedčenia/vysvedčenia. |
Generovanie prezenčnej listiny – evidencia prítomnosti zamestnancov na školení. |
Reporting nad jednotlivými školeniami najmä s dôrazom na počet účastníkov, absolventov a ich úspešnosť. |
Možnosť získavať spätnú väzbu od zamestnancov po absolvovaní školenia. |
Možnosť tvorby vlastných školiacich materiálov a možnosť implementácie existujúcich školiacich materiálov, podpora vkladania rôznych formátov: obrázok, video, ppt, pdf a iné. |
Overovanie užívateľov voči ActiveDirectory. |
Evidenciu zamestnancov – kompletný profil a história vzdelávania (elektronických kurzov, prezenčnej výučby). |
Komunikačný kanál medzi študentmi, lektormi a manažérmi vzdelávania, a prostriedky pre spoluprácu, výmenu a zdieľanie informácií vo forme diskusného fóra a chatu |
Administrácia systému viacerými osobami – nastavenie rôznej úrovne kompetencií jednotlivým systémovým administrátorom |
Automatizácia periodických školení – automatické sledovanie platnosti, zasielanie notifikácií o skončení platnosti a zasielanie pozvánky na školenie bez zásahu administrátora |
Digitalizácia podpisovania elektronických dokumentov, napr. certifikáty, prezenčné listiny |
Možnosť definície organizačnej štruktúry (importom zo SAPu, manuálne). |
Možnosť definície štruktúry pracovných pozícií (importom, manuálne). |
Automatizovaný onboarding – priradenie potrebných kurzov novým zamestnancom. |
Možnosť nastaviť zamestnanca ako neaktívneho (PN, MD, RD). |
Možnosť nastaviť dočasný zástup za manažéra |
Správa finančných prostriedkov – sledovanie čerpania finančných prostriedkov na jednotlivých organizačných zložkách. Ide o evidenciu finančného plánu vzdelávania v rámci ročného podnikateľského plánu. Dôležité pre sledovanie finančného plánu na jednotlivých organizačných zložkách/nákladových strediskách, sledovanie čerpania v priebehu kalendárneho roka a sledovanie zostatku finančných prostriedkov na organizačných zložkách/nákladových strediskách |
Nadväznosť na systémy, či priama integrácia funkcionalít (napr. talent management, riadenie výkonnosti, odmeňovanie). |
Využívať systém na rôznych platformách – PC, notebook, tablet, mobil. |
LMS musí umožniť vytvárať a spravovať minimálne nasledovné role (mimo systémových administrátorov): Rola „Študent“, ktorá je oprávnená: |
- študovať pridelené kurzy, absolvovať testy, vypĺňať dotazníky/hodnotenia a sledovať svoj plán vzdelávania; - evidovať získané certifikáty a sledovať ich platnosť; - komunikovať s kolegami prostredníctvom diskusného fóra a chatu; - prezerať katalóg s ponukou vzdelávania, registrácia seba na vzdelávacie aktivity, sledovať schvaľovacie procesy; - poskytovať spätnú väzbu na absolvované školenie; - upravovať svoj profil okrem údajov získaných z ActiveDirectory. - sledovať platnosť povinných a voliteľných kvalifikácií; |
Rola „Manažér“, ktorá je oprávnená (naviac oproti role študenta, ktorej oprávnenia sa týkajú vždy len danej osoby): |
- pristupovať k dátam o vzdelávaní a hodnotení svojich podriadených; - sledovať históriu vzdelávania svojich podriadených; - analyzovať študijné dáta a hodnotenie, export dát; - plánovať osobný rozvoj, resp. rozvoj svojich podriadených; - schvaľovať požiadavky a nominácie na kurzy svojich podriadených; - stanovovať a hodnotiť ciele svojich podriadených; - sledovať a hodnotiť kompetencie svojich podriadených; - sledovať čerpanie finančného plánu na svojej organizačnej zložke; - spravovať kurzy, ktorých je lektorom a hodnotiť ich študentov. |
Rola „Administrátor“, ktorá je oprávnená : |
- definovať štruktúru svojich výukových kurzov, spravovať ich a hodnotiť študentov; - zostavovať svoju katalógovú ponuku vzdelávania a definovať schvaľovacie procesy; - priraďovať kurzy; - plánovať časový priebeh vzdelávacích akcií, kapacitu, organizovať termíny; - spravovať komunikačné kanály (diskusné fórum a chat); - nastavovať pravidlá, role a práva užívateľov; - analyzovať a exportovať dáta; |
- sledovať čerpanie finančného plánu; priebežné evidovanie poplatkov za realizované vzdelávacie aktivity; sledovanie finančného plánu na jednotlivých organizačných zložkách/nákladových strediskách, sledovanie čerpania v priebehu kalendárneho roka a sledovanie zostatku finančných prostriedkov na organizačných zložkách/nákladových strediskách. - spravovať činnosti súvisiace s riadením ľudských zdrojov - evidovať získané certifikáty a sledovať ich platnosť; |
TECHNICKÉ POŽIADAVKY |
Počet licencií: pre všetkých zamestnancov (TH a R) s predpokladaným nárastom na 4 roky – max. do 3000 licencií, nevýhradnej a neobmedzenej (vecne, miestne a časovo) licencie |
Súčasťou odovzdania bude vykonania hromadného školenia v rozsahu maximálne 2 človekodni, kde sa zúčastní najviac 40 zamestnancov Objednávateľa. |
Predmet zákazky môže byť implementovaný alebo poskytovaný onsite v dátovom centre Objednávateľa. Vybudovania onsite - v dátovom centre Objednávateľa - je záujemca povinný detailne vymenovať, finančne vyčísliť, dodať a implementovať: |
A) Všetku potrebnú HW infraštruktúru, t.j. servery, sieťové prvky, storage, a všetky ďalšie potrebné komponenty, na ktorej bude jeho riešenie schopné bežať pre vyššie uvedený počet používateľov s minimálne 50% rezervou výpočtovej a úložnej kapacity, B) Všetky potrebné licencie vrátane systémových OS, databázových licencií, atp.,... s podporou na minimálne 2 roky odo dňa odovzdania do prevádzky, |
C) Všetky služby potrebné na akceptáciu a odovzdanie riešenia do produkčnej prevádzky, vrátane integračných s existujúcimi systémami Objednávateľa, pokiaľ sú vyžadované pre funkcionalitu riešenia, D) Detailnú funkčnú Špecifikáciu (DFŠ) riešenia, vrátane infraštruktúry, E) Kompletné riešenie (jednotný systém), F) Vypracovať a odovzdať dokumentáciu konečného vyhotovenia diela, |
I.PLNENIE |
Objednávateľ požaduje poskytovanie predmetu Zmluvy v rámci celej Slovenskej republiky (ďalej len „SR“). |
Po nadobudnutí platnosti a účinnosti Zmluvy, bude Poskytovateľovi zaslané ID účtu organizácie, kde budú licencie prevedené. |
Tovar musí spĺňať funkčnú špecifikácia v bodoch 1 až 3 a technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1. Opisného formuláru, resp. Zmluve. Poskytovateľ poskytne predmet Zmluvy Objednávateľovi v zmysle týchto požiadaviek. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú špecifikáciu v bodoch 1. až 3. a technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1. Opisného formuláru, resp. Zmluve. |
Poskytovateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail, |
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu poskytovaného plnenia, |
c) vlastný Návrh plnenia s uvedením jednotkových cien, vychádzajúci z celkovej ceny predmetu Zmluvy, podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“). |
Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie, t. j. predmet zákazky do 15 dni od nadobudnutia platnosti a účinnosti Zmluvy. |
II. CENA |
Cena za poskytnuté plnenie podľa tejto Zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím predmetu Zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s poskytnutím v rámci predmetu Zmluvy. |
Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutého plnenia. |
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta poskytnutia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
Poskytovateľ vystaví faktúru za poskytnutie predmetu Zmluvy do 15 (pätnástich) pracovných dní odo dňa začatia poskytovania predmetu Zmluvy a doručí ju vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vyhotovení. Na účely fakturácie sa za deň poskytnutia predmetu Zmluvy považuje deň podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“), musia k nej byť priložené požadované prílohy. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Zmluvy, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Zmluvy, bankové spojenie v zmysle Zmluvy a musí k nej byť pripojený Preberací protokol podpísaný Objednávateľom. |
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry bez nedostatkov na adresu sídla Objednávateľa. |
Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnutý predmet Zmluvy. |
Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2024 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY/ PORUŠENIE ZMLUVY |
V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Zmluvy, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. |
Oneskorenie poskytnutia predmetu Zmluvy o viac ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
VI. MLČANLIVOSŤ |
VI.1 Účelom ustanovení o mlčanlivosti je najmä stanovenie podmienok ochrany informácií/dát (ďalej len „Dôverné informácie“) alebo iných skutočností, o ktorých sa Poskytovateľ dozvie počas plnenia úloh pre Objednávateľa, vykonávaných za účelom plnenia Zmluvy, resp. ktoré Objednávateľ môže odovzdať a/alebo sprístupniť Poskytovateľovi, a to bez ohľadu na formu takto poskytnutých a/alebo sprístupnených Dôverných informácií v nadväznosti na ustanovenia čl. XVII 2.časť OPEP. |
VI.2 Účelom poskytnutia a/alebo sprístupnenia Dôverných informácií je poskytnutie potrebných podkladov a súčinnosti pre plnenie povinností Poskytovateľa vyplývajúcich zo Zmluvy. |
VI.3 Niektoré z poskytnutých a/alebo sprístupnených Dôverných informácií za účelom definovaným v bode VI.2 tohto článku v podobe dokumentov, e-mailov či ústne poskytnutých, nie výlučne, ale najmä, môžu obsahovať informácie/dáta, ktoré si Objednávateľ, resp. jediný akcionár, ktorým je Slovenská republika želá, resp. je povinná utajiť predovšetkým z dôvodu ich: |
a) dôvernosti; charakteru obchodného tajomstva; |
b) povinnosti ochrany podľa osobitného predpisu, t. j. napríklad, zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; |
c) ochrany, na ktorú je Objednávateľ povinný na základe akéhokoľvek zmluvného či iného právneho vzťahu; |
d) z iných dôvodov, ktoré nemusia byť Poskytovateľovi známe. |
VI.4 Zmluvné strany sú si vedomé a akceptujú skutočnosť, že Objednávateľ má špecifické postavenie na trhu s ohľadom na osobu jediného akcionára, a zároveň si uvedomujú aj hodnotu, či už potenciálnu alebo skutočnú, poskytnutých a/alebo sprístupnených Dôverných informácií. |
VI.5 Predmet ochrany zahŕňa najmä Dôverné informácie, resp. iné skutočnosti: |
a) o ktorých sa Poskytovateľ dozvie, resp. s ktorými sa oboznámi pri plnení svojho záväzku podľa Zmluvy; |
b) ktoré Objednávateľ sprístupní, resp. poskytne Poskytovateľovi v súvislosti s plnením jej záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy; |
c) z monitoringu a/alebo akékoľvek iné výstupy vypracované Dodávateľom na základe a/alebo v súvislosti so záväzkami uvedenými, vyplývajúcimi zo Zmluvy; |
d) týkajúce sa ochrany osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
VI.6 Dôverné informácie pritom môžu byť sprístupnené a/alebo poskytnuté v akejkoľvek podobe či forme, predovšetkým ústnej, elektronickej zachytené na akomkoľvek hmotnom, či nehmotnom nosiči najmä písomne alebo elektronicky, ktorú Objednávateľ odovzdá alebo iným spôsobom sprístupní za účelom definovaným Poskytovateľovi v Zmluve. |
VI.7 Poskytované Dôverné informácie podľa bodu VI. 5 a VI.6 sa považujú za dôverné za predpokladu, že sú sprístupnené a/alebo poskytnuté výslovným uvedením alebo označením Zmluvnými stranami za „dôverné“, „chránené“, „prísne chránené“ alebo iným obdobným spôsobom a zároveň je možné ich za dôverné považovať v bežnom obchodnom styku Poskytovateľa. |
VI.8 Predmet ochrany v nadväznosti na body VI.5 a VI.6 tohto článku ďalej zahŕňa predovšetkým analýzy, prehľady či štúdie pripravené Objednávateľom, ktoré obsahujú alebo inak zahrňujú, alebo sú zostavené z Dôverných informácií uvedených v bodoch VI.5 a VI.6 tohto článku; akékoľvek informácie, databázy, projekty alebo iná dokumentácia v akejkoľvek podobe či už zachytená na hmotnom nosiči, elektronicky alebo ústne poskytnutá, |
ako aj Dôverných informácií, ktoré poskytla alebo akýmkoľvek spôsobom sprístupnila Poskytovateľovi tretia osoba, ktorá je zaviazaná voči Objednávateľovi nakladať s nimi ako s dôvernými, či požívajúcimi inú ochranu podľa zákona alebo Zmluvy. |
VI.9 Poskytovateľ je zároveň povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadne Dôverných informácií, ktoré obsahujú skutočnosti obchodnej, výrobnej alebo technickej povahy súvisiace s Objednávateľom, ktoré majú skutočnú alebo aspoň potenciálnu materiálnu alebo nemateriálnu hodnotu, nie sú v obchodných kruhoch bežne dostupné, sú utajené a chránené v zmysle ustanovenia § 17 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len „Obchodný zákonník“) ako predmet obchodného tajomstva Objednávateľa alebo informácie označené ako dôverné, |
ktoré nesmie strana, ktorej sa tieto informácie poskytli, konajúca s odbornou starostlivosťou, prezradiť tretej osobe a ani ich použiť v rozpore s ich účelom pre svoje potreby a sú chránené v zmysle ustanovenia § 271 Obchodného zákonníka. |
VI.10 Pod predmet ochrany podľa Zmluvy nespadajú Dôverné informácie: |
- všeobecne známe; |
- v čase uzavretia dohody alebo po uzavretí dohody, bez porušenia dohody, bežne dostupné v príslušných obchodných kruhoch, resp. medzi verejnosťou; |
- o ktorých Poskytovateľ bezpochyby preukáže, že nimi disponovala v čase uzavretia Zmluvy, resp. pri ich poskytnutí a/alebo ich vypracovala samostatne a bez využitia predmetu ochrany. |
VI.11 Poskytovateľ použije poskytnuté Dôverné informácie, ktoré tvoria predmet ochrany v súlade s bodom VI.1 tohto článku a jedine za účelom tam definovaným. Poskytovateľ sa zároveň zaväzuje zachovávať mlčanlivosť vo vzťahu ku všetkým skutočnostiam, o ktorých sa dozvedel v súvislosti s plnením Zmluvy. |
VI.12 Poskytnutím Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany Objednávateľ v žiadnom prípade neprevádza a ani nemá v úmysle previesť, majetkové či iné práva k akýmkoľvek predmetom duševného vlastníctva, ktoré by mohli vyplynúť z poskytnutých Dôverných informácií. |
VI.13 V prípade porušenia záväzku mlčanlivosti ustanoveného v bode VI.11 tohto článku je Poskytovateľ, ktorý záväzok akýmkoľvek spôsobom porušil, povinný nahradiť Objednávateľovi celú vzniknutú škodu. V prípade, ak by na základe právneho predpisu, súdneho alebo iného rozhodnutia alebo akejkoľvek inej skutočnosti vznikla v súvislosti s porušením povinnosti podľa tohto čl. VI povinnosť zaplatiť akúkoľvek čiastku v prospech ktorejkoľvek tretej osoby, zaväzuje sa Poskytovateľ takúto povinnosť splniť namiesto Objednávateľa. |
Pokiaľ by Poskytovateľ túto povinnosť nesplnil a musel by ju splniť Objednávateľ, zaväzuje sa Poskytovateľ zaplatiť Objednávateľovi všetko, čo bol Objednávateľ nútený v tejto súvislosti zaplatiť a zároveň mu uhradí všetky náklady spojené s uskutočnenými úkonmi. |
VI.14 Poskytovateľ nie je oprávnený poskytnúť Dôverné informácie tvoriace predmet ochrany podľa Zmluvy inej osobe. |
VI.15 Poskytovateľ je oprávnený v nevyhnutných prípadoch, na dosiahnutie účelu poskytnutia Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany, sprístupniť tretej osobe predmet ochrany, pričom je však povinný oboznámiť každú tretiu osobu, so svojimi povinnosťami a záväzkami prevzatými podľa tohto článku VI a zaviazať ju na dodržiavanie obmedzení používania informácií/dát tvoriacich predmet ochrany v rovnakom rozsahu, v akom sa vzťahujú podľa tohto článku VI. na Poskytovateľa. |
Poskytovateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi údaje o každej tretej osobe (fyzickej osobe, resp. právnickej osobe), ktorej predmet ochrany poskytne. |
VI.16 V prípade porušenia záväzku mlčanlivosti tretími osobami, ktorým Poskytovateľ Dôverné informácie tvoriace predmet ochrany podľa tohto článku VI. sprístupnil alebo akýmkoľvek iným spôsobom poskytol, zodpovedá Objednávateľovi rovnako ako v bode VI.13. |
VI.17 Poskytovateľ sa zaväzuje počas doby trvania Zmluvy, ako aj po jej skončení, pokiaľ ho povinnosti mlčanlivosti Objednávateľ písomným vyhlásením nezbaví: |
- zachovávať vo vzťahu k informáciám/dátam a skutočnostiam tvoriacim predmet ochrany podľa tohto čl. VI minimálne rovnakú mieru utajenia ako vo vzťahu k vlastným dôverným informáciám, |
- využívať, reprodukovať, sprístupňovať či iným spôsobom rozširovať, rozmnožovať rozposielať alebo nakladať s Dôvernými informáciami tvoriacimi predmet ochrany výlučne na účel, na aký boli poskytnuté; |
- nakladať s poskytnutými Dôvernými informáciami tvoriacimi predmet ochrany v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi; |
- nesprístupniť a/alebo neposkytnúť Dôverné informácie tvoriace predmet ochrany akejkoľvek tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, s výnimkou uvedenou v bode VI. 15 tohto článku dohody. |
VI.18 V prípade, ak to bude odôvodnene vyžadovať Objednávateľ, zaväzuje sa Poskytovateľ, podľa požiadavky Objednávateľa, zničiť, bezodkladne vrátiť alebo odovzdať: |
a) všetky originály, resp. fotokópie poskytnutých dokumentov, analýz, prehľadov, štúdií alebo iných dokumentov alebo záznamov, ktoré sú sčasti alebo úplne založené na Dôverných informáciách tvoriacich predmet ochrany; |
b) všetky nosiče informácií, zvukové, zvukovo-obrazové záznamy, ktoré sa dotýkajú akýmkoľvek spôsobom Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany; |
c) všetky originály, kópie, reprodukcie alebo zhrnutia Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany a všetky dokumenty, listiny, poznámky a iné písomnosti, elektronické verzie, e-maily, počítačové súbory či iné nosiče informácií vypracované Objednávateľom, jej zamestnancami, spolupracovníkmi na akomkoľvek základe či už právnom alebo faktickom, či za pomoci Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany zároveň, no nie výlučne, a to bez ponechania si akýchkoľvek kópií alebo poznámok, emailov či výňatkov z nich. |
VI.19 Poskytovateľ oznámi Objednávateľovi bezodkladne po zistení neoprávnené použitie, poskytnutie a/alebo zverejnenie Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany alebo iné porušenie povinnosti podľa tohto článku VI Poskytovateľom a/alebo inou osobou a bude v čo najväčšej možnej miere spolupracovať s Objednávateľom pri znovuobnovení vlastníctva Dôverných informácií tvoriacich predmet ochrany a zabránení ich ďalšiemu neoprávnenému použitiu, poskytnutiu a/alebo zverejneniu. |
VI.20 Zmluvné strany sú si vedomé, že v súvislosti s týmto článkom VI alebo v súvislosti s predmetom plnenia podľa Zmluvy sa Poskytovateľ môže dostať do kontaktu s osobnými údajmi, na ktoré sa vzťahuje ochrana podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, preto sa Poskytovateľ zaväzuje v prípade potreby prijať primerané opatrenia na ich ochranu. |
VI.21 Poskytovateľ nie je oprávnený a zároveň sa zaväzuje neoboznamovať sa s akýmikoľvek údajmi a informáciami Objednávateľa, v akýchkoľvek jeho informačných systémoch alebo iných systémoch, či v akýchkoľvek hmotných alebo nehmotných podobách, ktoré majú charakter osobných údajov, ako aj akýchkoľvek iných údajov alebo informácii, ktoré sú chránené osobitnými právnymi predpismi, pokiaľ tieto iné údaje alebo informácie nesúvisia s predmetom plnenia Zmluvy (ďalej aj ako „osobitne chránené údaje“). |
Za týmto účelom je Poskytovateľ povinný zdržať sa akýchkoľvek prístupov, vstupov alebo zásahov do informačných systémov alebo iných nosičov týchto osobitne chránených údajov Objednávateľa, s ktorými by sa mohol akýmkoľvek spôsobom oboznámiť. V prípade, ak by sa tieto osobitne chránené údaje stali známymi Poskytovateľovi náhodným alebo akýmkoľvek iným spôsobom bez aktívnej účasti Objednávateľa alebo bez osobitnej písomnej dohody medzi zmluvnými stranami, Poskytovateľ je povinný tieto osobitne chránené údaje zachovávať a neposkytnúť ich akejkoľvek tretej osobe. |
VI.22 Na porušenie povinností ustanovených v bode VI.21 tohto článku sa primerane použije ustanovenie bodu VI.13 tohto článku. |
Slovenská republika
01.08.2024 00:00 — 31.07.2028 23:59
1,00 v zmysle OF
67 770,00
67 770,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2024 12:20
08.07.2024 12:00
08.07.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2024 16:02 - Vstupná ponuka | 67 769,05 | € | Cena bez DPH |
02.07.2024 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 769,05 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: