• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2024 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2024 10:17
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2024 11:10

Detail zákazky Z20245358

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2024 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2024 10:17
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2024 11:10

Základné údaje

Z20245358

OF-290321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9490665

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

63942224

Radek Tykva

Líšnice e.v.512, Líšnice, 25210, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava stanov STAN PEV KONŠTR NX FOLD 60-110-2.75 END, stanov SYSTÉMU LOGICKEJ PODPORY

Oprava a servis kompresorov s centrálnym dofukovaním stanov TPSE a multifunkčných hál TMM

  • 50830000-2 - Oprava odevov a textilu
  • 31122000-7 - Generátorové jednotky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie opráv stanov STAN PEV KONŠTR NX FOLD 60-110-2.75 END
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava/ výmena kĺbov (pohyblivých častí) stanovej konštrukcie stanu FOLD 60-110-2.75 END *Z4033 ks 4
Oprava gumenej podlahy ks 3
Oprava kotviacich šnúr ks 10
 2. Vykonanie opráv stanov stanov systému logickej podpory
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena zipsu na dverách nafukovaciu stanu systému log. podpory ks 4
Oprava úchytov na prepravné vaky stanu systému log. podpory ks 7
Oprava kotviacich šnúr ks 5
Oprava/výmena stredového tubusu stanu systému log. podpory ks 1
Oprava/výmena hadíc na centrálne dofukovanie ks 5
 3. Vykonanie opráv OHRIEVAČA MOBILNÝ NAFTOVÝ MASTER - BV77E k stanom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena/oprava palivového filtra ks 2
Výmena/oprava trysky ks 2
 4. Vykonanie opráv Naftového kúrenie ATK 25  k stanom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmena/oprava vypínacieho (dochladovací) termostatu ks 3
Výmena/oprava riadiacej jednotky ks 3
Výmena/oprava palivového filtra ks 14
Výmena/oprava záslepky termostatu ks 1
Výmena/oprava potrubia k Naftové kúrenie ATK 25 ks 3
Výmena/oprava termostatu Naftové kúrenie ATK 25 ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje vykonanie prác v mieste Prešov
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení.
Opravy, resp. dodanie náhradných dielov bude realizované na základe zistených porúch.
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomnej objednávky vystavenej oprávnenou osobou objednávateľa na základe predbežnej cenovej a časovej kalkulácie.
V písomnej objednávke musí byť uvedené miesto plnenia, počty a identifikácia strojov a zariadení, na ktorých sa bude vykonávať servis, údržba a oprava.
Kalkulácia opravy resp. výmena náhradnými dielami musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať s ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou oprávnenou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení.
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stroja alebo zariadenia.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia zákazky do 7 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch od 7,00 do 15,00 hod.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy a servisu v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke objednávateľ.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list (Dodací list) bude prílohou faktúry. Montážny list (Dodací list) musí obsahovať údaje o skutočnej dobe servisu, opravy a údržby a použitých náhradných dieloch s cenami s DPH.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH a tiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je Montážny list (Dodací list). Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov.
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu do areálu miesta dodania plnenia sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno a priezvisko a to najneskôr 2 dni pred dodaním plnenia služby v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a /alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečené, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde/výjazde z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta plnenia v prípade, ak dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých plnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla/osoby do areálu miesta plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Termín ukončenia opráv je najneskôr júl-august 2024.
Platnosť zmluvy je do 31.12.2024.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

11.07.2024 10:14 — 31.12.2024 10:15

1,00 služba

11 040,00

9 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.06.2024 10:19

09.07.2024 10:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2024 10:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 695
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2024 13:43 - Vstupná ponuka 11 040,00 € Cena s DPH
09.07.2024 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 11 038,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS