• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2024 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2024 09:50

Detail zákazky Z20245344

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2024 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2024 09:50

Základné údaje

Z20245344

OF-289711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9475028

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stoličky konferenčné a kreslá kancelárske otočné_ Herné kreslo VOJENS čierna/modrá koženka/sieťovina

kancelárske kreslo, kancelárska stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Herné kreslo VOJENS čierna/modrá koženka/sieťovina
Funkcia
Herné kreslo VOJENS čierna/modrá koženka/sieťovina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet stoličiek ks 6
Výška stoličky cm 42 52
Výška sedu stoličky cm 70
Hĺbka sedu cm 49
Nosnosť stoličky kg 110
Hmotnosť stoličky kg 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Koženka, Pena, PP (polypropylen), PU (polyurethan), Preglejka, Polyamid, Polyesterový výplet, Oceľ
Materiál Sedadlo: Koženka (PU/polyurethan), Pena, Preglejka, Polyesterový výplet, Operadlo: Koženka (PU/polyurethan), Pena, Preglejka, Polyesterový výplet, Opierky rúk: PP (polypropylen), Nohy: PP
rám sedadla pevná buková preglejka
Sedadlo Látka: Koženka (PU/polyurethan), Materiál peny: PUR pena, Hustota peny: 28 kg/m³
Farba Čierna, Modrá
Funkcia Sklápacie podrúčky, Trecie kolečka, Plynový piest, Nylonový základ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Záručná doba 2 roky
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia
V prípade, ak je počas platnosti tejto zmluvy dodávateľ evidovaný na Zozname platiteľov DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie jeho registrácie v zmysle § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tak sa menia a dopĺňajú doteraz dohodnuté platobné podmienky z tejto zmluve nasledovne:
Objednávateľ zadrží čiastku 20 % z každej fakturovanej sumy bez DPH ako zábezpeku do doby preukázania zaplatenia dane uvedenej na predmetnej faktúre zo stany dodávateľa v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zábezpeka zaniká ku dňu preukázania zaplatenia dane z predmetnej faktúry objednávateľovi dodávateľom. Objednávateľ je povinný vykonať úhradu zábezpeky dodávateľovi z predmetnej faktúry do 30 dní odo dňa preukázania zaplatenia dane dodávateľom.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupov v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o DPH, §25, ods.(6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a jeho technickú špecifikáciu do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 2, 050 80 Revúca , Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika

12.07.2024 14:00

6,00 ks

600,00

575,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2024 08:27

03.07.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2024 18:17 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena bez DPH
02.07.2024 18:17 - Najvýhodnejšia ponuka 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS