• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 15:50

Detail zákazky Z20245277

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2024 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2024 15:50

Základné údaje

Z20245277

OF-290414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9463465

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31324797

DEKRA Slovensko s.r.o.

Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická kontrola vozidiel kategórie M3 - autobus

autobus, stk, technická kontrola

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 34121000-1 - Autobusy a autobusy na diaľkovú prepravu
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. STK na vozidlách M3
Funkcia
Vykonanie pravidelnej technickej a emisnej kontroly vozidiel kategórie M3 - autobus
Technická a emisná kontrola sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej a emisnej kontroly
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická a emisná kontrola vozidla kategórie M3 (Iveco Rošero, Iveco Crossway) + osvedčenie ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín plnenia - Iveco Rošero júl
Termín plnenia - Iveco Crossway december
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - Trenčiansky kraj
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie emisných kontrol pre vznetový motor pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Objednávateľ požaduje vykonanie technickej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024 s termínom plnenia júl a december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní služby.
Konkrétne termíny vykonania STK a EK budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy.
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od objednávateľa - do 3 dní.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Protokol o kontrole musí obsahovať osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.07.2024 08:00 — 31.12.2024 00:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

258,00

215,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2024 15:06

01.07.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 729
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2024 15:11 - Vstupná ponuka 240,00 € Cena s DPH
26.06.2024 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka 208,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS