• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2024 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 09:58
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 12:00

Detail zákazky Z20245356

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2024 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2024 09:58
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2024 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2024 12:00

Základné údaje

Z20245356

OF-290513

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9480390

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na vykurovanie a ohrev vzduchu

teplovzdušný konvektor

  • 39721310-8 - Ohrievače vzduchu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SENCOR SCF 2001 alebo ekvivalentný
Funkcia
ohrev vzduchu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
teplovzdušný konvektor Senkor scf 2001 alebo ekvivalent ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
parametre teplovzdušný konvektor so zabudovaným ventilátorom a regulovateľným termostatom, 3 stupne nastavenia vykurovacieho výkonu (750,1250 a 2000W), integrovaná rukoväť, ochrana proti prehriatiu, farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list spolu s tovarom na miesto plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Požaduje sa dodať tovar jednorazovo do miesta plnenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1815, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.07.2024 08:00 — 26.07.2024 14:00

1,00 celý predmet zákazky

946,00

792,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.06.2024 10:01

04.07.2024 09:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2024 10:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 71
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2024 22:38 - Vstupná ponuka 945,60 € Cena s DPH
29.06.2024 22:38 - Najvýhodnejšia ponuka 945,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS