• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2024 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2024 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2024 11:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2024 11:35

Detail zákazky Z20245305

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2024 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2024 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2024 11:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2024 11:35

Základné údaje

Z20245305

OF-290373

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9475004

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31427677

TURBYT spol. s r.o.

Ul. 8. apríla 255/14, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistenie vodárenských zariadení - vodojemy

Čistenie vodárenských zariadení

  • 90733000-4 - Služby súvisiace so znečistením vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistenie vodárenských zariadení - vodojemov
Funkcia
Predmetom zákazky je mechanické vyčistenie stien vodárenských zariadení - studní, odstránenie nánosov, povlakov a dezinfekcia. Vnútorné priestory, v ktorých dochádza k úprave a akumulácií pitnej vody je nutné pravidelne čistiť, dezinfikovať, prípadne v nich vykonávať reguláciu škodcov tak, aby boli splnené podmienky zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zák. Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a zmene a doplnení niektorých zákonov v neskorších predpisov.
Vyhlášky MZ SR č. 91/2023 Z. z., ktorou sa ustanovujú ukazovatele a limitné hodnoty kvality pitnej vody a kvality teplej vody, postup pri monitorovaní pitnej vody, manažment rizík systému zásobovania pitnou vodou a manažment rizík domových rozvodných systémov a Vyhlášky MŽP SR č. 636/2004, ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu surovej vody a na sledovanie kvality vody vo verejných vodovodoch v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Pramenná nádrž 2 x 2 x 2,5 m (d x v x š) požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 28 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom
2. Pramenná nádrž 2 x 2 x 2,5 m (d x v x š) požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 28 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom
3. Pramenná nádrž 2 x 2 x 2,5 m (d x v x š) požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 28 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom
4. Akumulačná nádrž 2,5 x 2,5 m požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 26 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - nebude vyčerpaný objednávateľom
5. Vodojem - železobetónová konštrukcia s hydroizolačným náterom o objeme 20 m³ požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 120 m², spustenie vody, mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - nebude vyčerpané objednávateľom
6. Vodojem - železobetónová konštrukcia kruhová (valec) s hydroizolačným náterom o objeme 15 m³ požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 21 m², spustenie vody, mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - nebude vyčerpané objednávateľom
7. Armatúrna šachta nad vrtom studne, vybudovaná zo železobetónu požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 49,21 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpané objednávateľom
8. Akumulačná nádrž pitnej vody, vybudovaná z vodostavebného železobetónu, vstup do nádrže cez otvor -prepadová hrana o priemere šírka 40 cm, výška 54 cm požadovaná plocha(objem) čistenia 41,58 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom len čiastočne, úplne vyčerpanie pri realizácii dodávateľom
9. Dvojkomorový vodojem, obsah 1xm³, vybudovaný s prefabrikovaných železobetónových prvkov požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 90 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom
10. Dvojkomorový vodojem, obsah 1xm³, vybudovaný s prefabrikovaných železobetónových prvkov požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 90 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom
11. Vodojem, obsah 1xm³, vybudovaný s prefabrikovaných železobetónových prvkov požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 92 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis ceny po jednotlivých zariadeniach do 7 dní od uzavretia zmluvy. Podklady poskytne objednávateľ.
Dodávateľ musí vlastniť platný Doklad o odbornej spôsobilosti v súlade s § 16 Zákona č. 355/2007 Z. z. Zákon o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších zmien a doplnkov a Doklad o preukázaní zdravotnej spôsobilosti v zmysle § 22 vyhlášky MZ SR č. 585/2008 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevencii a kontrole prenosných ochorení v znení neskorších predpisov. Tieto oprávnenie predloží objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Vrátane dopravy na miesta realizácie čistenia vodných zariadení.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím služby zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp. do miesta vykonania diela. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom.
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje, ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku.
Dodávateľ zodpovedá objedávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri vykonávaní služby na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa na miestach vykonania služby.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za kvalifikáciu a bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú službu.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa.
Miesto vykonania služby: Maršová - Rašov, Močiar, Hronsek, letisko Kuchyňa, VVP Turecký Vrch,
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorákoľvek služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.07.2024 07:00 — 29.11.2024 15:00

1,00 jeden celok

5 424,00

4 520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2024 10:45

03.07.2024 11:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 206
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2024 12:32 - Vstupná ponuka 5 424,00 € Cena s DPH
03.07.2024 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 4 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS