• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2024 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2024 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 09:50

Detail zákazky Z20245308

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2024 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2024 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2024 09:50

Základné údaje

Z20245308

OF-290439

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9484982

Objednávateľ

00215759

Krajský súd v Bratislave

Záhradnícka 10, Bratislava, 81366, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery-originál

Tonery, náplne do tlačiarní, fotokopírovacích strojov

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery-originál
Funkcia
Tonery-originál od výrobcu zariadení daných značiek (HP,CANON, TASKalfa, Samsung)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LJ PRO 400 M401 (CF280X) čierny ks 30
HP LJ P1102 (CE285A) čierny ks 160
HP LJ P1606 (CE278A) čierny ks 35
HP LJ PRO M402d (CF226X) čierny ks 80
HP LJ Enterprise 700 M712 (CF214X) čierny ks 5
HP LJ 501DN (CF287X) čierny ks 20
HP LJ P2055dn (CE505X) čierny ks 50
HP LJ PRO M404dn (CF259X) čierny ks 10
HP Laser 107a (W1106A) čierny ks 30
HP LJ 1320 (Q5949X) čierny ks 20
Kyocera TASKalfa 4012i (TK-7225) čierny ks 40
Samsung SL - M3820ND (MLT-D203L) čierny ks 15
Canon MF 6680 (CRG-720) čierny ks 5
HP LJ Pro 4002, MFP 4102 (W1490 X) čierny ks 20
HP LJ M 209, MFP M234 (W1350 X) čierny ks 30
Canon iR 2525i (C-EXV33) čierny ks 8
Canon iR 4025i (C-EXV39) čierny ks 10
Canon iR C256i (C-EXV55) čierny ks 3
Canon MF 443dw (Cartridge 057 H) čierny ks 20
Canon Image Runner Advance 525,527 (T03) čierny ks 4
Canon Image Runner i-sensys X 1643i (T06) čierny ks 5
Canon i-sensys X 1238i (T08) čierny ks 5
Canon i-sensys X 1440i (T13) čierny ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplní. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky,t.j.tonery HP,CANON, TASKalfa, Samsung. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splatnosť faktúr: 15 dní
Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom. Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu).
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce mini. vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.Pre potvrdenie požadujeme dokladovať „Vyhlásenia výrobcu zariadení-tonery v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711(v závislosti od typu náplne)alebo tech. normou ISO/IEC 11798 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom.“Úspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia do 5 pracovných dní od ukončenia aukcie. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení na IČO dodávateľa. Pre značky HP  (HP IncSlovakia), Canon, TASKalfa a Samsung
Nedodržanie tejto podmienky v súvislosti s dodaním certifikátov podľa bodu 5. sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu na obstarávané tovary vydaný nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN, EN ISO rady 14000 alebo doklad o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažmentu vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Pre potvrdenie požadujeme: Potvrdenie o registrácií dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 080318.
Dodávateľ doručí kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov do 5 pracovných dní emailom v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“) pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ katalógové číslo: 080318 – odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 080317
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Verej. obstarávateľ požaduje odobratie použitých toner. náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Kupujúci si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve–neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. V prípade, ak predávajúci bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky za každý deň omeškania a aj v prípade, že tovar nie je originál alebo nespĺňa kvalitu.
Dodávateľ je povinný 1 pracovný deň pred dňom dodania tovaru telefonicky, príp. mailom kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa.
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Prevzatie objednaného tovaru sa uskutoční v prítomnosti zástupcu dodávateľa a objednávateľa a za prevzatý sa bude považovať až po kontrole a podpísaní dodacieho listu. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie podmienok.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: 1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej objednávateľ UVO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

615,00 Ks

94 036,56

94 036,56

Na odporúčanie dodávateľa a servisných technikov používame originálne tonery, nakoľko repasovany toner môže byť netesný v dôsledku poškodenia kazety prevádzkou alebo počas ich plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2024 10:53

06.07.2024 11:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 193
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2024 11:12 - Vstupná ponuka 94 034,40 € Cena s DPH
04.07.2024 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka 93 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS