00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
25284584
DEYMED Diagnostic s.r.o.
Kudrnáčova 533, Hronov, 54931, CZE
"Prenosný EEG prístroj"-3 ks
prístroj na vyšetrenie EEG
Tovar, Služba
1. Prenosný EEG prístroj
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný prenosný EEG prístroj-minimálne 29-kanálový plne digitálny prístroj na vyšetrenie EEG s možnosťou výberu z nasledovných kanálov: | ks | 3 | ||
- počet monopolárnych kanálov | ks | 24 | ||
- počet monopolárnych kanálov, pripínateľných na bipolárne kanály | ks | 8 | ||
- počet kanálov pre EP | ks | 2 | ||
- počet kanálov pre oxymetriu (SpO2, HR, pulz) | ks | 3 | ||
- marker kanál | ks | 1 | ||
- hardverová vzorkovacia frekvencia | Hz | 1024 | ||
- hardverové rozlíšenie konverzie každého A/D prevodníka | bit | 24 | ||
- vstupná impedancia | Ghom | 1 | ||
- laptopový počítač – notebook | palce | 17 | ||
- RAM | GB | 8 | ||
- systémový disk SSD | GB | 1000 | ||
- Oddeľovací transformátor | W | 50 | ||
- EEG čiapky štandardnej veľkosti. Vhodné pre dlhodobý monitoring | ks | 2 | ||
- EEG gél | lit. | 1 | ||
- dávkovacia striekačka | ks | 2 | ||
- jednorazové tupé ihly | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zobrazenie impedancií na displeji hlavice alebo ekvivalentné zobrazenie impedancií elektród na hlavici | áno |
indikácia impedancií pomocou LED pri každom kanáli | áno |
licencia SW pre natáčanie, vyhodnocovanie a zálohovanie EEG | áno |
jazykové verzie software včítane Slovenskej pripínateľné | áno |
Operačný systém Windows 11 pro | áno |
Stojan na pripevnenie EEG hlavice | áno |
Názov |
Predmet zákazky sa obstaráva pre 3 nemocnice TSK Trenčín ( NsP Myjava, NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach). |
Dodávka prístrojov do jednotlivých nemocníc bude realizovaná na základe individuálnej objednávky každej nemocnice osobitne . Pre každú nemocnicu osobitne budú vystavené všetky požadované dokumenty, vrátene faktúry . |
Doprava a vyloženie na mieste plnenia. |
Odvoz prebytočných obalov tovaru, montáž tovaru na mieste dodania. |
Celková cena musí byť vrátane dodania, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky), vrátane zaškolenia. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Komplexná záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany. |
Komplexný záručný servis po dobu záruky, minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady pri ktorých nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín a v prípade dodávky náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne určenom po dohode s Dodávateľom. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám Objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.), záručný list, preberací protokol, inštalačný protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa s obsluhou prístroja. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ ( okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru ( t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený). |
Súčasťou dodania predmetu zákazky je povinnosť Dodávateľa odovzdať Objednávateľovi aj zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy a kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum...", pre potreby plnenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu. |
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky, prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky. Požadujeme predmet zákazky dodať v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený v súlade s OPET odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list, preberací protokol. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH a podpísaný dodací list. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za objednávateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká objednávateľovi voči dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
04.07.2024 13:30 — 02.09.2024 14:00
3,00 ks
41 130,00
41 130,00
Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2024 13:28
02.07.2024 12:30
02.07.2024 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2024 13:45 - Vstupná ponuka | 41 130,00 | € | Cena bez DPH |
01.07.2024 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: