00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51312832
abaWood, s.r.o.
Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK
Nábytok do jedálne
reštauračná stolička, reštauračný stôl
Tovar, Služba
|
1. Reštauračná stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore v školskej jedálni. |
| Predmetom zákazky je dodávka nábytku v zmysle technickej špecifikácie a grafického zadania viď. ilustračný obrázok (pol_c_1_restauracna_stolicka.jpg). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet stoličiek s bielou sedacou časťou s operadlom | ks | 88 | ||
| počet stoličiek s antracitovou sedacou časťou s operadlom | ks | 88 | ||
| celková výška | mm | 790 | ||
| celková šírka | mm | 470 | ||
| celková hĺbka | mm | 530 | ||
| výška sedu | mm | 460 | ||
| váha | kg | 4,6 | ||
| priemer nohy | mm | 19 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| vlastnosti | možnosť stohovateľnosti stoličiek v minimálnom počte 8 ks |
| konštrukcia rámu stoličky, materiál | konštrukcia rámu okrúhla s integrovaným univerzálnym klzákom; štvornohý oceľový rám; materiál chróm |
| konštrukcia sedacej časti stoličky, materiál | sedacia časť spojená s operadlom v jednom výlisku, materiál sedacej časti s operadlom - plast - 100% polypropylén |
| farba sedacej časti s operadlom | biela / antracitová, uprednostňujeme tieto farby kvôli farebnosti už existujúceho nábytku; |
| vzor na výlisku sedacej časti s operadlom | opakujúci sa geometrický tvar s dĺžkami strán 50x50x50x50 mm uhlopriečky na seba kolmé vzájomne sa pretínajúce v polovici svojich dĺžok |
| Testy odolnosti (stupeň) - veľmi odolná stolička | statické zaťaženie sedadla a operadla: min. 3; test únavy sedadla a chrbta: min. 3; test nárazu na sedadlo: min. 3 |
| Požadujeme 5-ročnú záruku na reštauračné stoličky. | |
| Požadovanú špecifikáciu spĺňa napríklad: stolička Uni 550, alebo ekvivalent | Objednávateľ týmto dopĺňa stav už existujúceho vybavenia, preto požaduje, aby stoličky spĺňali požadované parametre tak, aby bola zachovaná kvalita a jednotný vizuálny štýl s už existujúcim vybavením. |
| Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. | |
| Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke. |
|
2. Reštauračný stôl 1600mm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore v školskej jedálni. |
| Predmetom zákazky je dodávka nábytku v zmysle technickej špecifikácie a grafického zadania viď. ilustračný obrázok (pol_c_2,3,4_restauracny_stol.jpg). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo stolov | ks | 22 | ||
| maximálna stolová doska | mm | 1600x800 | ||
| dĺžka stolovej dosky | mm | 1600 | ||
| šírka stolovej dosky | mm | 800 | ||
| hrúbka stolovej dosky | mm | 28 | ||
| dĺžka základne stola | mm | 800 | ||
| šírka základne stola | mm | 400 | ||
| celková výška stola | mm | 730 | ||
| stĺpy priemer | mm | 80 | ||
| váha | kg | 28 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál stolovej dosky | melamín |
| konštrukcia stolovej podnože | základňa z nehrdzavejúcej ocele zložená z obdĺžnikovej základne; materiál zliatina, nerezový kryt; základňa s rektifikačnými skrutkami; dva tlakovo liate hliníkové kríže |
| stĺpy | dva oceľové stĺpy; okrúhly profil z nehrdzavejúcej ocele |
| farba dosky | biela |
| Požadujeme 5-ročnú záruku na reštauračné stoly. | |
| Objednávateľ týmto dopĺňa stav už existujúceho vybavenia, preto požaduje, aby stoly spĺňali požadované parametre tak, aby bola zachovaná kvalita a jednotný vizuálny štýl s už existujúcim vybavením. | |
| Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. | |
| Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke. |
|
3. Reštauračný stôl 1200mm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore v školskej jedálni. |
| Predmetom zákazky je dodávka nábytku v zmysle technickej špecifikácie a grafického zadania viď. ilustračný obrázok (pol_c_2,3,4_restauracny_stol.jpg). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo stolov | ks | 3 | ||
| maximálna stolová doska | mm | 1200x800 | ||
| dĺžka stolovej dosky | mm | 1200 | ||
| šírka stolovej dosky | mm | 800 | ||
| hrúbka stolovej dosky | mm | 28 | ||
| dĺžka základne stola | mm | 800 | ||
| šírka základne stola | mm | 400 | ||
| celková výška stola | mm | 730 | ||
| stĺpy priemer | mm | 80 | ||
| váha | kg | 28 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál stolovej dosky | melamín |
| konštrukcia stolovej podnože | základňa z nehrdzavejúcej ocele zložená z obdĺžnikovej základne; materiál zliatina, nerezový kryt; základňa s rektifikačnými skrutkami; dva tlakovo liate hliníkové kríže |
| stĺpy | dva oceľové stĺpy; okrúhly profil z nehrdzavejúcej ocele |
| farba dosky | biela |
| Požadujeme 5-ročnú záruku na reštauračné stoly. | |
| Objednávateľ týmto dopĺňa stav už existujúceho vybavenia, preto požaduje, aby stoly spĺňali požadované parametre tak, aby bola zachovaná kvalita a jednotný vizuálny štýl s už existujúcim vybavením. | |
| Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. | |
| Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke. |
|
4. Reštauračný stôl 800mm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore v školskej jedálni. |
| Predmetom zákazky je dodávka nábytku v zmysle technickej špecifikácie a grafického zadania viď. ilustračný obrázok (pol_c_2,3,4_restauracny_stol.jpg). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo stolov | ks | 6 | ||
| maximálna stolová doska | mm | 800x800 | ||
| dĺžka stolovej dosky | mm | 800 | ||
| šírka stolovej dosky | mm | 800 | ||
| hrúbka stolovej dosky | mm | 28 | ||
| dĺžka základne stola | mm | 400 | ||
| šírka základne stola | mm | 400 | ||
| celková výška stola | mm | 730 | ||
| stĺpy priemer | mm | 80 | ||
| váha | kg | 28 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál stolovej dosky | melamín |
| konštrukcia stolovej podnože | základňa z nehrdzavejúcej ocele zložená z obdĺžnikovej základne; materiál zliatina, nerezový kryt; základňa s rektifikačnými skrutkami; dva tlakovo liate hliníkové kríže |
| stĺpy | dva oceľové stĺpy; okrúhly profil z nehrdzavejúcej ocele |
| farba dosky | biela |
| Požadujeme 5-ročnú záruku na reštauračné stoly. | |
| Objednávateľ týmto dopĺňa stav už existujúceho vybavenia, preto požaduje, aby stoly spĺňali požadované parametre tak, aby bola zachovaná kvalita a jednotný vizuálny štýl s už existujúcim vybavením. | |
| Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. | |
| Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke. |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, inštalácie, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| 3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia, |
| - identifikáciu ponúkaného tovaru, názov, obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, vrátane jeho vyobrazenia tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| - prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či: |
| a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
| b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
| 3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa, |
| a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
| 5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II. 1. a II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie a navrhovanej ceny nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
| 6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Dodávateľ môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
| 7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom. |
| 8. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
| 9. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený. |
| 11. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 12. Objednávateľ požaduje, aby sa na tovar vzťahovala päťročná záruka. |
| III. Realizácia dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 5 (päť) pracovných dní pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru a súvisiace služby podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, vrátane montáže, inštalácie, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 4. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy. |
| 5. Objednávateľ požaduje, aby bol tovar dodaný zmontovaný alebo kompletizovaný z prepravného stavu do stavu užívateľského podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, umiestnený na stanovené miesto, príp. uvedený do funkčného stavu (ak to bude relevantné) na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom, vrátane odvozu prebytočných ochranných obalov. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| IV. Reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| 4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
10.07.2024 10:15 — 13.09.2024 09:57
1,00 celkový predmet zákazky
25 257,60
21 048,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2024 10:33
04.07.2024 10:00
04.07.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.06.2024 11:39 - Vstupná ponuka | 25 256,40 | € | Cena s DPH |
| 01.07.2024 16:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 200,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: