30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31324797
DEKRA Slovensko s.r.o.
Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK
Technická kontrola vozidiel kategórie M3 - autobus
autobus, stk, technická kontrola
Služba
1. STK na vozidlách M3
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelnej technickej a emisnej kontroly vozidiel kategórie M3 - autobus |
Technická a emisná kontrola sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej a emisnej kontroly |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technická a emisná kontrola vozidla kategórie M3 (Iveco Rošero, Iveco Crossway) + osvedčenie | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín plnenia - Iveco Rošero | júl |
Termín plnenia - Iveco Crossway | december |
Názov |
Miesto plnenia - Trenčiansky kraj |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie emisných kontrol pre vznetový motor pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie). |
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie). |
Objednávateľ požaduje vykonanie technickej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024 s termínom plnenia júl a december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní služby. |
Konkrétne termíny vykonania STK a EK budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy. |
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od objednávateľa - do 3 dní. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Protokol o kontrole musí obsahovať osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.07.2024 08:00 — 31.12.2024 00:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
258,00
215,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2024 15:06
01.07.2024 15:00
01.07.2024 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2024 15:11 - Vstupná ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
26.06.2024 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 208,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: