00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
31346448
NOACK - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Seberíniho 1, Bratislava, 82103, SVK
Prístroj na kultiváciu a vyhodnotenie vzoriek - Auto skener pre mikrobiológiu
skener, kultivácia, vzorka
Tovar, Služba
|
1. Prístroj na kultiváciu a vyhodnotenie vzoriek - Auto skener pre mikrobiológiu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| výskumné účely - plnenie úloh pokračujúceho výskumu pracoviska - kultivácia a špecifikácia mikroorganizmov zo vzoriek mlieka, mliečnych výrobkov a ostatných živočíšnych produktov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prístroj na kultiváciu a vyhodnotenie vzoriek - Auto skener pre mikrobiológiu | ks | 1 | ||
| Kapacita (počet vzoriek) | počet | 40 | ||
| Zabudovaný inkubátor | °C | 0 | 40 | |
| hmotnosť | kg | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| s optickými senzormi, založený na rýchlej detekcii niekoľkých metabolických procesov, ktoré súvisia s rastom a množením mikroorganizmov | áno |
| vhodné pre priame testovanie tekutých aj tuhých vzoriek v potravinárskom priemysle | áno |
| zabudované inkubátory pre inkubáciu vzoriek | áno |
| Optický senzor | detekuje oxid uhličitý ako univerzálny indikátor rastu a množenia baktérii |
| Optický senzor | prechodný len pre plyny (tekutiny, mikroorganizmy a iné prítomné častice vo vzorke, PH, CO2 prítomné vo vzorke nemôžu ovplyvniť stanovenie a viesť k nesprávnym výsledkom) |
| súčasť skenera | softvér na vyhodnotenie získaných údajov |
| vialky - pripravené na použitie | obsahujúce tekutý bujón a môžu byť inokulované aj s neriedenou vzorkou |
| požadovaná kompatibilita | Windows 7,8,10, Laboratórne systémy LIMS & SAP, Barkódy |
| požadované funkcie | Real-time monitoring, Automatická archivácia dát, Automatické vytváranie reportov, Generovanie štatistických analýz a trendov |
| 1 x USB typ B | áno |
| rozmery | max. 43 x 31 x 34,5 cm |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom, inštalácie, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny) a likvidácie obalových častí. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 6. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
| 19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 20.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 21. Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci výzvy "Kapitálový booster na podporu výskumu a vývoja" , Kód Zmluvy 03I03-03-V06-00025 . |
| 22. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
08.07.2024 08:00 — 20.08.2024 14:00
1,00 ks
9 702,00
8 084,70
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2024 08:41
04.07.2024 12:00
04.07.2024 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.06.2024 14:08 - Vstupná ponuka | 9 701,64 | € | Cena s DPH |
| 27.06.2024 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 701,64 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: