30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31427677
TURBYT spol. s r.o.
Ul. 8. apríla 255/14, Stará Turá, 91601, SVK
Čistenie vodárenských zariadení - vodojemy
Čistenie vodárenských zariadení
Služba
1. Čistenie vodárenských zariadení - vodojemov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je mechanické vyčistenie stien vodárenských zariadení - studní, odstránenie nánosov, povlakov a dezinfekcia. Vnútorné priestory, v ktorých dochádza k úprave a akumulácií pitnej vody je nutné pravidelne čistiť, dezinfikovať, prípadne v nich vykonávať reguláciu škodcov tak, aby boli splnené podmienky zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zák. Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a zmene a doplnení niektorých zákonov v neskorších predpisov. |
Vyhlášky MZ SR č. 91/2023 Z. z., ktorou sa ustanovujú ukazovatele a limitné hodnoty kvality pitnej vody a kvality teplej vody, postup pri monitorovaní pitnej vody, manažment rizík systému zásobovania pitnou vodou a manažment rizík domových rozvodných systémov a Vyhlášky MŽP SR č. 636/2004, ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu surovej vody a na sledovanie kvality vody vo verejných vodovodoch v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pramenná nádrž 2 x 2 x 2,5 m (d x v x š) | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 28 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom |
2. Pramenná nádrž 2 x 2 x 2,5 m (d x v x š) | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 28 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom |
3. Pramenná nádrž 2 x 2 x 2,5 m (d x v x š) | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 28 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom |
4. Akumulačná nádrž 2,5 x 2,5 m | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 26 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - nebude vyčerpaný objednávateľom |
5. Vodojem - železobetónová konštrukcia s hydroizolačným náterom o objeme 20 m³ | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 120 m², spustenie vody, mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - nebude vyčerpané objednávateľom |
6. Vodojem - železobetónová konštrukcia kruhová (valec) s hydroizolačným náterom o objeme 15 m³ | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 21 m², spustenie vody, mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - nebude vyčerpané objednávateľom |
7. Armatúrna šachta nad vrtom studne, vybudovaná zo železobetónu | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 49,21 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpané objednávateľom |
8. Akumulačná nádrž pitnej vody, vybudovaná z vodostavebného železobetónu, vstup do nádrže cez otvor -prepadová hrana o priemere šírka 40 cm, výška 54 cm | požadovaná plocha(objem) čistenia 41,58 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom len čiastočne, úplne vyčerpanie pri realizácii dodávateľom |
9. Dvojkomorový vodojem, obsah 1xm³, vybudovaný s prefabrikovaných železobetónových prvkov | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 90 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom |
10. Dvojkomorový vodojem, obsah 1xm³, vybudovaný s prefabrikovaných železobetónových prvkov | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 90 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom |
11. Vodojem, obsah 1xm³, vybudovaný s prefabrikovaných železobetónových prvkov | požadovaná plocha(vnútorná plocha plášťa) čistenia 92 m², mechanické vyčistenie stien, dezinfekcia, obsah nádrže - bude vyčerpaný objednávateľom |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis ceny po jednotlivých zariadeniach do 7 dní od uzavretia zmluvy. Podklady poskytne objednávateľ. |
Dodávateľ musí vlastniť platný Doklad o odbornej spôsobilosti v súlade s § 16 Zákona č. 355/2007 Z. z. Zákon o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších zmien a doplnkov a Doklad o preukázaní zdravotnej spôsobilosti v zmysle § 22 vyhlášky MZ SR č. 585/2008 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevencii a kontrole prenosných ochorení v znení neskorších predpisov. Tieto oprávnenie predloží objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Vrátane dopravy na miesta realizácie čistenia vodných zariadení. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím služby zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp. do miesta vykonania diela. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje, ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Dodávateľ zodpovedá objedávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri vykonávaní služby na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa na miestach vykonania služby. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za kvalifikáciu a bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú službu. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa. |
Miesto vykonania služby: Maršová - Rašov, Močiar, Hronsek, letisko Kuchyňa, VVP Turecký Vrch, |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorákoľvek služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Slovenská republika
10.07.2024 07:00 — 29.11.2024 15:00
1,00 jeden celok
5 424,00
4 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2024 10:45
03.07.2024 11:20
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2024 12:32 - Vstupná ponuka | 5 424,00 | € | Cena s DPH |
03.07.2024 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: